Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Allemaal gezien ja en is inderdaad een mooi serietje.

Soms is het iets te overdreven, zoals die rol van die hulpknecht. Maar al met al best een geinige serie met ook veel leuke humor, ondanks dat het door een vrouw is gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, Tina Fey en haar Amy Poehler (Parks & Rec) zijn inmiddels toch wel te bekend en gelauwerd om nog zo'n opmerking te maken hoor.

Ik vind Parks & Recreation totaal niet grappig en ben eerlijk gezegd nog niet eerder een echt grappige vrouw tegengekomen. Tina Fey kende ik natuurlijk ook al voordat ik 30Rock ontdekte. Unbreakable Kimmy Schmidt is bijvoorbeeld ook maar een bijzonder matige serie van haar.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt ook wel echt steeds beter en de serie 'groeit op je', zeker naarmate je de personages en hun bijzondere eigenschappen kent. Moet je natuurlijk wel van houden, maar alleen al van de lading gifjes word ik nu weer enthousiast.

Ik mis de satire, die in 30Rock behoorlijk aanwezig was, nog erg. Of komt dat nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, moet zeggen dat ik het daarom echt niet keek. Je hebt in Parks & Rec een aantal personages binnen een gemeente, al die personages hebben hun eigenaardigheden en vooral daar wordt op ingespeeld. Althans, dat was voor mij het grappigste, de typetjes. Daar omheen heb je wel satire, maar die is denk ik wel minder scherp dan 30 Rock.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Le Casa de Papel afgerond, echt een toffe serie. Ik zie overigens nog niet wat er in het komende seizoen 3 zou moeten gaan gebeuren aangezien het wel soort van afgerond was.

Zo ontzettend suf ja. Laat het hier gewoon blij. Dat 'Prison Break-syndroom' van al die series die niet weten wanneer ze moeten stoppen is waardeloos. Maargoed kijken doen we toch weer allemaal dus hebben ze ons toch in ootje genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam er ook vanaf einde seizoen 2 in, maar pas echt vanaf seizoen 3 in. Seizoen 1 is gewoon wat minder, dus dat is ff doorbijten. Als ik het me goed kan herinneren zeggen meerdere mensen dat, dus als je het er voor over hebt...

Ik begon Parks & Recreation ook pas tof te vinden tegen het einde van seizoen 2 inderdaad. Overigens inmiddels wel één van mijn favoriete comedy-series.

Begin er halverwege seizoen 2 toch wat meer plezier in te krijgen. Die Swanson is natuurlijk wel een leuk typetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint inderdaad leuker te worden. Dat praten I de camera is wel geinig en die blikken in de camera. Nee ben blij dat jullie me hebben overgehaald toch door te kijken.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites