delichris Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 Ik kijk nu El Dragon op Netflix. 1 Seizoen van 38 afleveringen. Wel pittig om door te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Op 15-11-2019 om 18:55 zei 007mark: Kryill is aan het vloggen geslagen: https://www.youtube.com/watch?v=sa1DzOf_4V8&t=17s Wat een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Waarom doet hij zijn mond niet dicht als hij niet praat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Op dit moment ben kijk ik de volgende series: World on Fire War of the Worlds The Walking Death seizoen 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Op 15-11-2019 om 18:02 zei sennid: Eerste aflevering van The Mandalorian gekeken. Kan niet wachten op de rest. Je zit er gelijk in, dat sfeertje van Star Wars voel je gelijk. Nog steeds aan het kijken? Heb alle 3 de afleveringen gezien en vind het wel cool! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 Op 27-11-2019 om 12:59 zei Lazy: Nog steeds aan het kijken? Heb alle 3 de afleveringen gezien en vind het wel cool! uiteraard De 4de ook al gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 1 uur geleden zei sennid: uiteraard De 4de ook al gekeken? Staat op de planning voor vandaag/morgen ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 8 minuten geleden zei Lazy: Staat op de planning voor vandaag/morgen ☺️ Dan laat ik spoilers achterwege Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 Eerste aflevering van Watchmen (HBO) gezien. Smaakt naar meer, al ging ik wel even wat achtergrond obv de originele comics opzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Nog fans van Rick and Morty? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Gister de laatste afleveringen van Lucifer gezien. Nu wachten op het laatste seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 december 2019 Share Geplaatst 20 december 2019 Zijn er nog meer mensen hier fans van Trailer Park Boys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 december 2019 Share Geplaatst 20 december 2019 Nope, ben geen trailer park trash zoals jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Watchmen afgekeken, puike serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Zijn er meer mensen die The Witcher kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Zijn er meer mensen die The Witcher kijken? Nog niet aan toegekomen. Vanavond misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 The Witcher staat op mijn oneindige watchlist. Heb Fauda sz2 ondertussen uit,aanrader !!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 5 uur geleden zei Nom de Guerre: Zijn er meer mensen die The Witcher kijken? Hell yeah mijn favoriete game ever (wild hunt dan) nu als serie, en met succes vind ik. Zeer overtuigende Witcher-personage, en de stadjes en dorpjes stralen ook de sfeer uit van in de games. De storyline volgt min of meer die van de boeken. Alleen Ciri vind ik maar een bekakte trut, terwijl die in Wild Hunt een coole chick is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 The Mandalorian vind ik ook erg entertainend, net als His Dark Materals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Las dat Grimm van Netflix af gaat . Zal het wel niet kunnen afkijken maar toch maar mee begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Aanstaande donderdag tweede seizoen van YOU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 Op 22-12-2019 om 10:22 zei Nom de Guerre: Zijn er meer mensen die The Witcher kijken? 20 uur geleden zei ivago: Hell yeah mijn favoriete game ever (wild hunt dan) nu als serie, en met succes vind ik. Zeer overtuigende Witcher-personage, en de stadjes en dorpjes stralen ook de sfeer uit van in de games. De storyline volgt min of meer die van de boeken. Alleen Ciri vind ik maar een bekakte trut, terwijl die in Wild Hunt een coole chick is Het zegt meer dan genoeg denk ik dat ik het gister in 1x helemaal heb gezien Ik Vind Geralt af en toe zo lekker droog overkomen Het keek vooral lekker weg door de verschillende personages die je te zien krijgt en hun verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 In Januari Gomorra seizoen 4 op Netflix, Queen of the South seizoen 3 op Netflix en in februari Narcos: Mexico seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 Don't F**K With Cats gezien. Weer sterke docu imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 december 2019 Share Geplaatst 25 december 2019 Op 22-12-2019 om 10:22 zei Nom de Guerre: Zijn er meer mensen die The Witcher kijken? Eerste drie afleveringen gekeken, tot nu toe zeer vermakelijk. Hopelijk binnenkort weer verder kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten