ElPrincipito Geplaatst 7 maart 2020 Share Geplaatst 7 maart 2020 26 minuten geleden zei Hwb: Op een gegeven moment wordt het wel minder. Beetje volhouden, want het wordt ook echt goed de laatste seizoenen. Mee eens, maar een slecht seizoen werd dan weer afgewisseld met een tof seizoen. Laatste seizoen moet ik nog kijken. The Bridge vond ik ook heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 maart 2020 Share Geplaatst 7 maart 2020 Nieuwste seizoen van Narcos Mexico afgekeken, die is ook weer erg vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Kent iemand de serie Six? Aangezien ik nu verplicht thuis zit heb ik tijd op wat series te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Nope, nooit van gehoord. Mensen hier die Boer zoekt vrouw kijken? Is bij mij thuis wel verplichte kost om met de meid te kijken. Kan wel genieten van de ongemakkelijke momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 maart 2020 Share Geplaatst 19 maart 2020 Hou er ook wel van hoor @ElPrincipito. Vaste prik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2020 Share Geplaatst 19 maart 2020 Élite S3 de afgelopen dagen gekeken. Keek prima weg, maar toch ook veel herhaling van zetten als je het vergelijkt met S2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 Vikings s6 gezien. Blijft voor mij een show die heel goed is, maar nog zo veel beter had kunnen zijn. Zo veel gave personages, en cinematografie is fantastisch. Maar het verhaal heeft echt al een paar seizoenen veel issues. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 5 uur geleden zei Dysproz: Vikings s6 gezien. Blijft voor mij een show die heel goed is, maar nog zo veel beter had kunnen zijn. Zo veel gave personages, en cinematografie is fantastisch. Maar het verhaal heeft echt al een paar seizoenen veel issues. Alle 20 afleveringen al? Ziggo is nog niet zover dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 24 minuten geleden zei delichris: Alle 20 afleveringen al? Ziggo is nog niet zover dacht ik. Nee 10. De tweede helft komt pas eind dit jaar gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 3 minuten geleden zei Dysproz: Nee 10. De tweede helft komt pas eind dit jaar gok ik Gelukkig. Ik dacht al dat ik wat gemist had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Ben zelf begonnen aan Letter for the king op Netflix. Kan mij tot nu toe wel bekoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 Chernobyl. Die komt even binnen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 Beter laat dan nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 Staat ook nog op mijn lijstje, maar ben nu eerst heel benieuwd naar The Plot Against America van David Simon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 Volg op dit moment alleen The Walking Death. Het lijkt erop dat de finale van seizoen 10 de deadline niet gaat halen en seizoen 11 ook pas later op de buis komt door de gevolgen van corona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 Dood de avond uurtjes nu vooral met Ray Donovan. Kijkt gewoon lekker weg. Moet wel iedere keer door Jon Voight heen kijken. Ben geen fan van hem (wel van zijn dochter overigens ) en hij speelt ook nog eens een irritant personage in de show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 Ik ben opnieuw begonnen met Mocro Maffia. Kan ik daarna mooi seizoen twee kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 2 uur geleden zei delichris: Ik ben opnieuw begonnen met Mocro Maffia. Kan ik daarna mooi seizoen twee kijken. Goede serie? Kun je die ergens online kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 7 minuten geleden zei FlyD: Goede serie? Kun je die ergens online kijken? Videoland sowieso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 The Stranger even gebinched. Vermakelijk, maar de clue zag je al van verre aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 maart 2020 Share Geplaatst 26 maart 2020 Gisteren begonnen aan Tiger King. Eerste aflevering af, erg bijzonder en smaakt naar meer. Wat een figuren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart 2020 Share Geplaatst 26 maart 2020 Klinkt interessant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 9 uur geleden zei komodo25: Klinkt interessant Nou, dat is het zeker. Ben inmiddels bij aflevering 5 en ik kan echt wel stellen dat dit verplichte kost is. In tijden niet zo'n bizarre docu gekeken. En ik ben echt wel wat gewend met Don't fuck with cats en Aaron Hernandez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Godverdomme kut Netflix. Ze trekken de stekker al uit de Messiah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 2 minuten geleden zei The Saint: Godverdomme kut Netflix. Ze trekken de stekker al uit de Messiah. Kutnieuws inderdaad. Echt één van de betere series die ik dit jaar heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten