Sophomore Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Moet er niet te veel van verwachten he. Ik vind het echt heel leuk om te zien, maar het is niet 'goed' ofso. Zou het etiket 'erg vermakelijk' op plakken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Moet er niet te veel van verwachten he. Ik vind het echt heel leuk om te zien, maar het is niet 'goed' ofso. Zou het etiket 'erg vermakelijk' op plakken ;c Vind het inderdaad erg vermakelijk zeg, bedankt voor de tip! Wat is dat blonde meisje met dat Welsh achtige accent een schatje trouwens zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Vind het inderdaad erg vermakelijk zeg, bedankt voor de tip! Wat is dat blonde meisje met dat Welsh achtige accent een schatje trouwens zeg. Josie Afblijven begrepen :@ Wat een schatje idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Iemand die ZOO kijkt? komt elke maandag om 20.30 op SBS6. Violent animal attacks upon humans are occurring all over the world. Jackson Oz, an American zoologist and his Kenyan friend, Abraham, a safari guide, as well as a Los Angeles reporter, a quirky veterinary pathologist, and a French intelligence agent all seek to investigate the mysterious pandemic as the attacks become more coordinated and ferocious. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Net eerste twee afleveringen van Luther gekeken. Wilde eigenlijks Homeland kijken, maar dat hebben ze hier in Duitsland (hotel) blijkbaar niet. Maar Luther begint wel vet, iemand anders dit gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Iemand die ZOO kijkt? komt elke maandag om 20.30 op SBS6. Heb de eerste vier afleveringen gekeken. Wel vermakelijk moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Zojuist seizoen 1 van Luther afgerond. Ging er supersnel doorheen,.ben.benieuwd naar het vervolg. Wel opvallend dat S2&3 minder afleveringen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Iemand die ZOO kijkt? komt elke maandag om 20.30 op SBS6. Ben nog niet helemaal overtuigd na 4 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Deze serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Nog iemand hier die One Tree Hill gezien heeft of momenteel aan het bekijken is? Heb de eerste 6 seizoenen gezien, zojuist aan de zevende begonnen. [spoiler=Spoilers One Tree Hill seizoen 1 t/m 6]Zat de hele serie al te hopen op Lucas & Peyton en Nathan & Haley, was dan ook blij dat die uiteindelijk bij elkaar waren. Zat er echt helemaal in, heb in een ruime week 6 seizoenen gekeken en vond het echt een geweldige serie. Tot ik de eerste aflevering van seizoen 7 zag en op ging zoeken waar Lucas & Peyton waren. Lees ik spontaan dat die niet meer terugkeren ;e Serie draaide vooral om die 2 en heb dan ook het gevoel dat de laatste 3 seizoenen echt uitgemolken zijn. Echt enorm zonde, want het hele sfeertje was goed en de cast ook. Kon nog genoeg kanten op, maar nu vind ik er echt geen reet meer aan. Twijfel dan ook of dat ik verder moet kijken, aan de ene kant wil ik niet stoppen voordat ik de hele serie afgekeken heb, maar aan de andere kant wil ik zo een mooie serie niet verpesten door me 3 seizoenen lang kapot te gaan zitten vervelen. Kan me daar echt ziek druk om maken hè, als een serie/film een einde kent dat me niet bevalt of dat ze zoiets als dit gewoon keihard verneuken (naar mijn mening dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Deze serie? Ken die 2 gasten in het midden totaal niet, Alwin staat hier ook niet op toch? Weet nog wel dat Elise altijd visioenen over hem had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Vanavond begint Celblok H weer :) meteen dubbelaflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Walter White Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Ben eigenlijk op zoek naar series zoals Dexter, Breaking Bad, Hannibal. De spanning van het gepakt kunnen worden zeg maar. Iemand tips op dat gebied? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Prison Break of Homeland misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 The Shield Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2016 Wat bril zegt inderdaad, denk dat ik The Shield maar eens moet gaan herkijken. Geniale serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Walter White Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Allen al gezien helaas :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Je kunt evt. Boardwalk Empire, The Sopranos of Il Capo dei Capi nog proberen; al vallen die niet helemaal in hetzelfde straatje. Die 'gepakt worden-spanning' zit daar echt een stuk minder in. Zijn allemaal wel de moeite waard tho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Lost. Daarbij is het altijd de vraag of je zelf gegrepen wordt door de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Mensen die hier Archer kennen? Volwassen animatieserie, afleveringen van 20', met heerlijk groffe humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Mensen die hier Archer kennen? Volwassen animatieserie, afleveringen van 20', met heerlijk groffe humor. Geweldig inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Fantastische humor inderdaad. Vind die moeder ook zo goed hé, de stem van Lucille in Arrested Development. Heb er gelijk weer zin in, zo maar even een afleveringetje opzetten:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Archer is super! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Ik zie dat 'ie op Netflix staat, dus zal het binnenkort eens proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten