Sick Blik Gepost January 29 Share Gepost January 29 Poh dat einde van S2 Â Ep 11 was echt niet normaal, wil het niet spoilen dus kan er weinig over zeggen, maar dat is een van de beste episodes die ik ooit gezien heb. 12 ook sterk, maar in 11 komt alle buildup van heel Seizoen 2 en gedeeltelijk seizoen 1 samen. Â En dan is populaire mening dat S3 en S4 nog beter zijn, been heel benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 30 Share Gepost January 30 Op 29-1-2025 om 19:02 zei Sick Blik: Poh dat einde van S2 Â Ep 11 was echt niet normaal, wil het niet spoilen dus kan er weinig over zeggen, maar dat is een van de beste episodes die ik ooit gezien heb. 12 ook sterk, maar in 11 komt alle buildup van heel Seizoen 2 en gedeeltelijk seizoen 1 samen. Â En dan is populaire mening dat S3 en S4 nog beter zijn, been heel benieuwd. Â Veel plezier! In mijn herinnering was S2 de minst goede van alle seizoenen. Maar eigenlijk is het lang geleden genoeg om het allemaal nog een keer te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 31 Share Gepost January 31 Ik ben nu The Nightagent seizoen 2 aan het kijken. Wat een gave serie is dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 4 Share Gepost February 4 Ook afgekeken, erg vermakelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 4 Share Gepost February 4 Net Chernobyl afgekeken. Heftig. Wel erg sterk gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 5 Share Gepost February 5 Op 31-1-2025 om 14:16 zei delichris: Ik ben nu The Nightagent seizoen 2 aan het kijken. Wat een gave serie is dit.  Op 4-2-2025 om 19:12 zei La Pulga: Ook afgekeken, erg vermakelijk Ik sluit me hier bij aan, best redelijk na een paar afleveringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 21 Share Gepost February 21 Vandaag De F*ckulteit gebinged met mijn vriendin. Sterke serie waar langzaam maar zeker de verhaallijn scherper wordt, en op een goede manier het probleem rondom seksueel grensoverschrijdend gedrag zichtbaar wordt. Qua personages niet de meest diepgaande karakters voor de niet-hoofdpersonen, maar vind dat hier wel goed voor de focus op de kern van het verhaal gegeven het aantal afleveringen (3 uur in 6 afleveringen). Dikke aanrader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 21 Share Gepost February 21 Cobra Kai  Was er eerst zeer terughoudend over. Is toch iets van de jaren eind 80 begin 90. Prima serie met helaas een feel good einde maar al met al wel een prima serie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 3 Share Gepost March 3 Celebrity Bear Hunt  Best leuk en een verrassende winnaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 5 Share Gepost March 5 The Recruit S2 Â Vond seizoen 1 prima. Seizoen 2 begint eigenlijk ook goed, alleen die laatste twee aflevering zijn onthutsend. Vrees dan ook voor seizoen 3. Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost yesterday at 09:54 AM Share Gepost yesterday at 09:54 AM Was net The Sopranos aan het bekijken en zag plots @Urbeto voorbijkomen   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost yesterday at 11:02 AM Share Gepost yesterday at 11:02 AM 1 uur geleden zei Bogatyr: Was net The Sopranos aan het bekijken en zag plots @Urbeto voorbijkomen   Hahaha scherp hoor Is mij nooit opgevallen in de afleveringen die ik gezien heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts