Beppu Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 21 uur geleden zei La Pulga: Ik ben aan The Office begonnen. Leuk. 9/10 Waar ben je? Ik weet nog dat ik seizoen 1 het slechtst vond. Ben zelf ergens in seizoen 5 of 6 gestrand. Binnekort maar weer eens wat afleveringen meepakken. Zitten echt geniale scènes in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 27 minuten geleden zei Beppu: Waar ben je? Ik weet nog dat ik seizoen 1 het slechtst vond. Ben zelf ergens in seizoen 5 of 6 gestrand. Binnekort maar weer eens wat afleveringen meepakken. Zitten echt geniale scènes in. Ik zit nu in seizoen 2 aflevering 6 volgens mij. Seizoen 1 wel wat matig inderdaad, vind het vooral lekker om op de achtergrond aan te laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 18 uur geleden zei La Pulga: Ik zit nu in seizoen 2 aflevering 6 volgens mij. Seizoen 1 wel wat matig inderdaad, vind het vooral lekker om op de achtergrond aan te laten. Maar op basis van wat kom je tot een 9 dan? Is een langlopende serie, geen film... Bij series geef je cijfers per individueel seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 5 minuten geleden zei Kyrill: Maar op basis van wat kom je tot een 9 dan? Is een langlopende serie, geen film... Bij series geef je cijfers per individueel seizoen Op basis van niks geef ik het een 9. Prima achtergrond serie terwijl ik aan het werk ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 UK of US? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Onlangs Mr. Robot (vier seizoenen) helemaal uitgekeken. Het eerste seizoen begint al sterk en elk jaar leek het wel beter te worden. Prachtige afleveringen in het slotseizoen. Oh, en het acteerwerk van Malik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Oja, die moet ik ook nog eens kijken. Via welke streaming dienst @Titan The Office wil ik ook wel graag lijken door de legendarische scènes die ik op het internet voorbij zie komen, maar eigenlijk moet ik eerst nog Scrubs afronden. Verder net Midnight Mass uitgekeken. Wel aardig, maar geen topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 9 minuten geleden zei Chiemel: Oja, die moet ik ook nog eens kijken. Via welke streaming dienst @Titan The Office wil ik ook wel graag lijken door de legendarische scènes die ik op het internet voorbij zie komen, maar eigenlijk moet ik eerst nog Scrubs afronden. Verder net Midnight Mass uitgekeken. Wel aardig, maar geen topper. Prime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 Iemand enig idee waar Californication tegenwoordig nog te zien is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 3 uur geleden zei nasje92: Iemand enig idee waar Californication tegenwoordig nog te zien is? Misschien op Ziggo on demand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Was wel een serie waar ik altijd goed om heb kunnen lachen. Zou hem ook wel weer eens willen zien. Gewoon om te zien of hij nog net zo goed is als toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 @ElMarcos Op Netflix staat een mooie mini serie over Kaepernick. Zeker een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 2 uur geleden zei delichris: @ElMarcos Op Netflix staat een mooie mini serie over Kaepernick. Zeker een aanrader. Ook zeker de moeite waard om eens te checken dan inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Vikings eindelijk afgerond. Vond einde wel tegenvallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 17 uur geleden zei komodo25: Vikings eindelijk afgerond. Vond einde wel tegenvallen Herkenbaar. Het laatste seizoen was sowieso niet het beste, maar dat was na echt een lange reeks goede seizoenen ook bijna onvermijdelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Vandaag S1 E2 van Alice in Borderland gezien. Terwijl Squid Game heb ik uberhaupt S1 E2 niet eens afgekeken. Moet zeggen Alice in Borderland me tot nu toe wel bevalt , nu al beter dan Squid Game.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 11 uur geleden zei Kyrill: Vandaag S1 E2 van Alice in Borderland gezien. Terwijl Squid Game heb ik uberhaupt S1 E2 niet eens afgekeken. Moet zeggen Alice in Borderland me tot nu toe wel bevalt , nu al beter dan Squid Game.... Eens, de opbouw van Alice is in het begin beter en dat magisch realisme kan me wel bekoren. Zitten iets verder nog wel teleurstellende afleveringen (eentje volgens mij) tussen. Overigens twee series die lastig zijn om met elkaar te vergelijken. Los van wrede spelletjes zijn er weinig overeenkomsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Seizoen 3 van You was ook weer top hoor. Misschien wel de beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Nu begonnen aan seizoen 2 van de Wu Tang Clan. En de start is meteen erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Waar is die te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 12 uur geleden zei komodo25: Waar is die te zien? Videoland. Zeer leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 Kijk nu heel veel The Office omdat dit nu op netflix is en ik ooit weleens stukjes had gezien, maar het nog nooit een echte kans had gegeven. Nou heerlijk zo luchtige slechte humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 3 uur geleden zei NicoHaak: Kijk nu heel veel The Office omdat dit nu op netflix is en ik ooit weleens stukjes had gezien, maar het nog nooit een echte kans had gegeven. Nou heerlijk zo luchtige slechte humor. The Office UK is ook erg goed en maar 2 piep korte seizoenen Maar US is zkr ook leuk ja! Dwight! Natuurlijk Steve Carell en Rashida Jones Ontopic wat zelf zoal heb gezien laatste tijd: Westworld Ben nu bij 6e van de 8 episodes van seizoen 3. Op Rotten Tomatoes krijgt seizoen 2 85% fresh en seizoen 3 73% fresh. Ik vind het tot nu toe eerder omgekeerd. Seizoen 2 (zoals met heel veel 2e seizoenen van series) viel me erg tegen tov geniale seizoen 1. Seizoen 3 tot nu toe vind ik erg goed weer. Vooral de toevoegingen van Aaron Paul maar met name Vincent Casell aan de cast maakt het erg goed en boeiend. Angel Bezig met seizoen 2 vind het erg tof/gaaf tot dusver. Cordelia en Wesley zijn samen niet normaal grappig hahah lig de hele tijd in een scheur. Damn Julie Benz als Darla wauw Midnight Mass Ben bij E5 inmiddels ik vind het niet super maar zkr wel vermakelijk/interessant. Benieuwd hoe de laatste episodes zullen zijn Star Trek Voyager Na 7 seizoenen van Star Trek Deep Space Nine met ieder seizoen rond 26 episode's van 45 minuten, ben ik niet meer maar minder Star Trek moe haha. Dit is tot dusver ook erg gaaf. Tom Paris, Kathryn Janeway en Lieutenant Torres zijn me favoriete personages tot dusver nu ik bij E9 van seizoen 1 begn. Maar ook Kes, Neelix en de Emergency Holographic Doctor mag ik niet vergeten te noemen erg goede personages en acteerwerk. Verder oa nog waar ik iets minder zin in heb laatste tijd; Fear the Walking Dead seizoen 4 Bosch seizoen 3 af moet met seizoen 4 beginnen maar nog geen zin voorlopig En meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 1 uur geleden zei Kyrill: The Office UK is ook erg goed en maar 2 piep korte seizoenen Maar US is zkr ook leuk ja! Dwight! Natuurlijk Steve Carell en Rashida Jones Ontopic wat zelf zoal heb gezien laatste tijd: Westworld Ben nu bij 6e van de 8 episodes van seizoen 3. Op Rotten Tomatoes krijgt seizoen 2 85% fresh en seizoen 3 73% fresh. Ik vind het tot nu toe eerder omgekeerd. Seizoen 2 (zoals met heel veel 2e seizoenen van series) viel me erg tegen tov geniale seizoen 1. Seizoen 3 tot nu toe vind ik erg goed weer. Vooral de toevoegingen van Aaron Paul maar met name Vincent Casell aan de cast maakt het erg goed en boeiend. Angel Bezig met seizoen 2 vind het erg tof/gaaf tot dusver. Cordelia en Wesley zijn samen niet normaal grappig hahah lig de hele tijd in een scheur. Damn Julie Benz als Darla wauw Midnight Mass Ben bij E5 inmiddels ik vind het niet super maar zkr wel vermakelijk/interessant. Benieuwd hoe de laatste episodes zullen zijn Star Trek Voyager Na 7 seizoenen van Star Trek Deep Space Nine met ieder seizoen rond 26 episode's van 45 minuten, ben ik niet meer maar minder Star Trek moe haha. Dit is tot dusver ook erg gaaf. Tom Paris, Kathryn Janeway en Lieutenant Torres zijn me favoriete personages tot dusver nu ik bij E9 van seizoen 1 begn. Maar ook Kes, Neelix en de Emergency Holographic Doctor mag ik niet vergeten te noemen erg goede personages en acteerwerk. Verder oa nog waar ik iets minder zin in heb laatste tijd; Fear the Walking Dead seizoen 4 Bosch seizoen 3 af moet met seizoen 4 beginnen maar nog geen zin voorlopig En meer Kevin en Jim zijn mijn favorieten. Lekker droog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 Op 10-11-2021 om 16:43 zei 007mark: Seizoen 3 van You was ook weer top hoor. Misschien wel de beste. Ik vond een leuker, maar zeker beter dan twee. Al ga ik Love wel missen. The Morning Show op Apple TV is ook écht een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten