Broeus Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 The Beatles - Pearl Jam Pink Floyd - The National Nirvana - The Rolling Stones Radiohead - Sigur Rós Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 The Beatles - Pearl Jam Pink Floyd - The National Nirvana - The Rolling Stones Radiohead - Sigur Rós Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 (bewerkt) The Beatles - Pearl Jam Zijn beide bands die veel invloed hebben gehad op latere artiesten, ik heb zelf alleen niet zoveel met grunge/Pearl Jam. Als er een Pearl Jam nummer op de radio voorbij komt zet ik hem niet over maar zou het zelf niet gauw opzetten. Pink Floyd - The National In de muziek van Pink Floyd kan ik vaak lekker wegdromen, zij behoren wel tot mijn favoriete bands. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet heel erg veel van The National ken, wat ik ken vind ik zeker niet verkeerd maar daaraan merk ik wel dat ik het nooit beter ga vinden dan Pink Floyd Nirvana - The Rolling Stones Zo af en toe is een Nirvana nummer luisteren is nog wel eens leuk, het kan echter gewoonweg niet tippen aan The Stones. Radiohead - Sigur Rós Mooie clash deze. Sigur Rós is ook van die heerlijke muziek waarin je weg kan dromen, soms mis ik alleen een rauw randje aan de nummers. Wat dat betreft vind ik Radiohead net wat beter dan onze IJslandse broeders. Al zou ik zeker niet rouwig zijn, mocht de uitslag andersom zijn. Voel de behoefte niet meer om te stemmen in een competitie waar men eerder stemt op de bands waar diegene 'gewoon meer mee heeft' dan die ze de daadwerkelijk betere bands vinden. Zijn maar een aantal die echt met goede punten komen en die de competitie begrijpen, een daarvan is Yves, hulde, vind je stukken enorm leuk om te lezen. Wat versta jij onder beter dan. Hoe iemand technisch gezien zijn instrumenten bespeelt? Want mij lijkt gewoon dat als je met 1 artiest meer hebt dan een ander dat je die ook beter vindt. Ben je niet gewoon ontevreden over de uitslagen? :huhu: 27 mei 2015 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 The Beatles - Pearl Jam Pink Floyd - The National Nirvana - The Rolling Stones Radiohead - Sigur Rós Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Ik ben het met Jordi eens dat het goed mogelijk is om te zeggen dat band x beter is dan band y. Alleen heeft muziek wat mij betreft ook een belangrijke emotionele factor, waardoor ik bijvoorbeeld een band als the Verve boven een Godspeed You! Black Emperor zal kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 The Beatles - Pearl Jam Pink Floyd - The National Nirvana - The Rolling Stones Radiohead - Sigur Rós Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 29 mei 2015 Share Geplaatst 29 mei 2015 Het hoge drama queen-gehalte van [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; lokt iig tenminste wat stof tot discussie op. Naar mijn opinie staat het emotionele gehalte waar [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; op doelde voorop bij het bepalen van de voorkeur, maar in vele gevallen werd het kiezen uit twee bands die beiden weinig emo teweeg brengen bij mij (zeker in de eerdere rondes) en dan gaan andere overwegingen een rol spelen. Hiermee wil ik de reactie van [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; voor een deel bijvallen, maar vind ik mijn motivaties in die gevallen toch meer genuanceerd dan een oppervlakkig 'ligt me wel dan niet' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2015 [uitslag kwartfinales] We zijn weer een weekje verder, dus het is weer de hoogste tijd voor een update van dit toernooi. Eigenlijk waren jullie vrij eensgezind, enkel het duel tussen The Beatles en Pearl Jam zorgde voor enige spanning, waarbij de laatste aan het langste eind trok. Slechts 4 bands zijn nog in de race om dit toernooi op hun naam te schrijven. De complete uitslag: [Loting halve finale] We gaan uiteraard weer direct door, ditmaal met de halve finales. Wie zullen er doorgaan naar de finale om te strijden voor de felbegeerde titel Beste Band 2015? Stemmen De bedoeling is nu een favoriet te kiezen tussen twee bands. Dit door middel van de favoriet dik te markeren. Bijvoorbeeld. Band A - Band B Indien een neutrale stem markeer geen van beide. Probeer alleen te stemmen op bands die je ook echt kent, dit valt niet te controleren, maar ik reken op jullie eerlijkheid. Of je neemt de moeite een aantal nummers van de band te beluisteren of je stemt blanco. Motivatie is niet verplicht, maar wordt uiteraard zeer gewaardeerd. Gelukkig nemen een aantal users wel de moeite om er een inhoudelijk toernooi van te maken, hulde! Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones Een echte deadline is er niet, maar jullie merken over een x aantal dagen wel wanneer ik de uitslag online zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Pffffff. Oke fuck it, omdat Black. Radiohead - The Rolling Stones Eigenlijk zijn dit mijn twee favoriete bands. De Stones hebben op dit moment maar liefst 1 play meer op LastFM, maar gevoelsmatig moet ik op Radiohead stemmen. Komt meer emotie bij kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Aiaiai, twee van mijn favorieten eruit, dat is eventjes pijnlijk. Dan rest er enkel nog Radiohead om alle eerder beschreven redenen. Pearl Jam-Pink Floyd stem ik blanco, dat geeft het best mijn gevoel bij beide bands weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd: Paar geweldige nummer en Beatles verslagen. Radiohead - The Rolling Stones: 50/50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones 1; Om Kerft te pesten 2; Beide bands spreken me meer aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones 1; Om Kerft te pesten 2; Beide bands spreken me meer aan Kan me geen zak schelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Kan me geen zak schelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Kan beide bands erg waarderen. Pink Floyd heeft echter mijn voorkeur. Radiohead - The Rolling Stones 50/50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Hoewel ik Pearl Jam ook te gek vind (hebben zeker meer moois dan alleen Ten gemaakt), vind ik Pink Floyd nog wel een treetje hoger staan. Met bijvoorbeeld DSotM en The Wall hebben ze echt kunst gemaakt, dat overstijgt enkel de muziek. Hoewel muziek natuurlijk ook een kunstvorm is, maar goed. Radiohead - The Rolling Stones Na de jaren 60/70 hebben de Stones voor mij hun relevantie verloren en nu zijn ze enkel nog "relevant" omdat ze er nog zijn en nog optreden. Als ik soms een filmpje zie van een optreden van nu, dan krijg ik daar haast plaatsvervangende schaamte bij. Als ik moet kiezen tussen de Beatles en de Stones zou ik het moeilijker hebben gevonden als de Stones net als de Beatles in de jaren '70 ergens waren gestopt, nu is de keuze erg makkelijk. Dit is wellicht ook meer een stem tegen de Rolling Stones, aangezien ik die niet in de halve finale vind thuishoren, dan een stem voor Radiohead. Moet wel zeggen dat ik daar meer naar luister en van geniet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 :D Hebben jij samen CS:Go gedaan omdat jullie beide in zelfde minuut nog op elkaar's post reageren ;) :D ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Hebben jij samen CS:Go gedaan omdat jullie beide in zelfde minuut nog op elkaar's post reageren ;) :D ? Haha oh nee, gewoon toeval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Radiohead - The Rolling Stones Wat mij betreft de overduidelijke winnaar, weinig bands die zo'n hoog niveau ieder album weer halen en zichzelf steeds hebben weten te vernieuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Pearl Jam - Pink Floyd Pink Jam of Pearl Floyd, goddomme wat is dit moeilijk... Pink Floyd vind ik steengoed en het is pure kunst, maar met Pearl Jam kan ik zo lekker wegdwalen. Minimale voorkeur gaat uit naar Pearl Jam, soort van eerste ingeving. Radiohead - The Rolling Stones Is gelukkig wat simpeler. Wat mij betreft ook de winnaar van deze editie. Rolling Stones vind ik erg leuk om naar te luisteren, maar Radiohead heeft iets unieks wat ik niet echt onder woorden kan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten