DubbelFris Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 (bewerkt) Heren tjek Ozark (Netflix) en Snowfall 8 september 2017 bewerkt door DubbelFris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Zijn er hier nog mensen die Kroongetuige volgen? Is iedere zaterdag te zien op RTL 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 september 2017 Auteur Share Geplaatst 10 september 2017 Ja, ik. Leuk programma wel, ik verdenk Frits ervan kroongetuige te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Tof programma inderdaad. Hier staan Marcel en Frits op mijn lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Iemand hier die Episodes kijkt? Heb gister de eerste twee afleveringen gezien en dat beloofde veel goeds. Deed me erg denken aan het werk van Ricky Gervais. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 september 2017 Share Geplaatst 12 september 2017 Iemand hier die Episodes kijkt? Heb gister de eerste twee afleveringen gezien en dat beloofde veel goeds. Deed me erg denken aan het werk van Ricky Gervais. Pikte af en toe wel eens een aflevering mee op tv, nooit volledig gezien maar staat wel op m'n lijst. Sowieso groot fan van Stephen Mangan en Tamsin Greig sinds Green Wing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 september 2017 Share Geplaatst 12 september 2017 Spitsbroers weer begonnen :o Heb toch vrij regelmatig lopen checken of er überhaupt een vervolg kwam en vond telkens berichten dat het er niet zou komen. Nou mooi meegenomen dit, fakking chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Net 10 seconde klaar met The Leftovers seizoen 3. Dem feels and tears. Kan zeker in t straatje Six Feet Under. Daar kwam ook al zover emoties los in de seizoensfinale van de serie. Hoe Carrrie Coon en Justin Theroux niet eens Globe of Emmy genomineerd zijn is beyond me. 1 is beetje inkomen, seizoen 2 is geweldig en seizoen 3 is fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 First dates, blijft toch wel een vermakelijk programma. 1 meisje op de wc naar huis bellen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Nou ik ben begonnen aan Carnivale @vinnypassy en @bril_idioot Tot en met aflevering 4 gezien. Ik snap er nog geen kloten van, maar wat een show. Wow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Ik snap er ook nog steeds geen kloot van, eerlijk gezegd :whistle: Al moet ik binnenkort eens beginnen aan het tweede seizoen, wellicht dat dingen daarin helderder worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Carnivale proberen te begrijpen is ook overschat ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Carnivale proberen te begrijpen is ook overschat ;) Enige wat ze hoeven te begrijpen is dat het een van de beste zo niet beste serie ooit is ;) ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Is zeker op HBO? Hier begonnen met Rick and Morty. Nu bij S01E09. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Is zeker op HBO? Hier begonnen met Rick and Morty. Nu bij S01E09. Was jaren geleden op HBO ja. Maar het is al jaren geleden heel voortijd gecancelled helaas :( Nice! Ik ben zelf bij S02E9 van Rick & Morty. Tof he :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Was jaren geleden op HBO ja. Maar het is al jaren geleden heel voortijd gecancelled helaas :( Nice! Ik ben zelf bij S02E9 van Rick & Morty. Tof he :)? Ja, aan de eerste aflevering moest ik echt wennen maar daarna vlieg je er zo doorheen. Ben nu ook begonnen aan 3%. Is een Braziliaans serie van Netflix. Tot nu toe erg vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Ja, aan de eerste aflevering moest ik echt wennen maar daarna vlieg je er zo doorheen. Ben nu ook begonnen aan 3%. Is een Braziliaans serie van Netflix. Tot nu toe erg vermakelijk. Nice. Daar ben ik nu bij E3 van 3% me huisgenoot vind t geweldig:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Nice. Daar ben ik nu bij E3 van 3% me huisgenoot vind t geweldig:) Zit nu bij E04. Paar Braziliaanse meiden hebben wel een aardige achterste :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 (bewerkt) Net 5 en 6, de 2 eps in Babylon gezien. Waar zit ik naar te kijken? 9 oktober 2017 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 In seizoen 2 gaan wat meer kwartjes vallen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Ik moet zeggen dat ik al best een paar kwartjes heb (denk ik iig), maar er komen ook steeds vragen bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 oktober 2017 Share Geplaatst 14 oktober 2017 Ben nu bezig met The Affair. Best interessant om te zien hoe mensen hele andere herinneringen hebben van momenten en hoe ze het beleefd hebben dan met wie ze het hebben ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Shooter op Netflix, net begonnen met kijken maar vind het nu al geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik ben gisteren begonnen met Mindhunter (ook op Netflix) en paar afleveringen gezien; ziet er tot dusver sterk uit. Ben benieuwd naar het vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Shooter op Netflix, net begonnen met kijken maar vind het nu al geweldig. Ook gezien deze week. Begint wel leuk maar het pakte me steeds minder. Ga seizoen 2 niet eens meer kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten