FMNOOB Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 HBO serie over Tsjernobyl wordt nu uitgezonden op de tv zender CANVAS, bij onze zuiderburen. Serie opname gepland en binnenkort maar kijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Zo. Atypical afgerond met mijn vriendin, zelf nog 1 aflevering Sunderland te gaan en dan kunnen we weet wat nieuws beginnen. Witcher nog steeds niet gezien, dus die staat bij mij bovenaan.. of de vrouw des huizes er net zo overdenkt is de vraag ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Tijdens deze wielrenloze periode in één ruk de miniserie el dia menos pensado gekeken. Leuke inkijk in het seizoen van Movistar. Eerste aflevering vond ik rommelig, daarna wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Fauda seizoen 3 is vandaag op Netflix gekomen. Maar eens aankomend weekend mee beginnen en ik zag dat El Dragon seizoen 2 er morgen ook op kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 Op 16-4-2020 om 15:35 zei 007mark: Tijdens deze wielrenloze periode in één ruk de miniserie el dia menos pensado gekeken. Leuke inkijk in het seizoen van Movistar. Eerste aflevering vond ik rommelig, daarna wel leuk. Vond het ook wel het kijken waard, maar niet heel veel meer dan dat. Seizoen drie van 'Babylon Berlin' is blijkbaar al een tijdje uit; helemaal gemist. Dit weekend denk ik alvast een start maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 Precies ja. Hier vandaag in 1 keer After Life S2 gekeken. Heb bij vlagen wel weer goed gelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 april 2020 Share Geplaatst 26 april 2020 En gister in één zit (naja liggend) gekeken naar The English Game. Voor iedereen die van voetbal houd wel leuk denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 april 2020 Share Geplaatst 26 april 2020 Gisteren El Dragon seizoen 2 afgekeken. Seizoen 1 had 30 afleveringen en Seizoen 2 had er zelfs 44. Wel een lange zit, maar eindelijk is deze serie afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Gisteravond/vannacht seizoen 1 van Sons of Anarchy afgerond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 12 minuten geleden zei komodo25: Gisteravond/vannacht seizoen 1 van Sons of Anarchy afgerond Dat is echt een hele goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 15 uur geleden zei delichris: Gisteren El Dragon seizoen 2 afgekeken. Seizoen 1 had 30 afleveringen en Seizoen 2 had er zelfs 44. Wel een lange zit, maar eindelijk is deze serie afgelopen. Ik ben hier aan begonnen maar moet dan wel mijn telefoon wegleggen als ik aan het kijken ben. Anders heeft het geen zin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 14 minuten geleden zei sennid: Ik ben hier aan begonnen maar moet dan wel mijn telefoon wegleggen als ik aan het kijken ben. Anders heeft het geen zin Klopt. Allemaal Mexicaans. Seizoen 1 was wel slecht, maar je moet het wel afkijken vindt ik, want hij wordt pas in seizoen 2 spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 6 uur geleden zei delichris: Dat is echt een hele goede serie. Bevalt prima inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Iemand 21 Thunder al gezien? Is dat de moeite? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Ik ben nu bezig met The Last Dance. Een docu over de Chicago Bulls. Zeker een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 3 uur geleden zei delichris: Ik ben nu bezig met The Last Dance. Een docu over de Chicago Bulls. Zeker een aanrader. Ik ook. Wel balen dat je een week op nieuwe afleveringen moet wachten. Zijn we helemaal niet meer gewend joh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Dit weekend De Twaalf in twee dagen afgekeken op Netflix. Belgische serie, echt heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 21 minuten geleden zei Jespresso: Dit weekend De Twaalf in twee dagen afgekeken op Netflix. Belgische serie, echt heel goed. Thanks voor de tip. Net even de trailer bekeken en ga er ook maar aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Op 27-4-2020 om 11:14 zei delichris: Klopt. Allemaal Mexicaans. Seizoen 1 was wel slecht, maar je moet het wel afkijken vindt ik, want hij wordt pas in seizoen 2 spannend. tot nu vindt ik het nog leuk. Alleen jammer dat de ondertiteling best vaak wegvalt of dat er helemaal geen ondertiteling is bij een zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 3 uur geleden zei sennid: tot nu vindt ik het nog leuk. Alleen jammer dat de ondertiteling best vaak wegvalt of dat er helemaal geen ondertiteling is bij een zin. Daar had ik geen last van. Maar heb je al wat zitvlees gecreëerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 14 minuten geleden zei delichris: Daar had ik geen last van. Maar heb je al wat zitvlees gecreëerd? Dat had ik al. Zit nog 4 weken thuis dus kan in die weken nog genoeg zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Op 26-4-2020 om 11:56 zei 007mark: En gister in één zit (naja liggend) gekeken naar The English Game. Voor iedereen die van voetbal houd wel leuk denk ik. Toch wel ja? Dan ga ik het ook maar eens aanzetten binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 17 minuten geleden zei Sophomore: Toch wel ja? Dan ga ik het ook maar eens aanzetten binnenkort. Vond hem zelf wel tof, ja. Redelijk veel op waarheid gebasseerd ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denman84 Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Op 27-4-2020 om 20:44 zei FlyD: Iemand 21 Thunder al gezien? Is dat de moeite? Het is wel geinig, maar absoluut niet hoogstaand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Eerste aflevering was flink doorbijten @007markie :( Maar de historische elementen maken het voor mij toch waard om verder te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten