Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 25-5-2019 om 00:04 zei Sophomore:

The Fall (y) Kenner hoor Chiemel.

Luther heb ik alleen seizoen 1 van gezien, nog flink wat in te halen. Maar ok, daar heb ik nu ook tijd voor omdat het voetbal gestopt is. Deze week bv. eindelijk seizoen twee van Derry Girls gekeken. 

Luther heeft heel weinig afleveringen per seizoen. 14 afleveringen en je hebt seizoenen 2 tot en met 5 gezien :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-5-2019 om 12:50 zei Chiemel:

Luther heeft heel weinig afleveringen per seizoen. 14 afleveringen en je hebt seizoenen 2 tot en met 5 gezien :-D

Maar saai is het niet.

Heb The Society gekeken. Vond het wel tof tot de laatste minuut. Dat verpest voor mij de hele serie wat ontzettend jammer is.

Lucifer ook gezien. Was zeer aangenaam om te kijken. Stond wel raar op te kijken toen het laatste seizoen stopte bij aflevering 10. Maar dat is Netflix blijkbaar.

Nu bezig met Grimm. Heeft 6 seizoenen dus ik ken wel even vooruit :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-5-2019 om 21:24 zei Chiemel:

Nu bezig met laatste seizoen Prison Break. Daarna nog een hele reeks andere 'laatste seizoenen' kijken: Luther, Narcos, Homeland, Sinner, The Fall,... 

Die lijstjes worden alleen maar langer.. 

Prison Break, The Fall en Luther klaar in ieder geval. Prison Break wordt natuurlijk ongeloofwaardiger per seizoen. Luther en The Fall prima laatste seizoenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Beppu:

@Sophomore seizoen 2 van White Gold al gezien?

Yessir. U ook? Meningen? 

Heb seizoen 1 ervoor ook maar teruggekeken, vond het toch een stukkie leuker dan bij de eerste viewing. Seizoen 2 vond ik bij de eerste keer al gelijk leuk. Ging ook meer over Vincent Swan i.p.v. die twee verkoopers van Inbetweeners. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Sophomore:

Yessir. U ook? Meningen? 

Heb seizoen 1 ervoor ook maar teruggekeken, vond het toch een stukkie leuker dan bij de eerste viewing. Seizoen 2 vond ik bij de eerste keer al gelijk leuk. Ging ook meer over Vincent Swan i.p.v. die twee verkoopers van Inbetweeners. 

Heb ze ook allebei gekeken. Wist bijna niks meer van seizoen 1. Heb me er kostelijk mee vermaakt en lijkt erop dat we nog een derde seizoen krijgen ook. Vind het alleen jammer dat Fitzpatrick en Lavatory wat meer naar de achtergrond verdwijnen (denk ik, aangezien ze naar Spanje gaan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Beppu:

Heb ze ook allebei gekeken. Wist bijna niks meer van seizoen 1. Heb me er kostelijk mee vermaakt en lijkt erop dat we nog een derde seizoen krijgen ook. Vind het alleen jammer dat Fitzpatrick en Lavatory wat meer naar de achtergrond verdwijnen (denk ik, aangezien ze naar Spanje gaan).

Lijkt mij niet dat het derde seizoen (als 'ie er komt (?)) zich in Spanje gaat afspelen, puur vanuit het productie oogpunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-6-2019 om 20:44 zei Justin:

Zojuist Chernobyl afgerond. Meer mensen al gezien?

Dit is toch wel een van de betere dingen die ik in tijden heb gezien hoor. 

Zeker. Kwalitatief ongelofelijk goed. Niet echt spectaculair, maar besluipt je echt wel.

Weetniet of hier iemand Billions kijkt trouwens maar holy shit seizoen 4 is echt veel zwakker dan de vorige 3 zeg :cab: Geen idee of er nieuwe writers waren ofzo, maar damn.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Simonsav:

Zeker. Kwalitatief ongelofelijk goed. Niet echt spectaculair, maar besluipt je echt wel.

Nee klopt. Het is meer dat onderbuik gevoel wat blijft hangen. En voor mij ook vooral het feit 

Spoiler

dat al die mensen daar gewoon steeds weer heen gestuurd werden om te helpen. :cab:  In feite werden ze gewoon allemaal de dood in gejaagd. 

Plus dat constante dreigende sfeertje en de fraaie, minimalistische soundtrack zorgden toch wel dat ik er echt ingezogen bleef. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-6-2019 om 11:31 zei nasje92:

Nu bezig met Designated Survivor seizoen 3. When they see us moet ook een goede serie zijn. 

Beiden gezien, maar DS is nu Netflix het produceert beter in mijn ogen. En When they see us is echt heel mooi en een aanrader. Je gaat geheid kwaad worden dit hadden mijn vrouw en ik wel in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-6-2019 om 10:50 zei delichris:

Beiden gezien, maar DS is nu Netflix het produceert beter in mijn ogen. En When they see us is echt heel mooi en een aanrader. Je gaat geheid kwaad worden dit hadden mijn vrouw en ik wel in ieder geval.

DS net afgerond gisteren, blijft leuk. Nu maar eens aan de andergenoemde beginnen dan! Ben benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites