sennid Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Op 16-9-2019 om 09:05 zei Hwb: Start pas in november toch? Beter laat dan nooit. Er is een proefperiode en wij waren als een van de eerste die het mochten testen. Heb gelijk een jaar abbo genomen. Echt ideaal als je een kleine heb want bijna alles staat erop Ik zie Disney+ voorbij Netflix gaan in de komende jaren. Disney gaat er 1 tot 2 miljard per jaar in pompen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 3 uur geleden zei sennid: Beter laat dan nooit. Er is een proefperiode en wij waren als een van de eerste die het mochten testen. Heb gelijk een jaar abbo genomen. Echt ideaal als je een kleine heb want bijna alles staat erop Ik zie Disney+ voorbij Netflix gaan in de komende jaren. Disney gaat er 1 tot 2 miljard per jaar in pompen. Netflix heeft wel een iets bredere markt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Die Disney films ga ik geen abbo voor nemen. Ben onderhand wel een beetje Marvel moe aan het worden, evenals al die live action remakes. Die paar originele producties die ze maken pak ik dan wel mee in de bios. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 (bewerkt) 'Abo', van 'abonnement'. Snap sowieso niet hoe dat woord met twee keer een 'b' ooit is ontstaan. 13 oktober 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 2 uur geleden zei Sophomore: 'Abo', van 'abonnement'. Snap sowieso niet hoe dat woord met twee keer een 'b' ooit is ontstaan. Omdat dat klankwijs logischer is en mensen niet doorhebben dat het een Frans leenwoord is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) Op 19-9-2019 om 10:50 zei Pino: Kijkt hier iemand ook The Ranch? Ik vind het wel een goede serie. Ashton Kutcher speelt de hoofdrol en ook nog andere acteurs spelen een (bij)rol, wel geinig. DIt seizoen wel een leuke verwijzing daarnaar. Colt Bennett (gespeeld door Ashton Kutcher) zegt: “Let's just say your assistant's a fan of Michael Kelso, who she thinks I look like.” @Gert Jazeker. Groot fan hier. Elk nieuw deel gaat er binnen drie dagen doorheen Vind Beau zo'n heerlijke man hè. Echt genieten. Is ook een van de weinige komedies waar ik in mijn eentje meermaals hardop om heb moeten lachen. Spoiler Vond het alleen wel jammer (voor de serie) dat ze Danny Masterson eruit gegooid hebben toen. Dax Shepard is ook wel een geinige kerel hoor, maar niet zo leuk als Masterson. Op 19-9-2019 om 12:07 zei Magikarp: Toevallig aan begonnen een paar dagen geleden, nadat ik Brooklyn 99 erdoorheen heb gejaagd. Aan beide series een paar jaar geleden begonnen maar vond het toen niks. Brooklyn 99 is briljant, The Ranch is tot nu toe wel vermakelijk. Vaker naar mij luisteren inderdaad. Vind het allebei leuke series, maar denk dat ik qua humor toch The Ranch de voorkeur zou geven. Al zijn het verschillende types komedie, dus heeft het weinig zin om ze te vergelijken. Ben zelf overigens met te veel series bezig nu Vind dat echt enorm irritant. Ik zal vast wat vergeten, maar dit zijn series waar ik aan begonnen ben: - The Blacklist - Riverdale - Game of Thrones - The Office US - Parks and Recreation - Modern Family - Suits - La Casa de Papel - 13 Reasons Why - Arrow - New Girl - Peaky Blinders - Blindspot - The Ranch - Brooklyn Nine-Nine - You - Taboo - Bodyguard - After Life Echt bizar. Bovenste series zijn nu bezig en volg ik ook meteen, onderste series zit tussen seizoenen in en die daartussen loop ik ver achter en/of komen geen nieuwe seizoenen meer van. Zitten wel een aantal series tussen die ik al lang niet meer kijk, maar ik dwing mezelf vaak om toch een serie af te kijken. Ga dan ook niet aan een nieuwe serie beginnen tot ik deze lijst een stuk kleiner gemaakt heb, dus daar gaan we dit weekend maar eens aan beginnen. Denk dat we maar eens beginnen met het afronden van The Office US en Parks and Recreation. 9 november 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei JanVertonghen: Vaker naar mij luisteren inderdaad. Vind het allebei leuke series, maar denk dat ik qua humor toch The Ranch de voorkeur zou geven. Al zijn het verschillende types komedie, dus heeft het weinig zin om ze te vergelijken. Ik niet, vind dat bijna-absurde van B99 echt heerlijk. Die Gina, zo'n geloofwaardige karikatuur. Onderschat pareltje in die serie. Office-like. The Ranch is ook wel geinig maar dat is allemaal vrij eendimensionaal. Punchline, lachband. Punchlines zijn vaak wel leuk, wat zeldzaam is in zulke series. 18 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Heb eerste aflevering van True Detective SZ 3 gezien,ga hopelijk het seizoen er vlot doorkrijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 (bewerkt) Op 18-10-2019 om 13:20 zei JanVertonghen: Jazeker. Groot fan hier. Elk nieuw deel gaat er binnen drie dagen doorheen Vind Beau zo'n heerlijke man hè. Echt genieten. Is ook een van de weinige komedies waar ik in mijn eentje meermaals hardop om heb moeten lachen. Toon verborgen inhoud Vond het alleen wel jammer (voor de serie) dat ze Danny Masterson eruit gegooid hebben toen. Dax Shepard is ook wel een geinige kerel hoor, maar niet zo leuk als Masterson. Vaker naar mij luisteren inderdaad. Vind het allebei leuke series, maar denk dat ik qua humor toch The Ranch de voorkeur zou geven. Al zijn het verschillende types komedie, dus heeft het weinig zin om ze te vergelijken. Ben zelf overigens met te veel series bezig nu Vind dat echt enorm irritant. Ik zal vast wat vergeten, maar dit zijn series waar ik aan begonnen ben: - The Blacklist - Riverdale - Game of Thrones - The Office US - Parks and Recreation - Modern Family - Suits - La Casa de Papel - 13 Reasons Why - Arrow - Peaky Blinders - Blindspot - The Ranch - Brooklyn Nine-Nine - Taboo - Bodyguard - After Life Echt bizar. Bovenste series zijn nu bezig en volg ik ook meteen, onderste series zit tussen seizoenen in en die daartussen loop ik ver achter en/of komen geen nieuwe seizoenen meer van. Zitten wel een aantal series tussen die ik al lang niet meer kijk, maar ik dwing mezelf vaak om toch een serie af te kijken. Ga dan ook niet aan een nieuwe serie beginnen tot ik deze lijst een stuk kleiner gemaakt heb, dus daar gaan we dit weekend maar eens aan beginnen. Denk dat we maar eens beginnen met het afronden van The Office US en Parks and Recreation. Dat nadeel heb ik ook . Maar dwing mij zelf om niet te veel series door elkaar heen te kijken maar ze toch proberen af te kijken . Arrow ben ik afgehaakt nadat Veronica er mee gestopt is , zal het nog wel weer oppakken op netflix denk ik . Staat Blindspot daar ook op? Heb iig wel tot de laatste aflevering op tv gezien . Moet iig ook nog eens beginnen met Gotham die staat er gelukkig wel op. Zelf nu bezig met Vis a Vis en Lucifer op netflix . En nieuwe seizoenen NCIS ( alle 3 ) en Hawai 5-0 op TV . Als ik tussendoor tijd heb kijk ik nog Sunderland Till I Die . Had echt 0,0 met die club maar die docu is wel leuk tot nu toe 20 oktober 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 12 uur geleden zei komodo25: Dat nadeel heb ik ook . Maar dwing mij zelf om niet te veel series door elkaar heen te kijken maar ze toch proberen af te kijken . Arrow ben ik afgehaakt nadat Veronica er mee gestopt is , zal het nog wel weer oppakken op netflix denk ik . Staat Blindspot daar ook op? Heb iig wel tot de laatste aflevering op tv gezien . Moet iig ook nog eens beginnen met Gotham die staat er gelukkig wel op. Zelf nu bezig met Vis a Vis en Lucifer op netflix . En nieuwe seizoenen NCIS ( alle 3 ) en Hawai 5-0 op TV . Als ik tussendoor tijd heb kijk ik nog Sunderland Till I Die . Had echt 0,0 met die club maar die docu is wel leuk tot nu toe Blindspot staat volgens mij niet op Netflix, dus die zul je dan moeten downloaden. Of wachten tot het weer op TV uitgezonden wordt, maar dat duurt meestal wel een tijdje, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 3 uur geleden zei JanVertonghen: Blindspot staat volgens mij niet op Netflix, dus die zul je dan moeten downloaden. Of wachten tot het weer op TV uitgezonden wordt, maar dat duurt meestal wel een tijdje, toch? Vraag is altijd of het nog wordt uitgezonden . Zeker bij Veronica weet je het nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Hebben via Netflix The Good Wife weer opgepakt. Blijft toch een goede (drama)serie, met mooie politieke spelletjes op meerdere niveau's. Verder kijken we daar Plan Coeur, een charmante Franse comedy. Eerste seizoen is leuk, tweede begint nogal cringy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 3 uur geleden zei Hwb: Hebben via Netflix The Good Wife weer opgepakt. Blijft toch een goede (drama)serie, met mooie politieke spelletjes op meerdere niveau's. Je hebt er ook een opvolger van, met Diane in de hoofdrol. The Good Fight, ook erg leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Hoorde ik ja. Helaas op Videoland geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Hwb: Hoorde ik ja. Helaas op Videoland geloof ik. De torrentboer heeft die ook gewoon hoor 22 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Maar eens begonnen aan Mindhunter. Lees overal dat het in het begin ff taai is, maar ik zat er meteen in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 3e seizoen van Atypical staat op Netflix. Hele leuke serie over een jongen met autisme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 Mooi dat Kyrill een serie heeft gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 Op 9-11-2019 om 15:10 zei Sophomore: Mooi dat Kyrill een serie heeft gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Young Offenders seizoen twee is begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 Eerste aflevering van The Mandalorian gekeken. Kan niet wachten op de rest. Je zit er gelijk in, dat sfeertje van Star Wars voel je gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 (bewerkt) Op 9-11-2019 om 15:10 zei Sophomore: Mooi dat Kyrill een serie heeft gekregen Kryill is aan het vloggen geslagen: https://www.youtube.com/watch?v=sa1DzOf_4V8&t=17s 15 november 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 (bewerkt) Lekker toch. Wel matig gefilmd, had wel wat meer van de omgeving willen zien want het leek me inderdaad mooi rustig en ongerept. Intussen zitten wij te stinken in een Vinexwijk en op MU te snuffelen en ( @007mark en ik dan) een beetje bij derderangs kutwedstrijdjes te kijken met -12 en te doen alsof we het zo naar ons zin hebben 16 november 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 Op 13-11-2019 om 14:15 zei Sophomore: Young Offenders seizoen twee is begonnen Eerste aflevering was weer mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten