timpy00 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 1 minuut geleden zei NicoHaak: Mag het ook een docu zijn? Dan Sunderland till i die mocht je die nog niet kennen. Zeker. Zeker ook helemaal gezien. Favo moment is de transfer van Will Grigg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 1 uur geleden zei timpy00: Zeker. Zeker ook helemaal gezien. Favo moment is de transfer van Will Grigg. Van mij in seizoen 1, waar ze een speler aftesten op transferdeadline day omdat hij (als ik het me goed herinner) handschoenen draagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Die docu laat inderdaad zien dat bij veel clubs echt zomaar wat gedaan wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Op 23-8-2021 om 18:46 zei NicoHaak: Krijg altijd super honger van dit soort programma's en zit dezelfde avond altijd bij de mac dan. Krijg juist door dit soort programma's de drang om toch wat meer tijd voor koken te nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 5 uur geleden zei komodo25: Krijg juist door dit soort programma's de drang om toch wat meer tijd voor koken te nemen Dat is een prima ontwikkeling. Dat zou ik ook wel willen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Op 23-8-2021 om 18:53 zei timpy00: Staan er vast veel in dit topic. Maar ben lui. Iemand tips voor series opp Disney +, Amazon prime of Netflix? Zoek iets met een lekker verhaal, niet specifiek genre. Heb breaking bad zeker gezien. Elementary Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 (bewerkt) War of the Worlds en La Cocinera De Castamar gisteren uitgekeken. War of Worlds was leuker dan verwacht, aangezien de reviews matig waren en las dat er te weinig gebeurd. Daar had ik zelf geen last van. La Cocinera was de serie die ik met m'n vriendin keek. Ik kan de series die zich afspelen in deze periodes (zoals een Bridgerton) inmiddels wel wat meer waarderen. Familie familieintriges altijd. Soms wat de zoetsappig voor een vent van middelbare leeftijd. Einde was wel een beetje afgeraffeld. Zijn ook weer lekker veel nieuwe seizoen van andere series deze maand, dus kijklijstje wordt weer langer 8 september 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Casa de Papel S5/deel 1 gekeken de afgelopen dagen. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk dat ze te lang met deze serie doorgaan (tja, Netflix...). Veel te veel momenten om de afleveringen maar te vullen, want echt interessant is de hoofdlijn niet meer voor een heel seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Gistern op Videoland een docu gekeken over 20 jaar 9/11. Ik ben vrij nuchter maar deze was ZO heftig. Wat dat betreft wel een aanrader, mijn vriendin en ik zijn wel van zulke docu's, had voor het eerst tranen in mijn ogen. Ga vanavond beginnen aan La Casa de Papel seizoen 5. Of neuken, maar dat zien we vanavond wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 6 uur geleden zei Titan: Casa de Papel S5/deel 1 gekeken de afgelopen dagen. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk dat ze te lang met deze serie doorgaan (tja, Netflix...). Veel te veel momenten om de afleveringen maar te vullen, want echt interessant is de hoofdlijn niet meer voor een heel seizoen. Ik had ook al van mezelf verwacht dat ik binnen één dag alle afleveringen ging afkijken maar moet er nog aan beginnen. De hype is ook gewoon een beetje weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 19 uur geleden zei Chiemel: War of Worlds was leuker dan verwacht, aangezien de reviews matig waren en las dat er te weinig gebeurd. Daar had ik zelf geen last van. Welke versie heb je gezien; die van Canal+/FOX of die van BBC? Die eerste versie beviel mij ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 28 minuten geleden zei FMNOOB: Welke versie heb je gezien; die van Canal+/FOX of die van BBC? Die eerste versie beviel mij ook wel. Eerste ja. Is die tweede een versie waarbij het een miniserie is met 3 afleveringen? Dat zag ik ergens voorbijkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Eerste ja. Is die tweede een versie waarbij het een miniserie is met 3 afleveringen? Dat zag ik ergens voorbijkomen Dat is inderdaad die serie met drie afleveringen. Trouwens, voor die eerste serie komt er ook een derde seizoen in 2022. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 @ElMarcos Op Netlfix staat een leuke serie over Highschool American Football. De serie heet Titletown High. Zeker een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Lucifer weer opgepikt en ook héél snel weer uitgezet. Ze flikken hetzelfde als wat ze bij How I Met Your Mother deden. Een aflevering met van die musical trekjes. Dan heb je als schrijver echt de bodem van de put gezien hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Ja ik keek toevallig dit weekend ook ff mee met mijn vrouw. Had wel wat afleveringen van voorgaande seizoenen gezien, en dat was goed, maar dit was echt niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Zijn dat de echte nieuwe afleveringen al weer? Nee toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Op 9-9-2021 om 10:04 zei Titan: Casa de Papel S5/deel 1 gekeken de afgelopen dagen. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk dat ze te lang met deze serie doorgaan (tja, Netflix...). Veel te veel momenten om de afleveringen maar te vullen, want echt interessant is de hoofdlijn niet meer voor een heel seizoen. Nou ja, er zijn zoveel heel veel series die te lang door zijn gegaan. Dat Casa de Papel zo'n serie zou worden, had ik eigenlijk wel zien aankomen na het derde seizoen. Meestal is drie seizoenen het maximale voor een serie, uitzonderingen daar gelaten. Hoe langer je doorgaat, hoe meer de verhalen hun krachten verliezen in mijn optiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Op 12-9-2021 om 13:47 zei delichris: @ElMarcos Op Netlfix staat een leuke serie over Highschool American Football. De serie heet Titletown High. Zeker een aanrader. Die staat zeker tussen de favorieten. Maar ik ben nu nog even bezig met La Casa de Papel en Lucifer. Daarna ga ik die zeker kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 De 5 seizoenen van Peaky Blinders uitgekeken. Hele vette serie. Had niet verwacht dat het slot zo'n open einde zou zijn, aangezien er geloof ik eerder geruchten waren dat het zou stoppen. Inmiddels is dat niet meer zo dan. Kleine puntjes van kritiek zijn misschien alleen dat het soms wel te veel een setting is en die Arthur op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee (maar ook wel weer sterk dan). Nu met het vrouwtje aan S3 van Sex Education begonnen, blijft lachen. Zelf ook begonnen aan Walking Dead s11, gingen ze ook opeens een beetje beginnen met gek camerawerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 seizoen 6 lucifer Prima einde van een goede serie. Lachen huilen om het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Sinds vorige week begonnen met Chicago Fire. Ik had ooit seizoen 1 gezien toen het nog op Net5 was. Nu zijn de eerste vier seizoenen op Netflix, dus maar weer opnieuw begonnen. Ik zit nu in seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Op 18-9-2021 om 00:27 zei Chiemel: De 5 seizoenen van Peaky Blinders uitgekeken. Hele vette serie. Had niet verwacht dat het slot zo'n open einde zou zijn, aangezien er geloof ik eerder geruchten waren dat het zou stoppen. Inmiddels is dat niet meer zo dan. Kleine puntjes van kritiek zijn misschien alleen dat het soms wel te veel een setting is en die Arthur op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee (maar ook wel weer sterk dan). Nu met het vrouwtje aan S3 van Sex Education begonnen, blijft lachen. Zelf ook begonnen aan Walking Dead s11, gingen ze ook opeens een beetje beginnen met gek camerawerk. Er komt nog 1 seizoen van Peaky Blinders en er zou ook nog een film komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 1e deel seizoen 5 la casa ook gekeken. Spoiler Tokio Blijft een heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 13 uur geleden zei komodo25: 1e deel seizoen 5 la casa ook gekeken. Toon verborgen inhoud Tokio Blijft een heerlijke serie. Typisch ik weer die op de spoiler drukt terwijl ik de laatste aflevering nog moet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten