Jump to content
ForzaUtreg

Cities: Skylines

Recommended Posts

2 minuten geleden zei MisterX:

Is er ergens een demo van dit spel ofzo? Gewoon om te kijken of mijn pc het spel aan kan en of het me een beetje bevalt? Zoals ik in een eerdere post al zei: Mijn laptop kan het spel niet aan, maar ik weet dus niet meer of het om deze laptop of mijn vorige ging. 

Als je op Steam gewoon het spel koopt, kan je het testen en als je pc het niet aankan of niet bevalt, kan je hem gewoon refunden. Zolang je maar niet meer dan twee uur gespeeld hebt (genoeg om te testen, me dunkt) en niet langer dan twee weken wacht met aanvragen.

Op 10-6-2020 om 09:11 zei Keko:

Ja en dan staan er 412 bussen achter elkaar in de file :mrgy: Probleem van OV is dat je zelf die hele dienstregeling moet fixen, dat heb ik nooit goed voor elkaar gekregen.

Voor mensen die trouwens echt houden van het zien van mooie creaties in dit spel, kijk de Nydal serie van Strictcoaster op Youtube. Dat is gewoon kunst. Spel is wel helemaal gemod waardoor het voor een normale PC niet te spelen is, maar kan er wel van genieten.

Strictoaster maakt echt niet normaal mooie dingen, ook in SC4.

8 uur geleden zei Richarð.:

Als je op Steam gewoon het spel koopt, kan je het testen en als je pc het niet aankan of niet bevalt, kan je hem gewoon refunden. Zolang je maar niet meer dan twee uur gespeeld hebt (genoeg om te testen, me dunkt) en niet langer dan twee weken wacht met aanvragen.

Weet ik, maar als het niet bevalt, is dat weer zo'n gedoe. En eigenlijk wilde ik kijken of ik dan die humble bundle aan kon schaffen. Dat was volgens mij meteen alle DLCs in één keer. Al zag ik dat ondertussen die humble bundle er niet meer was. Eigenlijk zou ik het dus nu een keer willen testen, maar het spel zelf pas aanschaffen als er weer eens zo'n aanbieding plaats vindt. Geldt de refund op steam ook bij zo'n humble bundle? Ik dacht het namelijk niet.