Bolderbast Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Safe gister afgekeken. Ik ook. Vond het wel oke. Met name de laatste episode maakt veel goed. Vanaf 3 t/m 7 vond ik het maar mwah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Ik ook. Vond het wel oke. Met name de laatste episode maakt veel goed. Vanaf 3 t/m 7 vond ik het maar mwah. Precies. Beetje hetzelfde als Broadchurch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Precies. Beetje hetzelfde als Broadchurch. Daar maken die twee hoofdrolspelers wel erg veel goed. Vond bij Safe alleen die Jojo een tof karakter, de rest was niet wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Daar maken die twee hoofdrolspelers wel erg veel goed. Vond bij Safe alleen die Jojo een tof karakter, de rest was niet wat. Komt door zijn accent ;) Vond de scenes met zijn gezin wel erg komisch. Pete vond ik ook wel wat hebben. Er had meer diepgang in gemoeten. Want wilde graag meer weten over de personages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Ik kwam er ook vanaf einde seizoen 2 in, maar pas echt vanaf seizoen 3 in. Seizoen 1 is gewoon wat minder, dus dat is ff doorbijten. Als ik het me goed kan herinneren zeggen meerdere mensen dat, dus als je het er voor over hebt... Ik begon Parks & Recreation ook pas tof te vinden tegen het einde van seizoen 2 inderdaad. Overigens inmiddels wel één van mijn favoriete comedy-series. Ben nu bij laatste seizoen, hele leuke serie ja. De typetjes groeien steeds meer. In seizoen 1 vond ik de rol van Andy maar niks, maar nu is hij mijn favoriet. Alleen die Ben vind ik niet zo'n leuke rol.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 (bewerkt) eerste aflevering van Weeds gekeken. Zo een rare serie zeg. Ik weet het niet hoor. Ik vond dat er veel gezaag in voor kwam, en het is niet echt een serie dat je al stoned moet kijken. Dan werkt Friends toch 1000 keer beter. Al denk ik wel dat dat zoiets is dat moet groeien, maar het is toch raar. Elke komedieserie moet trouwens groeien, vind ik. Met Two and a Half Men, The Big Bang Theory en Friends kan ik het best lachen. En met de Kampioenen en Eigen Kweek kan ik ook lachen. Nu in Weeds waren er wel grappige momenten, maar ze komen te weinig voor, en het is echt iets heel raars... . Volgende serie dat ik een kans geef zal dan maar The End of the Fucking World zijn. Wat ik verder ook nog graag wil zien: Sons of Anarchy, Narcos, Fargo, Breaking Bad, Black Mirror, Game of Thrones, House of Cards (?), The Man in the High Castle, Rome, The Wire, The Sopranos, Band of Brothers, The Crown, Westworld en Vikings (waarvan ik seizoen 1 al gezien heb) En dan nog verder heel wat dat ik kansen moet geven, maar eerst dus dat. 2 juni 2018 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 3 juni 2018 Share Geplaatst 3 juni 2018 (bewerkt) Ben nu bij laatste seizoen, hele leuke serie ja. De typetjes groeien steeds meer. In seizoen 1 vond ik de rol van Andy maar niks, maar nu is hij mijn favoriet. Alleen die Ben vind ik niet zo'n leuke rol.. Andy is inderdaad heerlijk. Maar Ben ben ik ook wel fan van hoor, normaal naar volledig onderdeel van Pawnee. (h) 3 juni 2018 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 juni 2018 Share Geplaatst 3 juni 2018 Nee ik vind hem de minste, na Ann. Al vind ik het wel altijd mooi hoe Leslie Ann omschrijft :-D Maar ik snap de rol van Ben wel, is natuurlijk de perfecte soulmate voor Leslie. En de rol van Rob Lowe is ook hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2018 Sons of Anarchy afgekeken afgelopen weekend :'( Wat een serie he. Mijn favoriete aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Een collega van mij adviseerde mij Quantico te gaan kijken, ik heb net seizoen 1 afgekeken en ik vind 't echt een top serie. Die hoofdrol speelster (Priyanka Chopra) is eigenlijk iets te mooi. Daardoor verlies je nog weleens je concentratie, die je hard nodig hebt bij deze serie want de hele 1e seizoen lang laten ze beelden uit het heden en verleden door mekaar zien. Ik ben benieuwd of er nog andere hier zijn die deze serie ook volgen. Ik kwam er te laat achter dat ze op FOX NL bezig waren met het vertonen van seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Iemand hier 'Au Service de la France' al bekeken? Mooie serie met goede humor, aanrader jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik heb nu series als 30Rock, Parks & Rec, The Office US gekeken. Geweldige series natuurlijk, maar wat zijn soortgelijke series? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 (bewerkt) Master of None; zelf nooit gezien, dus zeker aan te raden :huhu: 26 augustus 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Brooklyn Nine Nine en The Good Place zijn van dezelfde makers als Parks & Rec, ook zeker aan te raden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Master of None; zelf nooit gezien, dus zeker aan te raden :huhu: Ja die ken ik ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Brooklyn Nine Nine en The Good Place zijn van dezelfde makers als Parks & Rec, ook zeker aan te raden! Brooklyn 99 stukjes of CC gezien, vreselijk overdreven serie. The Good Place even geprobeerd op Netflix maar vond ik ook niks. Heel vergezocht verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Ik heb nu series als 30Rock, Parks & Rec, The Office US gekeken. Geweldige series natuurlijk, maar wat zijn soortgelijke series? Niet echt soortgelijk allemaal, maar wel grappig: An Idiot Abroad, Arrested Development, Californication, Extras, Episodes, Modern Family (komt nog 't meest in de buurt qua mockumentarystijl), Happy Endings, Life's Too Short (Britse mockumentary), New Girl, Scrubs, The Inbetweeners, The League, Weeds. Met name Episodes wil ik aanraden, omdat het (onterecht) een erg onbekende serie is. Vond ik echt verrassend leuk. Heerlijke clash tussen de Britse en Amerikaanse cultuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 (bewerkt) Modern Family is geweldig ja, en Episodes kan ik helaas bij de torrentboer niet vinden :( 27 augustus 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Staat volgens mij wel op de piratenbaai, maar die is momenteel even down. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Vorige week begonnen met Shooter. Wel heel tof zeg, ook seizoen 2. Daar gister mee gestart en misschien is die nog wel beter dan het eerste deel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 (bewerkt) Staat volgens mij wel op de piratenbaai, maar die is momenteel even down. Laat ik mezelf refraseren, seizoen 1 is niet te vinden bij de lokale torrentboer. Piraaatbaai heeft ze wel, maar met weinig seeders. Thanks. 27 augustus 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Darkcrusader Geplaatst 18 december 2018 Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Ziek zijn heeft soms ook voordelen. Zat wat te scrollen door Netflix en kwam een voetbal Docuserie tegen over Sunderland: Sunderland Till I Die. Ik vond het als voetbalfan zeer fascinerend om te zien hoe het achter de schermen loopt bij een club die diep in de put zat (degradatie uit premier league en onderaan de Championship) 18 december 2018 bewerkt door Darkcrusader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 Die ga ik zeker ook kijken, schijnt een stuk beter dan die van City te zijn. Daar moest ik echt mijn best doen om doorheen te komen. Van de week pas de laatste (en achtste) aflevering gekeken en heb het direct bij de release binnengehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Darkcrusader Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 (bewerkt) Heb die van City niet gezien maar kan me niet echt voorstellen dat die boeiend kan zijn. Zo'n docu over bijv. Sunderland die door een moeilijke periode gaan en er alles aan moeten doen de club te redden is vele malen interessanter om naar te kijken. En de club City doet me gewoon echt niets. Maar dat is mijn mening 19 december 2018 bewerkt door Darkcrusader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 The End of the Fucking World Geweldige serie. Inventief, origineel en sterk op meerdere vlakken. Ik vind het tegelijkertijd één van de meest romantische en humoristische series die ik gezien heb, met bovendien nog sterke plotontwikkeling over de acht afleveringen heen. De chemie tussen de hoofdrolspelers is sterk, en zij dragen deze serie dan ook echt. Verder ook nog een heel lekkere soundtrack die zeker en vast voor meer sfeer in deze serie zorgt. En bovendien ook gewoon niet te lang, 8 afleveringen van 20 minuten: zoals het zou moeten zijn. Alleen jammer dat er een tweede seizoen was aangekondigd, want het einde was perfect voor mij. Na Prison Break - seizoen 1 voor mij het beste seizoen dat ik gezien heb. En in mijn top 10 komt deze binnen op plaats 1. Welverdiende 5,0*. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten