Pino Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 Volgt (of heeft gevolgd) hier ook iemand 30Rock? Supermelige humor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 Allemaal gezien ja en is inderdaad een mooi serietje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Allemaal gezien ja en is inderdaad een mooi serietje. Soms is het iets te overdreven, zoals die rol van die hulpknecht. Maar al met al best een geinige serie met ook veel leuke humor, ondanks dat het door een vrouw is gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 Hm, Tina Fey en haar Amy Poehler (Parks & Rec) zijn inmiddels toch wel te bekend en gelauwerd om nog zo'n opmerking te maken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2018 Share Geplaatst 16 mei 2018 (bewerkt) Hm, Tina Fey en haar Amy Poehler (Parks & Rec) zijn inmiddels toch wel te bekend en gelauwerd om nog zo'n opmerking te maken hoor. Ik vind Parks & Recreation totaal niet grappig en ben eerlijk gezegd nog niet eerder een echt grappige vrouw tegengekomen. Tina Fey kende ik natuurlijk ook al voordat ik 30Rock ontdekte. Unbreakable Kimmy Schmidt is bijvoorbeeld ook maar een bijzonder matige serie van haar. 16 mei 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Hm, Tina Fey en haar Amy Poehler (Parks & Rec) zijn inmiddels toch wel te bekend en gelauwerd om nog zo'n opmerking te maken hoor. Ik vergiste me met een andere serie, deze toch maar eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Miranda van Miranda Hart is ook heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Ben nu halverwege seizoen 2. Maar het pakt me nog niet echt Parks & Recreation. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Wordt ook wel echt steeds beter en de serie 'groeit op je', zeker naarmate je de personages en hun bijzondere eigenschappen kent. Moet je natuurlijk wel van houden, maar alleen al van de lading gifjes word ik nu weer enthousiast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Wordt ook wel echt steeds beter en de serie 'groeit op je', zeker naarmate je de personages en hun bijzondere eigenschappen kent. Moet je natuurlijk wel van houden, maar alleen al van de lading gifjes word ik nu weer enthousiast. Ik mis de satire, die in 30Rock behoorlijk aanwezig was, nog erg. Of komt dat nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Mwah, moet zeggen dat ik het daarom echt niet keek. Je hebt in Parks & Rec een aantal personages binnen een gemeente, al die personages hebben hun eigenaardigheden en vooral daar wordt op ingespeeld. Althans, dat was voor mij het grappigste, de typetjes. Daar omheen heb je wel satire, maar die is denk ik wel minder scherp dan 30 Rock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Dan is het denk ik niet echt een serie voor mij. Op IMDB (dacht ik) stond dat het een politiek satirische tv show was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Ik kwam er ook vanaf einde seizoen 2 in, maar pas echt vanaf seizoen 3 in. Seizoen 1 is gewoon wat minder, dus dat is ff doorbijten. Als ik het me goed kan herinneren zeggen meerdere mensen dat, dus als je het er voor over hebt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Ik begon Parks & Recreation ook pas tof te vinden tegen het einde van seizoen 2 inderdaad. Overigens inmiddels wel één van mijn favoriete comedy-series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Dan kijk ik nog even door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Le Casa de Papel afgerond, echt een toffe serie. Ik zie overigens nog niet wat er in het komende seizoen 3 zou moeten gaan gebeuren aangezien het wel soort van afgerond was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Le Casa de Papel afgerond, echt een toffe serie. Ik zie overigens nog niet wat er in het komende seizoen 3 zou moeten gaan gebeuren aangezien het wel soort van afgerond was. Zo ontzettend suf ja. Laat het hier gewoon blij. Dat 'Prison Break-syndroom' van al die series die niet weten wanneer ze moeten stoppen is waardeloos. Maargoed kijken doen we toch weer allemaal dus hebben ze ons toch in ootje genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Ik kwam er ook vanaf einde seizoen 2 in, maar pas echt vanaf seizoen 3 in. Seizoen 1 is gewoon wat minder, dus dat is ff doorbijten. Als ik het me goed kan herinneren zeggen meerdere mensen dat, dus als je het er voor over hebt... Ik begon Parks & Recreation ook pas tof te vinden tegen het einde van seizoen 2 inderdaad. Overigens inmiddels wel één van mijn favoriete comedy-series. Begin er halverwege seizoen 2 toch wat meer plezier in te krijgen. Die Swanson is natuurlijk wel een leuk typetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Goed zo, de rest komt ook wel. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 mei 2018 Share Geplaatst 26 mei 2018 (bewerkt) Het begint inderdaad leuker te worden. Dat praten I de camera is wel geinig en die blikken in de camera. Nee ben blij dat jullie me hebben overgehaald toch door te kijken. 26 mei 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 mei 2018 Share Geplaatst 26 mei 2018 :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Vannacht Master of None afgekeken (voor hoever hij nu is) ook wel een leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Dat vond ik destijds ook een aangename verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 juni 2018 Share Geplaatst 1 juni 2018 Sons of Anarchy afgekeken afgelopen weekend :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Safe gister afgekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten