ElPrincipito Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 23 minuten geleden zei sennid: Met Sorjonen nu bij seizoen 2 aflevering 6. Moet zeggen dat de vorige aflevering behoorlijk sterk was. Gebeuren best heftige dingen die nog niet eerder in de serie zaten. Ben benieuwd wat er in deze aflevering gaat gebeuren. Ik vind hem ook beter nu! Ben ergens op eind seizoen 1, hij is wel beter aan het worden en is nu vermakelijk en sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik vind hem ook beter nu! Ben ergens op eind seizoen 1, hij is wel beter aan het worden en is nu vermakelijk en sterk. Seizoen 2 is echt een stuk beter. Je weet van iedereen zijn taak en rol in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Ik ben nu bezig met White Lines. Maar heb nog niet echt het idee wie het nu gedaan heeft. Wel opvallend dat Kika grotere borsten had dan toen ze 16 was. Nee het zijn nu geen siliconen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Ben nu halverwege ermee en ook nog geen idee wie het gedaan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Op 25-6-2020 om 15:53 zei Regis: Hier ook mee bezig, ja. Ben nu ergens bij aflevering 7. Erg mooie docu tot dusver. Vind het af en toe wel lastig te volgen met al dat gespring in de tijdlijn. Moet nu aflevering 10 nog zien en heb dit ook wel. Per aflevering gaat het prima. Maar heb nu niet echt een goed beeld hoe het allemaal in elkaar past. Als er een terugblik is, weet ik niet meer of dat nou voor of na een terugblik uit een eerdere aflevering is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Ik ben nu aan Dark seizoen 3 begonnen, inmiddels bij aflevering 3. Wat blijft dat toch goed he.. Meer kijkers en liefhebbers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 (bewerkt) Gisteren White Lines afgekeken. Het is niet wat ik er van verwachte. Morgen beginnen met Queen of the South seizoen 3 en daarna meteen door met seizoen 4. 30 juni 2020 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 15 uur geleden zei delichris: Gisteren White Lines afgekeken. Het is niet wat ik er van verwachte. Morgen beginnen met Queen of the South seizoen 3 en daarna meteen door met seizoen 4. Over White Lines had je kunnen lezen dat het niet al te best was . Mocht er een tweede seizoen komen dan weet ik wel zeker dat die veel beter is. Sorjonen is nog steeds top. Ben nu bij S3E08. Nog twee afleveringen en dan is het klaar. Snowpiercer laat ik even voor wat het is. Want er komen nu een hoop series met nieuwe seizoenen. Queen of the South, Gotham en The Order zijn series waarvan ik het nieuwe seizoen wil zien. Halverwege deze maand komt ook nog Suits met nieuwe afleveringen dus heb een hoop te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 @sennid ik lees nooit iets over films en series. Iedereen heeft zijn eigen mening erover. Maar ik ga vanmiddag heerlijk genieten van QotS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Sorjonen gister afgekeken. Eerste seizoen vooral wennen aan de serie maar seizoen 2 en 3 zijn een stuk beter. Ben gelijk begonnen met het nieuwe seizoen van Gotham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Below Deck Mediterrane Heerlijk seizoen 3. Joao is held Hannah een verwend nest. Voor zulke bedragen wil ik ook wel werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 White Lines Vond het best een vermakelijke serie. Niet een topserie maar wel prima om gezien te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Laatste afleveringen van Dark seizoen 3 aan het kijken, man man man, heerlijke serie! Snap niet dat er geen andere liefhebbers hier zijn van deze serie. Zit intelligent in elkaar, veel toffe verhaallijnen en spannende plottwists Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 Gotham Vijfde en laatste seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 Oh man, wat is The Last Dance toch een ontzettend fijne docu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 Op 4-7-2020 om 02:20 zei komodo25: Below Deck Mediterrane Heerlijk seizoen 3. Joao is held Hannah een verwend nest. Voor zulke bedragen wil ik ook wel werken Waar kun je die serie kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 6 uur geleden zei FlyD: Waar kun je die serie kijken? Is op Fox. Elke middag om kwart over 2 dacht ik. Helaas is seizoen 3 afgelopen. Seizoen 4 is nu bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Ik ben nu bezig met La Casa del Papel seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 1e 2 afleveringen gezien van Van Helsing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 juli 2020 Share Geplaatst 17 juli 2020 Gisteren Dark seizoen 3 afgekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Op 17-7-2020 om 17:49 zei ElPrincipito: Gisteren Dark seizoen 3 afgekeken. Ga hier maar eens aan beginnen. Waarmee is de serie te vergelijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 juli 2020 Share Geplaatst 23 juli 2020 12 uur geleden zei Chiemel: Ga hier maar eens aan beginnen. Waarmee is de serie te vergelijken? Moeilijke vraag! Ik kan zo geen voorbeeld vinden van een serie die hierbij in de buurt komt qua genre/uitwerking. Het heeft de schimmige sfeer van een Apocalyptische wereld, diepgaande twists en het zit zeer intelligent in elkaar. Kan de belofte wel maken dat je er geen spijt van gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juli 2020 Share Geplaatst 23 juli 2020 Gisteren begonnen aan de serie Vis a Vis. Ik ben zeer benieuwd of het wat beter gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 juli 2020 Share Geplaatst 24 juli 2020 Gisteren het nieuwste seizoen van Suits gekeken. Nu Mike en Rachel weg zijn valt er toch wel een gat die door andere mensen moeten worden ingevuld. Dit seizoen is het nogal chaotisch en moet iedereen opnieuw zijn plekje zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 24 juli 2020 Share Geplaatst 24 juli 2020 5 uur geleden zei sennid: Gisteren het nieuwste seizoen van Suits gekeken. Nu Mike en Rachel weg zijn valt er toch wel een gat die door andere mensen moeten worden ingevuld. Dit seizoen is het nogal chaotisch en moet iedereen opnieuw zijn plekje zoeken. Vond Samantha wel een prima vervanger hoor. Goede toevoeging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten