Jump to content
Tomasson

TV-Series

Recommended Posts

Op een gegeven moment wordt het wel minder. Beetje volhouden, want het wordt ook echt goed de laatste seizoenen.

26 minuten geleden zei Hwb:

Op een gegeven moment wordt het wel minder. Beetje volhouden, want het wordt ook echt goed de laatste seizoenen.

Mee eens, maar een slecht seizoen werd dan weer afgewisseld met een tof seizoen. Laatste seizoen moet ik nog kijken. 

The Bridge vond ik ook heel tof. 

Nieuwste seizoen van Narcos Mexico afgekeken, die is ook weer erg vet. 

Kent iemand de serie Six? Aangezien ik nu verplicht thuis zit heb ik tijd op wat series te gaan kijken.

Nope, nooit van gehoord. 

Mensen hier die Boer zoekt vrouw kijken? Is bij mij thuis wel verplichte kost om met de meid te kijken. Kan wel genieten van de ongemakkelijke momenten. 

Élite S3 de afgelopen dagen gekeken. Keek prima weg, maar toch ook veel herhaling van zetten als je het vergelijkt met S2. 

Vikings s6 gezien.  Blijft voor mij een show die heel goed is, maar nog zo veel beter had kunnen zijn. Zo veel gave personages, en cinematografie is fantastisch. Maar het verhaal heeft echt al een paar seizoenen veel issues. 

5 uur geleden zei Dysproz:

Vikings s6 gezien.  Blijft voor mij een show die heel goed is, maar nog zo veel beter had kunnen zijn. Zo veel gave personages, en cinematografie is fantastisch. Maar het verhaal heeft echt al een paar seizoenen veel issues. 

Alle 20 afleveringen al? Ziggo is nog niet zover dacht ik.

24 minuten geleden zei delichris:

Alle 20 afleveringen al? Ziggo is nog niet zover dacht ik.

Nee 10. De tweede helft komt pas eind dit jaar gok ik

3 minuten geleden zei Dysproz:

Nee 10. De tweede helft komt pas eind dit jaar gok ik

Gelukkig. Ik dacht al dat ik wat gemist had.

Staat ook nog op mijn lijstje, maar ben nu eerst heel benieuwd naar The Plot Against America van David Simon.

Volg op dit moment alleen The Walking Death. Het lijkt erop dat de finale van seizoen 10 de deadline niet gaat halen en seizoen 11 ook pas later op de buis komt door de gevolgen van corona.

Dood de avond uurtjes nu vooral met Ray Donovan. Kijkt gewoon lekker weg. Moet wel iedere keer door Jon Voight heen kijken. Ben geen fan van hem (wel van zijn dochter overigens :< ) en hij speelt ook nog eens een irritant personage in de show.

Ik ben opnieuw begonnen met Mocro Maffia. Kan ik daarna mooi seizoen twee kijken.

2 uur geleden zei delichris:

Ik ben opnieuw begonnen met Mocro Maffia. Kan ik daarna mooi seizoen twee kijken.

Goede serie? Kun je die ergens online kijken?

7 minuten geleden zei FlyD:

Goede serie? Kun je die ergens online kijken?

Videoland sowieso

The Stranger even gebinched. Vermakelijk, maar de clue zag je al van verre aankomen.

Gisteren begonnen aan Tiger King. Eerste aflevering af, erg bijzonder en smaakt naar meer. Wat een figuren.. 

9 uur geleden zei komodo25:

Klinkt interessant 

Nou, dat is het zeker. Ben inmiddels bij aflevering 5 en ik kan echt wel stellen dat dit verplichte kost is. 

In tijden niet zo'n bizarre docu gekeken. En ik ben echt wel wat gewend met Don't fuck with cats en Aaron Hernandez.