Kyrill Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 6 uur geleden zei ErikEagles: The Man in High Castle, lijkt mij een goede serie, hoop dat hij op Netflix komt Ja vriend. Ik heb er van genoten. Prime Video is 30 dagen gratis en daarna maar 2.99 per maand. Ik betaal voor Netflix 14 en daarvan maakt me broertje iedere maand 5 euro voor over naar mij. Dat is wel met HD dan en 4 schermen tegelijk. Maar Prime Video ben ik blij mee, 2,99 is niet veel per maand. Moet wel zeggen van de content daar 70% binnen abonemment valt en anderen 30% moet je voor betalen helaas via kopen of huren. Maar tot nu toe ben ik er blij mee. Ik kijk er Buffy Vampire Slayer op, Man in High Castle en ook Into the Badlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 3 minuten geleden zei Kyrill: Ja vriend. Ik heb er van genoten. Prime Video is 30 dagen gratis en daarna maar 2.99 per maand. Ik betaal voor Netflix 14 en daarvan maakt me broertje iedere maand 5 euro voor over naar mij. Dat is wel met HD dan en 4 schermen tegelijk. Maar Prime Video ben ik blij mee, 2,99 is niet veel per maand. Moet wel zeggen van de content daar 70% binnen abonemment valt en anderen 30% moet je voor betalen helaas via kopen of huren. Maar tot nu toe ben ik er blij mee. Ik kijk er Buffy Vampire Slayer op, Man in High Castle en ook Into the Badlands. Bedankt voor je reactie. Heb je veel keus bij Prime Video? Werkt het hetzelfde als Netflix? Want 2.99 is niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 12 minuten geleden zei ErikEagles: Bedankt voor je reactie. Heb je veel keus bij Prime Video? Werkt het hetzelfde als Netflix? Want 2.99 is niet veel. Yw. Ik vind dat er behoorlijk veel keus is, zkr weten. Werkt min of meer zelfde ja. Je hebt hoofd profiel , kinder profiel en kan er nog één aanmaken. Je kan zowel in je browser kijken als op de app zowel voor smart phone's, PS4/PS5/XBOX als laptop/pc. Wat ik alleen niet fijne van weet is, met hoeveel mensen je 1 abonnement kan delen en op hoeveel schermen je tegelijk kan kijken. Qua films heb ik er oa Borat 2 op gekeken, They Shall Not Grow Old en Greenland. Series heb ik al genoemd. 2,99 is idd niet veel maar nadeel tov Netflix want dan wel iets duurder per maand is, 20-30% moet je nog apart voor betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Bedankt, ik zal wel even googelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Op 2-12-2020 om 14:05 zei Kyrill: Ik hoor iedereen erover maatje. Fijn dat je het fantastisch vind Ik kijk laatste vooral; The Man in High Castle Op prime video. Spannend! Is 1962 en de Duitsers hebben Oorlog gewonnen met Japanners samen. Maar er zijn films in omloop die anderen uitkomst van de oorlog laten zien. Iedereen wil die hebben. De VS wordt geregeerd door ene deel van het land de Duitsers ook wel Nazi's en de Japanners de West Kust. Erg spannende serie. Is spannend , verhaal is goed en wordt goed geacteerd. Ik vond vooral Rufus Sewell als Ubergrubbenfuher John Smit goed, Alexa Davalos als Juliana Crain en de trade minister gespeeld door Cary-Hiroyuki Tagawa. Nice! Jaren terug ooit gezien maar zeker goede herinneringen aan bij het kijken, mooie serie. Heb je nog mooi aanradertje? Nieuwe serie oid? Begonnen met nieuwste Fargo, paar episodes ver. Nog niet echt de Fargo-feeling, maar benieuwd waar het naartoe gaat komende afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Las gisteren op nu.nl dat HIMYM van Netflix wordt verwijderd. Baal daar toch wel van, voor mij een serie die ik jaarlijks wel een keer keek. Geweldige sitcom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Zijn er nog luitjes hier die Fargo kijken? Zit nu halverwege het nieuwste seizoen en het is weer platina hoor. Wat een karakters, muziek en verhaallijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 4 uur geleden zei Bolderbast: Zijn er nog luitjes hier die Fargo kijken? Zit nu halverwege het nieuwste seizoen en het is weer platina hoor. Wat een karakters, muziek en verhaallijnen. Zeker, drie episodes ver dacht ik. Wel komt er weer zo'n heerlijke villain opzetten, fantastisch gecast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 32 minuten geleden zei Juca: Zeker, drie episodes ver dacht ik. Wel komt er weer zo'n heerlijke villain opzetten, fantastisch gecast. Die Italiaan bedoel je? Echt geniaal ja. Die welbespraakte dame is ook magnifiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 54 minuten geleden zei Bolderbast: Die Italiaan bedoel je? Echt geniaal ja. Die welbespraakte dame is ook magnifiek. Ja, bedoelde die Italiaan inderdaad, maar die dame is ook heel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 18 uur geleden zei Juca: Nice! Jaren terug ooit gezien maar zeker goede herinneringen aan bij het kijken, mooie serie. Heb je nog mooi aanradertje? Nieuwe serie oid? Begonnen met nieuwste Fargo, paar episodes ver. Nog niet echt de Fargo-feeling, maar benieuwd waar het naartoe gaat komende afleveringen. He maat. Jaa zeker wel aantal! Raised by Wolves, The Boys seizoen 1 en 2. Star Trek Deep Space Nine. Buffy Vampire Slayer vind ik ook wel erg goed. En mocht je nog niet gezien hebben wat oudere maar uitstekende series Carnivale, The Leftovers(erg underrated ken niemand die ook helemaal gezien heeft), Twin Peaks en last but not least Six Feet Under. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 20 uur geleden zei Kyrill: He maat. Jaa zeker wel aantal! Raised by Wolves, The Boys seizoen 1 en 2. Star Trek Deep Space Nine. Buffy Vampire Slayer vind ik ook wel erg goed. En mocht je nog niet gezien hebben wat oudere maar uitstekende series Carnivale, The Leftovers(erg underrated ken niemand die ook helemaal gezien heeft), Twin Peaks en last but not least Six Feet Under. Nice, thanks jongen. Zal The Leftovers eens bestuderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Zojuist The Morning Show afgekeken op AppleTv. Valt niet mee om naar een met botox gevulde Jennifer Anniston te kijken, maar raad de serie toch aan. Beetje stroef begin, maar naarmate het seizoen vordert stijgt het niveau. Seizoensfinale is echt fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 20 uur geleden zei Juca: Nice, thanks jongen. Zal The Leftovers eens bestuderen. My pleasure maat, always. Mooi! Is echt de moeite waard. Heel kort gezegd is geen spoiler. 3% van de wereld bevolking verdwijnt ineens uit het niets van de aardbodem. Iedereen verlliest een broer, zusje , neef of ouder bijvoorbeeld. Acteerwerk is geweldig maar de soundtrack van met name Max Richter is subliem Veel plezier als je gaat kijken of met wat je ook gaat kijken (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Begonnen met The Flash samen met de zoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Queens Gambit aan het kijken. Jeetje, wel een pareltje hoor! Ben bij aflevering 5, enorm interessant. Wil ook gaan schaken nu! Met de meid Walking Dead aan het kijken, bijna bij seizoen 3. Beter dan gedacht, blijft natuurlijk een hoop commercieel gedrang achter zitten, het wordt eindeloos opgerekt. Tot nu toe bevalt het mij prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Schaken is best wel een leuk spel. Misschien ook maar eens aanzetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Disney heeft heel wat series voor Disney+ gepresenteerd. Ben vooral benieuwd naar de Star War series. Citaat Disney zet de komende jaren zwaar in op ‘Star wars’, zo blijkt uit de aankondiging van de toekomstplannen van de mediagigant. Er komen maar liefst tien nieuwe series en films die zich afspelen in “a galaxy far far away”. Tegen eind 2023 moet ‘Rogue Squadron’ in de bioscoop verschijnen. De film, van de hand van ‘Wonder woman’-regisseuse Patty Jenkins, speelt zich af na de huidige films en volgt een nieuwe generatie ruimtepiloten. Jenkins wordt de allereerste vrouw ooit om een ‘Star wars’-film te regisseren. Daarnaast zal Disney de komende jaren ook tal van ‘Star wars’-series lossen op Disney+. Twee daarvan zijn afgeleid van ‘The Mandalorian’, een van de populairste series van het moment op de streamingdienst. De serie ‘Ahsoka’, met actrice Rosario Dawson in de hoofdrol, zal focussen op de jedi Ahsoka Tano die al in het tweede seizoen van ‘The Mandalorian’ verscheen. Ook ‘The rangers of the New Republic’, ontwikkeld door Jon Favreau en Dave Filoni, zal zich in dezelfde periode afspelen. Ook het populaire personage Lando Calrissian, beroemd geworden door de allereerste ‘Star wars’-trilogie, krijgt met ‘Lando’ zijn eigen serie en wordt gemaakt door Justin Simien, bekend van ‘Dear white people’. Terugkeer Darth Vader De productie van de spin-offserie van de film ‘Rogue one’, die ‘Andor’ zal heten, is net van start gegaan in Londen en ziet acteur Diego Luna terugkeren als kapitein Cassian Andor. Naast Luna duiken ook Stellan Skarsgard (‘Chernobyl’, ‘Good Will Hunting’) en Fiona Shaw (‘Killing Eve’ en ‘Enola Holmes’) op in de serie geschreven door Tony Gilroy (bekend van de Jason Bourne-saga). Hayden Christensen, die de jonge Anakin Skywalker speelde in de tweede trilogie, keert terug als Darth Vader in de ‘Obi-Wan Kenobi’-serie. Normaal gezien begint de productie van deze serie, waarin ook Ewan McGregor terugkeert, in maart 2021. De lijst van series gaat verder met ‘The acolyte’ (dat zal plaatsvinden “tijdens de laatste dagen van de Republiek”), ‘The bad batch’ (een spin-off van ‘The clone wars’), ‘A droid story’ (over R2-D2 en C-3PO) en de animatiereeks ‘Star wars visions’. Tot slot wordt ook ‘The Mandalorian’ vernieuwd voor een derde seizoen. Die reeks komt normaal gezien eind 2021 op Disney+. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Als alles het niveau haalt van The Mandalorian ben ik dik tevreden, maar dat zal wel niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Zojuist Perdida afgekeken. Aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 2 minuten geleden zei nasje92: Zojuist Perdida afgekeken. Aanrader! Ohja, goeie. Moet volgens mij nog 1 of 2 afleveringen, maar ben deze weke niet aan toegekomen. Denk zometeen maar even doen en FM even links laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Op 11-12-2020 om 20:17 zei ElPrincipito: Queens Gambit aan het kijken. Jeetje, wel een pareltje hoor! Ben bij aflevering 5, enorm interessant. Wil ook gaan schaken nu! Met de meid Walking Dead aan het kijken, bijna bij seizoen 3. Beter dan gedacht, blijft natuurlijk een hoop commercieel gedrang achter zitten, het wordt eindeloos opgerekt. Tot nu toe bevalt het mij prima. Ben ook bezig aan de Queens Gambit. Heerlijke serie. Ondertussen ook het schaken (weer) een beetje opgepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 1 uur geleden zei FlyD: Ben ook bezig aan de Queens Gambit. Heerlijke serie. Ondertussen ook het schaken (weer) een beetje opgepakt. Ik heb vandaag E4 gekeken. Vind het ook erg gaaf. Heftig en tof zeg allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Begonnen met The Fall met Gillian Anderson. Serie volgt een agent en een seriemoordenaar. Serie speelt zich af in Noord Ierland, dus genieten van het dialect. Eerste aflevering beviel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 1 uur geleden zei The Saint: Begonnen met The Fall met Gillian Anderson. Serie volgt een agent en een seriemoordenaar. Serie speelt zich af in Noord Ierland, dus genieten van het dialect. Eerste aflevering beviel goed. Geniet ervan. Toffe serie. Heb jaren geleden gekeken, erg gaaf. Alleen na tijd vond ik minder worden. Maar is zkr erg goed in 1-2 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten