Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

War of the Worlds en La Cocinera De Castamar gisteren uitgekeken. 

War of Worlds was leuker dan verwacht, aangezien de reviews matig waren en las dat er te weinig gebeurd. Daar had ik zelf geen last van. 

La Cocinera was de serie die ik met m'n vriendin keek. Ik kan de series die zich afspelen in deze periodes (zoals een Bridgerton) inmiddels wel wat meer waarderen. Familie familieintriges altijd. Soms wat de zoetsappig voor een vent van middelbare leeftijd. Einde was wel een beetje afgeraffeld. 

Zijn ook weer lekker veel nieuwe seizoen van andere series deze maand, dus kijklijstje wordt weer langer

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Casa de Papel S5/deel 1 gekeken de afgelopen dagen. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk dat ze te lang met deze serie doorgaan (tja, Netflix...). Veel te veel momenten om de afleveringen maar te vullen, want echt interessant is de hoofdlijn niet meer voor een heel seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gistern op Videoland een docu gekeken over 20 jaar 9/11. Ik ben vrij nuchter maar deze was ZO heftig. Wat dat betreft wel een aanrader, mijn vriendin en ik zijn wel van zulke docu's, had voor het eerst tranen in mijn ogen. Ga vanavond beginnen aan La Casa de Papel seizoen 5. Of neuken, maar dat zien we vanavond wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Titan:

Casa de Papel S5/deel 1 gekeken de afgelopen dagen. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk dat ze te lang met deze serie doorgaan (tja, Netflix...). Veel te veel momenten om de afleveringen maar te vullen, want echt interessant is de hoofdlijn niet meer voor een heel seizoen.

Ik had ook al van mezelf verwacht dat ik binnen één dag alle afleveringen ging afkijken maar moet er nog aan beginnen. De hype is ook gewoon een beetje weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-9-2021 om 10:04 zei Titan:

Nou ja, er zijn zoveel heel veel series die te lang door zijn gegaan. Dat Casa de Papel zo'n serie zou worden, had ik eigenlijk wel zien aankomen na het derde seizoen. Meestal is drie seizoenen het maximale voor een serie, uitzonderingen daar gelaten. Hoe langer je doorgaat, hoe meer de verhalen hun krachten verliezen in mijn optiek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 5 seizoenen van Peaky Blinders uitgekeken. Hele vette serie. Had niet verwacht dat het slot zo'n open einde zou zijn, aangezien er geloof ik eerder geruchten waren dat het zou stoppen. Inmiddels is dat niet meer zo dan. Kleine puntjes van kritiek zijn misschien alleen dat het soms wel te veel een setting is en die Arthur op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee (maar ook wel weer sterk dan). 

Nu met het vrouwtje aan S3 van Sex Education begonnen, blijft lachen. Zelf ook begonnen aan Walking Dead s11, gingen ze ook opeens een beetje beginnen met gek camerawerk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-9-2021 om 00:27 zei Chiemel:

De 5 seizoenen van Peaky Blinders uitgekeken. Hele vette serie. Had niet verwacht dat het slot zo'n open einde zou zijn, aangezien er geloof ik eerder geruchten waren dat het zou stoppen. Inmiddels is dat niet meer zo dan. Kleine puntjes van kritiek zijn misschien alleen dat het soms wel te veel een setting is en die Arthur op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee (maar ook wel weer sterk dan). 

Nu met het vrouwtje aan S3 van Sex Education begonnen, blijft lachen. Zelf ook begonnen aan Walking Dead s11, gingen ze ook opeens een beetje beginnen met gek camerawerk. 

Er komt nog 1 seizoen van Peaky Blinders en er zou ook nog een film komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites