Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Zelf laatst afgezien:

Invincible

J.K Simmons als Omni Man is   _O_  :voldaan:  :voldaan: 
Wat een geweldig 1e seizoen, benieuwd naar seizoen 2, erg van genoten. Kreeg er wel veel The Boys vibes bij maar dat is alleen maar goed.

9.5

Fear The Walking Dead seizoen 1

Strand, nic, Alicia, ja erg gaaf en tof dit. Het wordt echt heel subtiel, rustig en onderhuids spannend opgebouwen. Vind het erg goed en sterk.

9.0

FTWD seizoen 2

Ben nu bij E10 maar weet niet of laatste van seizoen al is. Ook erg goed weer tot dusver. Dougray Scott als Thomas Abigail is geweldig.

Buffy seizoen 6

''The Trio''   :X  ;(  ;(  ;(  ;(  :beam: 
Echt belachelijk die 3 nerds. Spike is ook erg snel minder geworden dit seizoen man man.
Buffy en Willow zijn wel weer geweldig seizoen en Anya wordt steeds beter te accepteren en veelzijdiger.

6.5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren seizoen 6 van Star Trek Deep Space Nine afgekeken. 26 episodes van 45 minuten per seizoen maar het is absoluut waard. Elk seizoen tot nu toe voor mij 8 of hoger. Seizoen 6 is daar geen uitzondering op. Die geef ik zelfs een 10. Uitstekend acteerwerk bijvoorbeeld van Avery Brooks als Benjamin Sisko of Terry Farell als Jadzia Dax. Dit seizoen ben ik bij minstens 9 van 26 episodes enorm geëmotioneerd geraakt en gehuild. Het verhaal is ook erg goed, elke aflevering is weer complete verrassing je weet nooit wat er gaat gebeuren en komen. Je hebt Kira Nerys en Odo, de Kardashians, the dominion en meer. Dit seizoen gebeurd er weer een hoop en verveelde ik me geen seconde. Deze serie omdat ik elk seizoen 8 of beter vindt tot nu toe en zijn lange seizoenen gaat tussen mijn favoriete 15-25 series komen. 

Nog helaas maar 2 episodes te gaan en dan ben ik klaar met heel de serie. Echt geniale serie dit ook. Matthew Rhys en Keri Russell zijn fenomenaal als Philip en Elizabeth Jennings als KGB agenten in de VS leven. Hun buurman Stan(Noah Emmerich) is een FBI Agent wiens baan en doel is om Russische spionnen en KGB AGENTEN op te sporen en arresteren.... 

Ga dat zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Is dit goed? Zoek nog wat om te kijken. 

Zeker weten. Een heerlijke serie om naar te kijken. Ik moet nog even Tour of Duty afkijken en dan ga ik hier ook aan beginnen om seizoen4 te gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei timpy00:

Heb je buiten Loki de andere Marvel series al gezien? Ik ga ze sowieso nog kijken maar ben benieuwd.

De films wel op guardians of the galaxy na. Heb pas sinds kort Disney plus  ben wel begonnen met Falcon & the wintersoldier die vind ik wel oke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-7-2021 om 19:33 zei Srangaman:

Net begonnen aan Absentia op Prime Video. Iemand die al gezien?

Misschien wat laat om nog te reageren, maar het eerste seizoen vond ik erg goed. Seizoen 2 vond ik het al wat meer uitgemolken, waardoor ik nog niet gestart ben aan seizoen 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites