Sophomore Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Net de laatste twee afleveringen van seizoen drie gezien van The Fall. Jij al gezien @Kyrill ? Echt heel sick en weerzinwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Net de laatste twee afleveringen van seizoen drie gezien van The Fall. Jij al gezien @Kyrill ? Echt heel sick en weerzinwekkend. Ik heb Seizoen 1 gekocht onlangs, ga er binnenkort aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Ik heb Seizoen 1 gekocht onlangs, ga er binnenkort aan beginnen. Jaloers, zou willen dat ik seizoen één opnieuw voor de eerste ker kon zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 januari 2017 Share Geplaatst 30 januari 2017 Zo, Black Mirror afgekeken. Wat een fantastische serie is dit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 (bewerkt) Ondertussen aan Californication en Entourage begonnen. Snap niet dat ik er niet eerder aan begonnen ben 9 februari 2017 bewerkt door Journey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 Toevallig eergister Entourage afgekeken, voelde gelijk een leegte, wat een geweldige serie. _O_ @Journey Hoe is Californication, beetje vergelijkbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 [quote name='Chris.tiaan']Toevallig eergister Entourage afgekeken, voelde gelijk een leegte, wat een geweldige serie. _O_ @Journey Hoe is Californication, beetje vergelijkbaar? [/QUOTE] Ja het is wel anders, maar de humor is wel geweldig en de vrouwen ook. Als je Entourage leuk vind dan zou je dit ook wel geniaal vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 Californication is zeker een aanrader hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 Thanks! Ga ik daar vanavond aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske11 Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Iemand die ook Suits-fanaat is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Meerdere, volgens mij: http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/multimedia/tv-series/43834-suits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Mijn moeder is fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 Weet niet precies of ik hem hier moet plaatsten aangezien die niet op tv komt (in eerste instantie). Maar ik ben benieuwd. Spielberg en WO II gaat natuurlijk wel goed samen. http://www.guys.nl/steven-spielberg-komt-nieuwe-exclusieve-netflix-documentaire-woii/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Weet niet precies of ik hem hier moet plaatsten aangezien die niet op tv komt (in eerste instantie). Maar ik ben benieuwd. Spielberg en WO II gaat natuurlijk wel goed samen. http://www.guys.nl/steven-spielberg-komt-nieuwe-exclusieve-netflix-documentaire-woii/ Uiteraard kan hier. Klinkt goed!! Zelf zaterdag met Vikings begonnen en kijk nu E4 , nu al meer gevechten/veldslagen dan 2/3 seizoenen GOT :D Verder Trapped S1 afgekeken vorige week redelijk. Sneaky Pete ben nu bij E9 van seizoen 1 en X-Files bijna klaar met seizoen 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Doe het hier omdat bang ben spoilers te lezen... Maar kijk nu Vikings S2 E1 @Justin @Dysproz maar deze serie is qua veldslagen in mijn ogen wat GOT had moeten zijn. Daar worden eerste vier seizoenen al veldslagen zowat offscreen gedaan en hier in Vikings worden ze prachtig in beeld gebracht :love: ;c @Sophomore vorige week seizoen 3 van Peaky Blinders helemaal afgekeken. Einde is vet en heel serie zelf ook. Nederlandse actrice Gaite Jansen speelt goed en behoorlijk grote rol. Zou dit seizoen een 8.3 geven/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Ik vind het juist wel tof dat GoT die veldslagen niet toont. Benadrukt dat dat niet is waar de serie over gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Ik vind het juist wel tof dat GoT die veldslagen niet toont. Benadrukt dat dat niet is waar de serie over gaat. :cab: Want 90% politiek , 10% seks en 0% veldslagen is een eerlijke verdeling? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Wie heeft het over 'eerlijke verdeling'? Door de veldslagen steeds niet te tonen, laten de makers zien dat de serie niet om actie draait. Ze maken duidelijk andere keuzes dan andere groots opgezette epische series en juist dat (naast het niveau, maar dat hangt samen) onderscheid ze daarvan. Overigens zit er voor de liefhebber genoeg expliciet geweld in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Wie heeft het over 'eerlijke verdeling'? Door de veldslagen steeds niet te tonen, laten de makers zien dat de serie niet om actie draait. Ze maken duidelijk andere keuzes dan andere groots opgezette epische series en juist dat (naast het niveau, maar dat hangt samen) onderscheid ze daarvan. Overigens zit er voor de liefhebber genoeg expliciet geweld in. Het gaat over 7 Koninkrijken de serie verbreekt alle records, haalt gigantisch veel geld in het laatje voor HBO en draait om oorlogen. En dan doen ze heel veel veldslagen voor 90% offscreen dat vind ik gewoon een sellout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 (bewerkt) Nouja je hebt bijna elk seizoen wel een grote veldslag hoor. Blackwater, Hardhome, Jon vs Ramsay, The Wall tegen de Wildlings. 11 maart 2017 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 (bewerkt) Klopt en dat vind ik ook wel genoeg. De battle scenes in GoT en in Vikings zijn ook totaal niet te vergelijken imo. Persoonlijk vind ik die van Vikings wel leuker, maar ik denk dat beide series goed met dit aspect omgaan. 11 maart 2017 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 (bewerkt) Het gaat over 7 Koninkrijken de serie verbreekt alle records, haalt gigantisch veel geld in het laatje voor HBO en draait om oorlogen. En dan doen ze heel veel veldslagen voor 90% offscreen dat vind ik gewoon een sellout. Dat is jouw perceptie. Ik stel dat de serie over mschtsspelletjes gaat. Er zijn (goed onderbouwde) theorieën dat het in de kern een feministische serie over de omverwerping van het patriarchaat is. En dan zijn veldslagen niet zo nodig. Daarnaast zie ik niet hoe het succes van de serie een argument is in de hoeveelheid veldslagen. Je zou juist zeggen dat dat het gelijk van de makers bewijst. 11 maart 2017 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 [quote name='Kyrill'] @Sophomore vorige week seizoen 3 van Peaky Blinders helemaal afgekeken. Einde is vet en heel serie zelf ook. Nederlandse actrice Gaite Jansen speelt goed en behoorlijk grote rol. Zou dit seizoen een 8.3 geven/10.[/QUOTE] Wist heel niet dat zij Nederlandse is. Komt echter niet in de buurt van Grace :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart 2017 Share Geplaatst 11 maart 2017 Wist heel niet dat zij Nederlandse is. Komt echter niet in de buurt van Grace :love: Nee vrijwel niemand in die serie komt in de buurt van Grace inderdaad :love: Maar vind haar toch EN goed acteren en mooi eruitzien en ze zit goed in haar rol. Zeker voor Nederlandse actrice!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 :cab: Want 90% politiek , 10% seks en 0% veldslagen is een eerlijke verdeling? ;e Je denkt niet dat het een bewuste artistieke keuze is in plaats van iets wat gebaseerd wordt op een wiskundige formule? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten