Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei sennid:

Met Sorjonen nu bij seizoen 2 aflevering 6. Moet zeggen dat de vorige aflevering behoorlijk sterk was. Gebeuren best heftige dingen die nog niet eerder in de serie zaten. Ben benieuwd wat er in deze aflevering gaat gebeuren.

Ik vind hem ook beter nu! Ben ergens op eind seizoen 1, hij is wel beter aan het worden en is nu vermakelijk en sterk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik vind hem ook beter nu! Ben ergens op eind seizoen 1, hij is wel beter aan het worden en is nu vermakelijk en sterk. 

Seizoen 2 is echt een stuk beter. Je weet van iedereen zijn taak en rol in de serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-6-2020 om 15:53 zei Regis:

Hier ook mee bezig, ja.     Ben nu ergens bij aflevering 7.    Erg mooie docu tot dusver.  Vind het af en toe wel lastig te volgen met al dat gespring in de tijdlijn. 

Moet nu aflevering 10 nog zien en heb dit ook wel. Per aflevering gaat het prima. Maar heb nu niet echt een goed beeld hoe het allemaal in elkaar past. Als er een terugblik is, weet ik niet meer of dat nou voor of na een terugblik uit een eerdere aflevering is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei delichris:

Gisteren White Lines afgekeken. Het is niet wat ik er van verwachte. Morgen beginnen met Queen of the South seizoen 3 en daarna meteen door met seizoen 4.

Over White Lines had je kunnen lezen dat het niet al te best was ;c. Mocht er een tweede seizoen komen dan weet ik wel zeker dat die veel beter is.

Sorjonen is nog steeds top. Ben nu bij S3E08. Nog twee afleveringen en dan is het klaar.

Snowpiercer laat ik even voor wat het is. Want er komen nu een hoop series met nieuwe seizoenen.

Queen of the South, Gotham en The Order zijn series waarvan ik het nieuwe seizoen wil zien. Halverwege deze maand komt ook nog Suits met nieuwe afleveringen dus heb een hoop te kijken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Chiemel:

Ga hier maar eens aan beginnen. Waarmee is de serie te vergelijken? 

Moeilijke vraag! Ik kan zo geen voorbeeld vinden van een serie die hierbij in de buurt komt qua genre/uitwerking. Het heeft de schimmige sfeer van een Apocalyptische wereld, diepgaande twists en het zit zeer intelligent in elkaar. Kan de belofte wel maken dat je er geen spijt van gaat krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren het nieuwste seizoen van Suits gekeken. Nu Mike en Rachel weg zijn valt er toch wel een gat die door andere mensen moeten worden ingevuld. Dit seizoen is het nogal chaotisch en moet iedereen opnieuw zijn plekje zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei sennid:

Gisteren het nieuwste seizoen van Suits gekeken. Nu Mike en Rachel weg zijn valt er toch wel een gat die door andere mensen moeten worden ingevuld. Dit seizoen is het nogal chaotisch en moet iedereen opnieuw zijn plekje zoeken.

Vond Samantha wel een prima vervanger hoor. Goede toevoeging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites