Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

[quote name='Chris.tiaan']Toevallig eergister Entourage afgekeken, voelde gelijk een leegte, wat een geweldige serie. _O_ @Journey Hoe is Californication, beetje vergelijkbaar? [/QUOTE] Ja het is wel anders, maar de humor is wel geweldig en de vrouwen ook. Als je Entourage leuk vind dan zou je dit ook wel geniaal vinden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet precies of ik hem hier moet plaatsten aangezien die niet op tv komt (in eerste instantie). Maar ik ben benieuwd. Spielberg en WO II gaat natuurlijk wel goed samen.

http://www.guys.nl/steven-spielberg-komt-nieuwe-exclusieve-netflix-documentaire-woii/

Uiteraard kan hier. Klinkt goed!!

Zelf zaterdag met Vikings begonnen en kijk nu E4 , nu al meer gevechten/veldslagen dan 2/3 seizoenen GOT :D

Verder Trapped S1 afgekeken vorige week redelijk. Sneaky Pete ben nu bij E9 van seizoen 1 en X-Files bijna klaar met seizoen 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe het hier omdat bang ben spoilers te lezen... Maar kijk nu Vikings S2 E1 @Justin @Dysproz maar deze serie is qua veldslagen in mijn ogen wat GOT had moeten zijn. Daar worden eerste vier seizoenen al veldslagen zowat offscreen gedaan en hier in Vikings worden ze prachtig in beeld gebracht :love: ;c @Sophomore vorige week seizoen 3 van Peaky Blinders helemaal afgekeken. Einde is vet en heel serie zelf ook. Nederlandse actrice Gaite Jansen speelt goed en behoorlijk grote rol. Zou dit seizoen een 8.3 geven/10.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft het over 'eerlijke verdeling'? Door de veldslagen steeds niet te tonen, laten de makers zien dat de serie niet om actie draait. Ze maken duidelijk andere keuzes dan andere groots opgezette epische series en juist dat (naast het niveau, maar dat hangt samen) onderscheid ze daarvan.

Overigens zit er voor de liefhebber genoeg expliciet geweld in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft het over 'eerlijke verdeling'? Door de veldslagen steeds niet te tonen, laten de makers zien dat de serie niet om actie draait. Ze maken duidelijk andere keuzes dan andere groots opgezette epische series en juist dat (naast het niveau, maar dat hangt samen) onderscheid ze daarvan.

Overigens zit er voor de liefhebber genoeg expliciet geweld in.

Het gaat over 7 Koninkrijken de serie verbreekt alle records, haalt gigantisch veel geld in het laatje voor HBO en draait om oorlogen. En dan doen ze heel veel veldslagen voor 90% offscreen dat vind ik gewoon een sellout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt en dat vind ik ook wel genoeg. De battle scenes in GoT en in Vikings zijn ook totaal niet te vergelijken imo. Persoonlijk vind ik die van Vikings wel leuker, maar ik denk dat beide series goed met dit aspect omgaan.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat over 7 Koninkrijken de serie verbreekt alle records, haalt gigantisch veel geld in het laatje voor HBO en draait om oorlogen. En dan doen ze heel veel veldslagen voor 90% offscreen dat vind ik gewoon een sellout.

Dat is jouw perceptie. Ik stel dat de serie over mschtsspelletjes gaat. Er zijn (goed onderbouwde) theorieën dat het in de kern een feministische serie over de omverwerping van het patriarchaat is. En dan zijn veldslagen niet zo nodig.

Daarnaast zie ik niet hoe het succes van de serie een argument is in de hoeveelheid veldslagen. Je zou juist zeggen dat dat het gelijk van de makers bewijst.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kyrill'] @Sophomore vorige week seizoen 3 van Peaky Blinders helemaal afgekeken. Einde is vet en heel serie zelf ook. Nederlandse actrice Gaite Jansen speelt goed en behoorlijk grote rol. Zou dit seizoen een 8.3 geven/10.[/QUOTE] Wist heel niet dat zij Nederlandse is. Komt echter niet in de buurt van Grace :love:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist heel niet dat zij Nederlandse is. Komt echter niet in de buurt van Grace :love:

Nee vrijwel niemand in die serie komt in de buurt van Grace inderdaad :love:

Maar vind haar toch EN goed acteren en mooi eruitzien en ze zit goed in haar rol. Zeker voor Nederlandse actrice!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites