Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Moet er niet te veel van verwachten he. Ik vind het echt heel leuk om te zien, maar het is niet 'goed' ofso. Zou het etiket 'erg vermakelijk' op plakken ;c

Vind het inderdaad erg vermakelijk zeg, bedankt voor de tip! Wat is dat blonde meisje met dat Welsh achtige accent een schatje trouwens zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die ZOO kijkt? komt elke maandag om 20.30 op SBS6.

Violent animal attacks upon humans are occurring all over the world. Jackson Oz, an American zoologist and his Kenyan friend, Abraham, a safari guide, as well as a Los Angeles reporter, a quirky veterinary pathologist, and a French intelligence agent all seek to investigate the mysterious pandemic as the attacks become more coordinated and ferocious.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iemand hier die One Tree Hill gezien heeft of momenteel aan het bekijken is? Heb de eerste 6 seizoenen gezien, zojuist aan de zevende begonnen.

[spoiler=Spoilers One Tree Hill seizoen 1 t/m 6]Zat de hele serie al te hopen op Lucas & Peyton en Nathan & Haley, was dan ook blij dat die uiteindelijk bij elkaar waren. Zat er echt helemaal in, heb in een ruime week 6 seizoenen gekeken en vond het echt een geweldige serie. Tot ik de eerste aflevering van seizoen 7 zag en op ging zoeken waar Lucas & Peyton waren. Lees ik spontaan dat die niet meer terugkeren ;e Serie draaide vooral om die 2 en heb dan ook het gevoel dat de laatste 3 seizoenen echt uitgemolken zijn. Echt enorm zonde, want het hele sfeertje was goed en de cast ook. Kon nog genoeg kanten op, maar nu vind ik er echt geen reet meer aan. Twijfel dan ook of dat ik verder moet kijken, aan de ene kant wil ik niet stoppen voordat ik de hele serie afgekeken heb, maar aan de andere kant wil ik zo een mooie serie niet verpesten door me 3 seizoenen lang kapot te gaan zitten vervelen. Kan me daar echt ziek druk om maken hè, als een serie/film een einde kent dat me niet bevalt of dat ze zoiets als dit gewoon keihard verneuken (naar mijn mening dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites