Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Altered Carbon seizoen 1

Erg goed begin, matig middenstuk en geweldig laatste twee afleveringen. Hele concept van "double sleeved" "stack" en "real death"'is erg fascinerend. En het word ook zeer goed uitgewerkt. Moest heel vaak denken aan mix van Blade Runner en Deus Ex. Bancroft was gaaf uitgewerkt en goed neergezet door James Purefoy. De AI is vanaf begin al super interessant en zelfs Ortega wordt na verloop van tijd likeable. Deze serie speelt met morele kwesties als familie, god, onsterfelijkheid en good vs evil. Aantal zeer ongemakkelijke subplots maar ze zijn zeker niet storend. Tussen episode 5-7 misschien 8 iets minder begon ik beetje interesse te verliezen maar episode 9 en 10 maken erg veel goed.

8,4/10

Ja, prima serie al ben ik wat minder enthousiast overall. Eerste 6-7 eps goed maar daarna toch wat van het padje af. Maar zeker genoeg interessante concepten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Pino']The Ranch is overigens ook wel een leuke serie. Met groot deel van That 70s Show cast.[/QUOTE] @Gert is ook wel wat oor jou. Ashton en Masterson spelen eenzelfde rol als Kelso en Hyde. Fez, Red en Kitty spelen ook kleine rollen en er is hier en daar al een dumbass gevallen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Pino'] @Gert is ook wel wat oor jou. Ashton en Masterson spelen eenzelfde rol als Kelso en Hyde. Fez, Red en Kitty spelen ook kleine rollen en er is hier en daar al een dumbass gevallen.[/QUOTE] Thanks voor de mention Pino. Ja ik heb dit toevallig afgelopen week even gekeken. Maar niet langer dan een halve aflevering. Setting spreekt me niet zo aan en dat accent van Kelso wat natuurlijk bij de setting hoort vond ik al snel irritant. Wel jammer idd. Cast is tof :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de mention Pino. Ja ik heb dit toevallig afgelopen week even gekeken. Maar niet langer dan een halve aflevering. Setting spreekt me niet zo aan en dat accent van Kelso wat natuurlijk bij de setting hoort vond ik al snel irritant. Wel jammer idd. Cast is tof :)

Ik moest er ook nog even inkomen, maar het pakte me wel. Het is niet zo geweldig als That 70's show natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien binnenkort nog een kans geven. Roept Kelso nog wel eens burn ook?

Nee helaas nog niet ik heb de eerste 4 seizoenen nu gekeken, dus denk niet dat het er in zat. Ik heb wel staan juichen toen Red dumbass zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had niet verwacht dat 'De Kleedkamer' zo prachtig zou zijn over de koers. Van alle vier de aflevering heel erg genoten.

Vooral wat die mannen nu doen. Klinkt misschien vreemd, maar zo divers waar ze zijn terecht zijn gekomen als ze midden/eind dertig een compleet nieuw leven hebben moeten opbouwen.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook ja. Lekker man. 2e deel ook bijna klaar, nog 2 eps te gaan.

Heb hem vanmorgen afgekeken. Eén van mijn favoriete serietjes van de afgelopen jaren geworden hoor. Geweldige personages en dat Spaans kijkt net als bij Narcos heerlijk weg, ook al versta je er weinig van. Sta wel open voor meer Spaanstalige series, iemand suggesties? Zijn er qua niveau enigzins vergelijkbare series als Ma Casa de Papel en Narcos?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijkt zeker lekker weg in die taal ja. Pik er ook wel wat van op, opgedane kennis van een zomercursusje Spaans wordt weer geactiveerd ;c

Vond een aantal dingen af en toe wel een beetje matig, kom ff niet zo snel op concrete dingen maar het was soms wat vergezocht of erg onlogisch ([tekst]bijv. van de kant van de politie[/tekst])

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem vanmorgen afgekeken. Eén van mijn favoriete serietjes van de afgelopen jaren geworden hoor. Geweldige personages en dat Spaans kijkt net als bij Narcos heerlijk weg, ook al versta je er weinig van. Sta wel open voor meer Spaanstalige series, iemand suggesties? Zijn er qua niveau enigzins vergelijkbare series als Ma Casa de Papel en Narcos?

Zo. Nou. Volgens mij ben ik nu bij de laatste ep maar heb hem uitgezet, dit kon ik echt niet meer aan. [tekst] Een peloton getrainde swatmannetjes die talloze kogels vuren op 2 mensen met enkel een kogelvrij vest aan. Duurde slechts zo een 17 afleveringen voor ze eens geraakt werden, staat ze na 6(?)x geraakt te zijn ff doodleuk op alsof alles rond dr borst was. [/tekst] Sloeg nergens op. Misschien morgen maar ff afkijken als ik verder niet zoveel te doen heb maar dit vond ik wel heel zonde van mn tijd. Niet alles hoeft een documentaire te zijn maar het mag wel een béétje geloofwaardig overkomen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites