sennid Geplaatst 25 december 2019 Share Geplaatst 25 december 2019 2 uur geleden zei Mordurette: Eerste drie afleveringen gekeken, tot nu toe zeer vermakelijk. Hopelijk binnenkort weer verder kijken Zou maar rustig aandoen. seizoen 2 komt pas in 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 december 2019 Share Geplaatst 25 december 2019 59 minuten geleden zei sennid: Zou maar rustig aandoen. seizoen 2 komt pas in 2021 Natuurlijk, dat is altijd bij de leuke series Dan maar even overstappen naar Lost in Space. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 december 2019 Share Geplaatst 27 december 2019 Aflevering 8 van The Mandalorian was weer goed. @Lazy Begon grappig en eindigde weer sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 december 2019 Share Geplaatst 28 december 2019 10 uur geleden zei sennid: Aflevering 8 van The Mandalorian was weer goed. @Lazy Begon grappig en eindigde weer sterk. ik ga hem vandaag of morgenochtend ff kijken. Wel balen dat het nu al de laatste aflevering is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 december 2019 Share Geplaatst 28 december 2019 3 uur geleden zei Lazy: ik ga hem vandaag of morgenochtend ff kijken. Wel balen dat het nu al de laatste aflevering is. Zie het ja. Nu tot de herfst van 2020 wachten. Alles waar ze nu mee bezig zijn komt rond die periode (of later) uit. Dan maar opnieuw kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 december 2019 Share Geplaatst 29 december 2019 The Witcher gezien, ik vond het tof. Was verder niet echt bekend met de games of boeken, maar kon het best goed volgen. Die verschillende tijdlijnen vond ik in het begin wat verwarrend maar uiteindelijk is het juist erg tof wanneer ze wel samen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 You S2 gezien. Ik vond hem heel goed, en misschien nog wel beter dan S1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 januari 2020 Share Geplaatst 3 januari 2020 Op 27-12-2019 om 22:00 zei sennid: Aflevering 8 van The Mandalorian was weer goed. @Lazy Begon grappig en eindigde weer sterk. Inmiddels gezien. Mooie afsluiting. Vond de laatste 3 afleveringen de beste van de hele serie. Ben erg benieuwd naar seizoen 2 volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 Op 30-12-2019 om 11:17 zei Dysproz: You S2 gezien. Ik vond hem heel goed, en misschien nog wel beter dan S1. Gisteren ook afgerond. Moet zeggen dat ik S1 toch nog wel beter vond, maar dat heeft ook te maken met hoe lief ik Beck vond, en dat had ik bij Love toch minder. S2 werd hoe langer het duurde hoe meer WTF ook eigenlijk, die LSD aflevering bijvoorbeeld was zo wazig. En (ja achteraf is dit makkelijk praten) ik zag ook een klein beetje aakomen dat Spoiler Love ook een donkere kant zou hebben, het leek me niet heel logisch hoe Forty als enige van die tweeling zo fucked up zou zijn en dat Love dan doodnormaal is, ik zat een beetje te wachten tot we de andere kant van Love zagen.. al had ik nu ook niet meteen gedacht dat zij ook gelijk een reeks moorden op haar CV had staan Plus aflevering 8-9 leken echt een voorbode voor een geweldige ontknoping te zijn maar dat viel me uiteindelijk een beetje tegen. Wel een geinige setup voor S3 tho. Overigens, hoe goed ik S1 ook vond, toch kan ik me er nog altijd niet over zetten dat Spoiler Joe uiteindelijk Beck vermoorde, daar was ik toen zo pissed over, en nu nog altijd eigenlijk Op 24-12-2019 om 00:32 zei hjs: Don't F**K With Cats gezien. Weer sterke docu imo. Ik was blij dat ik vooraf me niet echt heb ingelezen, tjonge, wat een gek verhaal ook zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 1 minuut geleden zei Simonsav: Ik was blij dat ik vooraf me niet echt heb ingelezen, tjonge, wat een gek verhaal ook zeg yep,wist er ook niks van voor ik begon te kijken. Dat maakte het wel interessanter en mogelijk ook speciaaler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 8 minuten geleden zei Simonsav: Overigens, hoe goed ik S1 ook vond, toch kan ik me er nog altijd niet over zetten dat Toon verborgen inhoud Joe uiteindelijk Beck vermoorde, daar was ik toen zo pissed over, en nu nog altijd eigenlijk In het boek is dit wel een min of meer logische ontwikkeling. Heb de serie (nog) niet gezien, dus kan niet beoordelen in hoeverre dat op een goede manier is verwerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 januari 2020 Share Geplaatst 4 januari 2020 1 uur geleden zei Simonsav: Gisteren ook afgerond. Moet zeggen dat ik S1 toch nog wel beter vond, maar dat heeft ook te maken met hoe lief ik Beck vond, en dat had ik bij Love toch minder. S2 werd hoe langer het duurde hoe meer WTF ook eigenlijk, die LSD aflevering bijvoorbeeld was zo wazig. En (ja achteraf is dit makkelijk praten) ik zag ook een klein beetje aakomen dat Inhoud verbergen Love ook een donkere kant zou hebben, het leek me niet heel logisch hoe Forty als enige van die tweeling zo fucked up zou zijn en dat Love dan doodnormaal is, ik zat een beetje te wachten tot we de andere kant van Love zagen.. al had ik nu ook niet meteen gedacht dat zij ook gelijk een reeks moorden op haar CV had staan Plus aflevering 8-9 leken echt een voorbode voor een geweldige ontknoping te zijn maar dat viel me uiteindelijk een beetje tegen. Wel een geinige setup voor S3 tho. Overigens, hoe goed ik S1 ook vond, toch kan ik me er nog altijd niet over zetten dat Inhoud verbergen Joe uiteindelijk Beck vermoorde, daar was ik toen zo pissed over, en nu nog altijd eigenlijk Vind beide seizoen enorm goed. Persoonlijk vond ik Love wel op het niveau van Beck zitten. Die LSD trip was wazig net zoals dat weekend weg met die ouders, maar ik stoorde me er totaal niet aan. Het brengt ook de nodige variatie. En de personages van S2 vind ik over het algemeen beter. Forty is mijn favoriet, maar ook originele Will en Ellie zijn top. Het enige minpuntje vond ik Spoiler Candace maar ik snap dat dat nodig was voor het plot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 januari 2020 Share Geplaatst 5 januari 2020 21 uur geleden zei Simonsav: Gisteren ook afgerond. Moet zeggen dat ik S1 toch nog wel beter vond, maar dat heeft ook te maken met hoe lief ik Beck vond, en dat had ik bij Love toch minder. S2 werd hoe langer het duurde hoe meer WTF ook eigenlijk, die LSD aflevering bijvoorbeeld was zo wazig. En (ja achteraf is dit makkelijk praten) ik zag ook een klein beetje aakomen dat Inhoud verbergen Love ook een donkere kant zou hebben, het leek me niet heel logisch hoe Forty als enige van die tweeling zo fucked up zou zijn en dat Love dan doodnormaal is, ik zat een beetje te wachten tot we de andere kant van Love zagen.. al had ik nu ook niet meteen gedacht dat zij ook gelijk een reeks moorden op haar CV had staan Plus aflevering 8-9 leken echt een voorbode voor een geweldige ontknoping te zijn maar dat viel me uiteindelijk een beetje tegen. Wel een geinige setup voor S3 tho. Overigens, hoe goed ik S1 ook vond, toch kan ik me er nog altijd niet over zetten dat Inhoud verbergen Joe uiteindelijk Beck vermoorde, daar was ik toen zo pissed over, en nu nog altijd eigenlijk Jaja Spoiler Godverdikke. Hoopte zelfs nog bij het begin van S2 dat het toch bleek dat ze nog leefde. Heel erg 20 uur geleden zei Dysproz: Vind beide seizoen enorm goed. Persoonlijk vond ik Love wel op het niveau van Beck zitten. Die LSD trip was wazig net zoals dat weekend weg met die ouders, maar ik stoorde me er totaal niet aan. Het brengt ook de nodige variatie. En de personages van S2 vind ik over het algemeen beter. Forty is mijn favoriet, maar ook originele Will en Ellie zijn top. Het enige minpuntje vond ik Toon verborgen inhoud Candace maar ik snap dat dat nodig was voor het plot. Forty, ja joh? Vond ik echt een vreselijk irritant karakter. Love vond ik wel heel erg tof gespeeld, en Ellie ook inderdaad. Spoiler LSD trip was heel erg vreemd, maar ergens wel logisch in het verhaal. Die laatste aflevering vond ik persoonlijk wel iets te veel van het goede. Kon mij wel voorstellen dat Love een donkere kant had, maar de geloofwaardigheid was erg laag dat ze bijv. de kooi enzo al had ontdekt. Tuurlijk is ongeloofwaardigheid ook de kracht van zowel S1 als S2 (en dan m.n. het feit dat Joe vrijwel nooit gepakt wordt terwijl hij iemand stalkt). S3 ben ik ook weer heel benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 januari 2020 Share Geplaatst 5 januari 2020 Even een dubbelpost, maar gaat over een andere serie. Deze week begonnen met de eerste 2 afleveringen van The Witcher. Heb denk ik meer op mijn mobiel gezeten, dan dat ik mijn aandacht bij de serie kon houden. Komt wellicht ook doordat ik niks heb gelezen van de boeken en de games niet heb gespeeld. Twijfel of ik ermee verder ga ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 januari 2020 Share Geplaatst 5 januari 2020 16 minuten geleden zei 007mark: Jaja Toon verborgen inhoud Godverdikke. Hoopte zelfs nog bij het begin van S2 dat het toch bleek dat ze nog leefde. Heel erg Forty, ja joh? Vond ik echt een vreselijk irritant karakter. Love vond ik wel heel erg tof gespeeld, en Ellie ook inderdaad. Inhoud verbergen LSD trip was heel erg vreemd, maar ergens wel logisch in het verhaal. Die laatste aflevering vond ik persoonlijk wel iets te veel van het goede. Kon mij wel voorstellen dat Love een donkere kant had, maar de geloofwaardigheid was erg laag dat ze bijv. de kooi enzo al had ontdekt. Tuurlijk is ongeloofwaardigheid ook de kracht van zowel S1 als S2 (en dan m.n. het feit dat Joe vrijwel nooit gepakt wordt terwijl hij iemand stalkt). S3 ben ik ook weer heel benieuwd naar. Oh zeker. Hij was de eerste 2 afleveringen nog irritant maar daarna heb ik echt genoten van hem. Een heel interessant en uniek personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 Vandaag gekeken naar Don't F*ck With Cats. Topdocu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 1e aflevering gezien van Dracula. Smaakt naar meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 januari 2020 Share Geplaatst 7 januari 2020 Peaky Blinders afgerond en doorgegaan naar nieuw seizoen Gomorra. Nog ff inkomen en alles van de oude seizoenen terughalen. Kijkt wel weer goed weg. Top serie ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 januari 2020 Share Geplaatst 9 januari 2020 Vandaag de Chernobyl DVD van HBO als laat kerstcadeau binnengekregen. Twee afleveringen gezien en wat is deze serie waanzinnig zeg. Heb er nauwelijks woorden voor. Je zit echt aan de buis geplakt. En dat komt niet eens door stralingsverschijnselen.. Aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 (bewerkt) Op 6-1-2020 om 23:02 zei komodo25: 1e aflevering gezien van Dracula. Smaakt naar meer Heb de eerste aflevering ook gekeken. Wist niet wat ik ervan moest verwachten maar was wel leuk. Ik dacht eerst dat ik een film zat te kijken want die afleveringen duren gewoon anderhalf uur haha. Zaten ook momenten in die ik niet verwachtte zoals met die hond en dat stukje met die ogen op het laatst. Heb ook de eerste 2 (dacht ik) afleveringen gezien van Messiah. De moderne versie van verhaal van Jezus. Ook wel leuk. 11 januari 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 1 uur geleden zei sennid: Heb de eerste aflevering ook gekeken. Wist niet wat ik ervan moest verwachten maar was wel leuk. Ik dacht eerst dat ik een film zat te kijken want die afleveringen duren gewoon anderhalf uur haha. Zaten ook momenten in die ik niet verwachtte zoals met die hond en dat stukje met die ogen op het laatst. Heb ook de eerste 2 (dacht ik) afleveringen gezien van Messiah. De moderne versie van verhaal van Jezus. Ook wel leuk. Dan moet ik die ook maar checken . 2e Aflevering van Dracula heb ik voor een deel gezien en zet de stijl van de 1e goed door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 januari 2020 Share Geplaatst 11 januari 2020 Op 9-1-2020 om 22:01 zei Urbeto: Vandaag de Chernobyl DVD van HBO als laat kerstcadeau binnengekregen. Twee afleveringen gezien en wat is deze serie waanzinnig zeg. Heb er nauwelijks woorden voor. Je zit echt aan de buis geplakt. En dat komt niet eens door stralingsverschijnselen.. Aanrader! Is zeker een goede serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 januari 2020 Share Geplaatst 12 januari 2020 Gisteren begonnen aan het laatste seizoen van Vikings. Weer een heerlijk seizoen tot op heden. Ik zit nu bij aflevering drie en nog drie te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Gisteren bijna alle afleveringen van het nieuwe seizoen Titans gezien. Goh, wat blijft Dawn toch een lekker wijf. Jammer dat ze in het echt een ander kleur haar heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Tijdje terug The Alienist afgerond. Het onderwerp is vrij luguber, maar verder vond ik het wel een heel sterke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten