Richarð. Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 2 minuten geleden zei MisterX: Is er ergens een demo van dit spel ofzo? Gewoon om te kijken of mijn pc het spel aan kan en of het me een beetje bevalt? Zoals ik in een eerdere post al zei: Mijn laptop kan het spel niet aan, maar ik weet dus niet meer of het om deze laptop of mijn vorige ging. Als je op Steam gewoon het spel koopt, kan je het testen en als je pc het niet aankan of niet bevalt, kan je hem gewoon refunden. Zolang je maar niet meer dan twee uur gespeeld hebt (genoeg om te testen, me dunkt) en niet langer dan twee weken wacht met aanvragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 Op 10-6-2020 om 09:11 zei Keko: Ja en dan staan er 412 bussen achter elkaar in de file Probleem van OV is dat je zelf die hele dienstregeling moet fixen, dat heb ik nooit goed voor elkaar gekregen. Voor mensen die trouwens echt houden van het zien van mooie creaties in dit spel, kijk de Nydal serie van Strictcoaster op Youtube. Dat is gewoon kunst. Spel is wel helemaal gemod waardoor het voor een normale PC niet te spelen is, maar kan er wel van genieten. Strictoaster maakt echt niet normaal mooie dingen, ook in SC4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 8 uur geleden zei Richarð.: Als je op Steam gewoon het spel koopt, kan je het testen en als je pc het niet aankan of niet bevalt, kan je hem gewoon refunden. Zolang je maar niet meer dan twee uur gespeeld hebt (genoeg om te testen, me dunkt) en niet langer dan twee weken wacht met aanvragen. Weet ik, maar als het niet bevalt, is dat weer zo'n gedoe. En eigenlijk wilde ik kijken of ik dan die humble bundle aan kon schaffen. Dat was volgens mij meteen alle DLCs in één keer. Al zag ik dat ondertussen die humble bundle er niet meer was. Eigenlijk zou ik het dus nu een keer willen testen, maar het spel zelf pas aanschaffen als er weer eens zo'n aanbieding plaats vindt. Geldt de refund op steam ook bij zo'n humble bundle? Ik dacht het namelijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 maart 2023 Share Geplaatst 6 maart 2023 (bewerkt) Cities Skylines II confirmed. https://store.steampowered.com/app/94923 6 maart 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Deze game net gekocht in de aanbieding op Steam voor 7 euro ofzo. Hebben mensen hier nog tips en tricks voor een beginner? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Deze game net gekocht in de aanbieding op Steam voor 7 euro ofzo. Hebben mensen hier nog tips en tricks voor een beginner? In het begin echt goed op de financiën letten en proberen altijd winst te draaien. Er komt een soort touchpoint waarna de financiën veel makkelijker worden en je je meer missers kunt veroorloven. En oh ja: de sewer stroomafwaarts van de waterinstallatie bouwen. Heb daar ooit een beginnersfout mee gemaakt waardoor mijn hele stad ziek werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Joeptjoep kijken. En keep it simple. Niet teveel in een keer willen. Maar verder is het voor mij ook al een tijdje geleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 5 minuten geleden zei Grote Ree: In het begin echt goed op de financiën letten en proberen altijd winst te draaien. Er komt een soort touchpoint waarna de financiën veel makkelijker worden en je je meer missers kunt veroorloven. En oh ja: de sewer stroomafwaarts van de waterinstallatie bouwen. Heb daar ooit een beginnersfout mee gemaakt waardoor mijn hele stad ziek werd. 5 minuten geleden zei neva: Joeptjoep kijken. En keep it simple. Niet teveel in een keer willen. Maar verder is het voor mij ook al een tijdje geleden Ah thanks voor de snelle reacties beiden. Die tip van de sewer stroomafwaarts bouwen kreeg ik ook al direct in mijn laadscherm te zien haha. Zal het rustig gaan spelen en kijken hoe het gaat haha. Hebben jullie nog QOL mods ofzo die jullie aanraden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Ah thanks voor de snelle reacties beiden. Die tip van de sewer stroomafwaarts bouwen kreeg ik ook al direct in mijn laadscherm te zien haha. Zal het rustig gaan spelen en kijken hoe het gaat haha. Hebben jullie nog QOL mods ofzo die jullie aanraden? Is wel echt even geleden dat ik gespeeld heb. Maar volgens mij waren er mods die iets van Network Connections en Traffic Manager heette. Die zorgde dacht ik voor een veel groter scala aan wegen en kruisingen die je zelf kon regelen qua doorstroming. Verder raad ik je aan om even in de Steam Workshop te zoeken naar de hoogst gerankte mods. Dan kom je vanzelf de essentials tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Is er veel veranderd aan het spel in de nieuwste versie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 25 minuten geleden zei D.J.: Is er veel veranderd aan het spel in de nieuwste versie? Ja, kijk hun Youtube kanaal voor alle nieuwe/verbeterde features. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Deze voor een zacht prijsje binnen gehaald. In het verleden al eens gespeeld, maar mijn toenmalige pc was enorm traag. Op mijn nieuwe laptop draait het als een zonnetje, wat een heerlijk spel is het. Als ik me er over een maand ofzo nog zo mee vermaak, schaf ik deel 2 ook aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Nice op de ps4 was ie toen een gratis game vd maand en toen het veel gespeeld. Paar maanden terug voor enkele euros gekocht op de pc. Ook leuk, maar dit is een goede reminder om het weer eens te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Mensen die dit nog spelen? Of wachten we allemaal op deel 2? Ik zit nu bijna aan de 10000 inwoners. Moet me dan echt eerst even gaan focussen op het verbeteren van wat er al is en even wat minder uitbreiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Aardig wat gespeeld toen ie uitkwam. Nu aan het wachten op deel twee, inderdaad. Hoorde er al redelijk wat positieve verhalen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Mensen al die nieuwe gekocht? Wat zijn de eerste ervaringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Naar het schijnt vooral performance problemen. Ik snap niet direct hoe, want vind de game er niet beter uitzien dan 8j geleden. Normaal hecht ik daar niet veel belang aan, maar bij een city builder wil je toch dat het er goed uitziet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Schijnt dat de developers een technisch mankement tegenkwamen vlak voor de release welke ze niet meer hebben kunnen fixen. Ik vind het er ook niet beter uitzien. Het speelt daarentegen weer heerlijk. Leuke upgrades ook t.o.v. deel 1, zoals de productieketens die je kunt ontwikkelen en de gemixte zones met gebouwen. Ook de development tree is een mooie uitvinding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 De hele economie schijnt niet te werken. Je winkels worden niet gesupplied door je industriële productie en je havens en cargo terminals exporteren geen goederen, maar slaan die alleen op. Je kan het ook zien dat er geen verkeer is van terminals of industrie terreinen naar je winkels zoals in CS 1. Game is enorm bugged en was totaal nog niet klaar voor release, erg jammer. Het is nu eigenlijk een lege city planner game zonder enige vorm van simulatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Blij dat ik hem nog niet gehaald heb. Lees meer negatieve reviews dan positieve. De hele simulatie schijnt niet te werken. Performance issues. Valse beloftes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Hier wordt het ook wachten tot de reacties wat positiever zijn. Wel zin in deze game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Ik blijf het nog steeds een heerlijk rustgevende game vinden, maar had ook al problemen met de economie. Onderhoud aan gebouwen is relatief duur en mijn winkels blijven maar te weinig klanten hebben zogenaamd. Heb ook relatief veel vraag naar industrie. Hoop wel dat dit alles binnenkort aangepakt gaat worden. Desondanks heb ik er alweer heel wat uren inzitten en er komen er waarschijnlijk ook nog heel wat bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 @Grote Ree https://forum.paradoxplaza.com/forum/threads/im-export-bug-hints-symptoms-and-causes-all-resource-management-in-the-game-is-a-deception.1604434/#post-29215679 Interessant. Daarom wacht ik een jaartje, haha. Heb wel in 2015-2016 deeltje één helemaal plat gespeeld. Had toen last van dat iedereen op een moment op dezelfde tijdstip doodging enzo. Toen maar gestopt. SimCity 3000 vind ik nog wel het leukste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten