Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur ×

Recommended Posts

Gepost
Op 23-3-2025 om 14:07 zei Urbeto:

Heb er best een tijdje over gedaan, maar Californication is inmiddels afgekeken. De seizoenen 2, 3 en 4 zijn echt geniaal, ik moet je gelijk geven @bas huijsmans, maar daarna werd het langzaamaan wel een stukje minder. Seizoen 6 en 7 waren echt niet best meer, al hielden Hank en Charlie de serie nog wel wat in leven. Enfin, absoluut van genoten en overall toch wel een 8.5/10

Ben bij S07E03 momenteel, maar sluit me hier al volledig bij aan. Seizoen 1 t/m 4 waren top, maar vanaf seizoen 5 (met name die laatste aflevering) werd het steeds minder. Hank en Charlie blijven geweldig, maar de verhaallijn wordt helaas steeds meer uitgemolken.

Wel een partij knappe vrouwen gezien zeg, de tering. Alleen daarvoor zou ik de serie al aanraden.

Gepost

Van de week Justified afgerond. Uitstekende serie met veel goed geschreven personages. Timothy Olyphant in de hoofdrol is heel goed maar Walton Goggins steelt echt de show, fantastische acteur. 

Gepost (edited)
20 uur geleden zei JanVertonghen:

Ben bij S07E03 momenteel, maar sluit me hier al volledig bij aan. Seizoen 1 t/m 4 waren top, maar vanaf seizoen 5 (met name die laatste aflevering) werd het steeds minder. Hank en Charlie blijven geweldig, maar de verhaallijn wordt helaas steeds meer uitgemolken.

Wel een partij knappe vrouwen gezien zeg, de tering. Alleen daarvoor zou ik de serie al aanraden.

Waar is dit te kijken? Vond dat echt een fantastische serie met geweldige muziek ook. 

Laatste nieuwe seizoen van The Rookie al weer gekeken. Gewoon vermakelijk. De nieuwe personages die afgelopen seizoen werden geïntroduceerd zijn een stuk minder irritant 

Edited by The Saint
Gepost
19 minuten geleden zei The Saint:

Laatste nieuwe seizoen van The Rookie al weer gekeken. Gewoon vermakelijk. De nieuwe personages die afgelopen seizoen werden geïntroduceerd zijn een stuk minder irritant

Hey ben ik ook mee bezig nu. Ten minste het nieuwe seizoen dat op Netflix staat nu. Eens dat de nieuwe personages minder zijn dan de personages die er vanaf het begin bij zijn. Vind het wel steeds leuke verhaallijnen. Af en toe mogen sommige verhalen wel iets langer uitgerekt worden wat mij betreft.

Gepost
10 uur geleden zei The Saint:

Waar is dit te kijken? Vond dat echt een fantastische serie met geweldige muziek ook. 

SkyShowtime. Vind zelf de muziek juist een minpuntje :D

Gepost

Ook begonnen met The Rookie. Erg veel actie, vluchtige verhaallijnen in het eerste seizoen maar vind het wel heel leuk.

Gepost
Op 19-4-2025 om 22:31 zei Djurovski:

Samen met de zoon begonnen met Prison Break. Bijna halverwege seizoen 2 leuke serie

Hier ook. Nu begin seizoen drie. 

Gepost
Op 19-4-2025 om 22:31 zei Djurovski:

Samen met de zoon begonnen met Prison Break. Bijna halverwege seizoen 2 leuke serie

4 uur geleden zei Bogatyr:

Hier ook. Nu begin seizoen drie. 

Kijken jullie voor het eerst? Nog steeds wel een van mijn favoriete series!

Gepost

Ik ben opnieuw begonnen met Sons of Anarchy. Ik zit nu in seizoen vijf. Het blijft een hele goede film. Zelfs Bobbi Eden speelt een kleine rolletje in deze serie.

Gepost
40 minuten geleden zei Arezo:

Ja ik had het nog niet gezien. Geen idee waarom niet eerder. Is idd een toffe serie

Gepost
6 uur geleden zei Arezo:

De derde keer nu _O_

Gepost
3 uur geleden zei JanVertonghen:

Alle seizoenen ook echt?

Spoiler

Seizoen 1 en 2 vond ik echt tof, S 2 misschien wat langdradig. S3 andere omgeving cool, maar niet het beste. S4 vond ik dan wel weer vet. En S5 in het begin muahw maar uiteindelijk wel oke.

Gepost

Ben op Prime begonnen met het herkijken van Chuck. Niet hoogstaand, maar wel nog steeds echt leuk (en Yvonne Strahovski ;))

Gepost

Dexter Original Sin seizoen 1 afgerond. Ben over het algemeen geen fan van spin-offs omdat je je in dezelfde wereld bevindt met andere personages en/of acteurs dan waar je ‘gehecht’ aan bent geraakt. Maar aangezien ik niet al te lang geleden de originele serie had gerewatched besloot ik het toch een kans te geven.

Best vermakelijk, maar was toch vooral afgeleid door allerlei randzaken zoals continuïteitsfouten en sommige acteurs vond ik ook echt niet goed gecast. Patrick Gibson daarentegen vond ik wel sterk, vond het best geloofwaardig dat hij een jongere versie was van hoe Michael C. Hall Dexter portretteerde. Er waren uiteraard ook veel easter eggs te vinden en bij vlagen was ik best onder de indruk van het schrijfwerk. Had wel het gevoel dat het de laatste paar afleveringen los kwam, toen voelde ik weer af en toe de ‘magie’ die de originele serie ook heeft. Ik ben best benieuwd naar seizoen 2!

Gepost

Ik vond Narcos wel geinig, maar de Amerikaanse scope van die serie haalde echt alle immersie eruit. Elke keer zo'n voiceover die dingen overdreven uitlegt. Respecteert de kennis en het analyserend vermogen van de kijker imo niet voldoende. Vandaar dat ik na een tijdje behoorlijk afhaakte. Wel afgekeken uiteindelijk, maar ik had echt zonder die DEA stukjes gekund. Wagner Moura is wel een geweldige acteur ja, maar zijn magnum opus is imo de Tropa de Elite films. Vooral 2 is echt een fenomenale film.

Ik ben begonnen aan een rewatch van The League. Echt genieten weer. Plus ik realiseer me dat met een komedieserie prima te multitasken valt. Tijdens het koken of zelfs tijdens sommige games. Een serieuzere serie wil je toch al goed gefocust kijken, maar hoeft dan dus niet. Zit er daarom aan te denken om hierna nog meer komedies te gaan kijken voor tussendoor. Parks & Rec, Workaholics, Blackadder, IT Crowd staan allen op de nominatielijst. 

Gepost

You seizoen 5. Was weer erg genieten deze serie. Ergens wel jammer dat het nu klaar is, maar wordt zelfs nu ook som al een beetje repetitief. Evengoed wel weer een sterk seizoen.

Gepost

Hier (weer) begonnen aan Lost. Ooit wel een seizoen of 2 gezien maar gestopt, weet niet meer waarom. 
Nu begonnen met de vrouw, beiden wel echt positief tot nu toe. Seizoen 1 bijna klaar, hopelijk blijft het zo sterk maar ik meen dat het snel bergafwaarts gaat qua niveau en dat dit ook de reden was dat ik stopte. 

Gepost
50 minuten geleden zei ElPrincipito:

Hier (weer) begonnen aan Lost. Ooit wel een seizoen of 2 gezien maar gestopt, weet niet meer waarom. 
Nu begonnen met de vrouw, beiden wel echt positief tot nu toe. Seizoen 1 bijna klaar, hopelijk blijft het zo sterk maar ik meen dat het snel bergafwaarts gaat qua niveau en dat dit ook de reden was dat ik stopte. 

Na seizoen 3 kan je het beste stoppen