Richarð. Geplaatst 25 maart 2016 Share Geplaatst 25 maart 2016 Keurige stad hoor. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Vandaag mijn eerste stad failliet zien gaan (snik snik). Alles liep wel redelijk vlot, uitgezonderd het health-gebeuren (en geen idee waarom). Zal wel te snel hebben uitgebreid. Morgen maar eens een nieuwe poging ondernemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Vandaag mijn eerste stad failliet zien gaan (snik snik). Alles liep wel redelijk vlot, uitgezonderd het health-gebeuren (en geen idee waarom). Zal wel te snel hebben uitgebreid. Morgen maar eens een nieuwe poging ondernemen. Riool en water goed gescheiden? Industie ver genoeg van residential? genoeg vuilnisophaal? Wel een crematorium of begraafplaats goed neergelegd? dat zou zo maar kunnen namelijk waardoor mensen ziek worden. 'Hou ook rekening met dat je op een gegeven moment een doodwave krijgt waarbij een hoop van je inwoners tegelijk doodgaan omdat ze tegelijk zijn gekomen. Trekt zich eigen daarna wel weer goed maar als je niet genoeg reserves heb kan dat je nek ook kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Riool en water was allemaal goed. Industrie was ook mijlenver weg. Vuilnis weet ik niet uit mijn hoofd. Het crematorium heb ik denk ik te laat gebouwd (kwam er te laat achter dat die ook al beschikbaar was). Denk dat dat debet is aan de neergang is van mijn stad. Iemand verder nog tips wat betreft de belastingen? Uit sommige filmpjes maak ik op dat je die het beste op 11 procent kunt zetten, terwijl anderen zeggen dat je het beste juist daaraan helemaal niet kan tornen. Verder heb ik wat geklooid met policies maar die heb ik heel snel weer uitgezet nadat het bijna mijn kop kostte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Riool en water was allemaal goed. Industrie was ook mijlenver weg. Vuilnis weet ik niet uit mijn hoofd. Het crematorium heb ik denk ik te laat gebouwd (kwam er te laat achter dat die ook al beschikbaar was). Denk dat dat debet is aan de neergang is van mijn stad. Iemand verder nog tips wat betreft de belastingen? Uit sommige filmpjes maak ik op dat je die het beste op 11 procent kunt zetten, terwijl anderen zeggen dat je het beste juist daaraan helemaal niet kan tornen. Verder heb ik wat geklooid met policies maar die heb ik heel snel weer uitgezet nadat het bijna mijn kop kostte. Belastingen max 12%;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Thanks! Inmiddels al weer zo'n 3 uur aan een nieuwe stad gesleuteld. Heb dit keer veel geduldiger gespeeld dan bij mijn vorige stad. Zit nu op 600 inwoners terwijl ik de vorige keer in een uurtje meer op 1500 inwoners zat. Ik begon met een enorm industrieel gebied, maar inmiddels zijn er ook behoorlijk wat woningen bijgebouwd. Financiële zekerheid is tot nu toe key bij deze stad. Merk wel dat dat werkt, al zijn de momenten waarop je nieuwe services unlockt wel heikele punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 (bewerkt) Ook maar gehaald. Enkele tips voor een beginner? 4 april 2016 bewerkt door ReggieBush Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Ook maar eens wat pica's van mijn stad neerzetten. Een algemene indruk van bovenaf. Links onderin een plantsoen met allerlei recreatieve faciliteiten. Rechts bovenin moet de skyline gaan verrijzen op den duur. Rechts onderin de industrie met een aparte verbinding naar een snelweg. Links bovenin een bergpas. Heb in mijn stad een berg gemaakt met bovenop een klein idyllisch kasteeltje. Aanzicht vanaf de andere kant. Met tolsysteem, want zo gierig zijn we dan ook wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Leuk gedaan met dat kasteeltje (y) Voor mensen die nog inspiratie zoeken, misschien is ie al eens genoemd in dit topic, maar: . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Dankje! Kende hem nog niet haha, zal ff kijken Oke laat me vooral niet weten wat je ervan vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Oke laat me vooral niet weten wat je ervan vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Beetje een bump. Ben sinds vandaag begonnen, hebben jullie tips. Beste ongelimiteerd geld beginnen? En een kleine map? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 mei 2018 Share Geplaatst 6 mei 2018 (bewerkt) Ez bump. Heb hem de afgelopen week maar weer eens aangeslingerd nadat ik wat filmpjes in mn youtubefeed zag verschijnen. Lekkere nieuwe dlc, mods en assets zijn er. Vooral Parking Lot Roads, Football Asset Pack en Rush Hour zijn heel fijn. Net als die nieuwe custom roads. Voor het eerst ook wel een goed idee van hoe ik het wil plannen. Spel staat nu uit dus kan geen screens maken. Binnenkort wat meer details in beeld brengen ook. Dit de meest recente screen van wat ik nu heb, is inmiddels wel aangepast. De grote weg bij Prospect Square is nu recht, dat wordt een soort downtown met offices en een klein beetje commercial, dus wil daar een gridpattern. Prospect Park als een soort central park idee. Rosewood en Coleridge worden tourism/leisure districten. Als buffer doe ik wat services bouwen om dat geluidsoverlast te beperken. Uiteraard wel de 81 tiles mod. Ook daar alvast wat planning gedaan. Staan wat oude kasteeltjes enzo op deze map dus dat is wel leuk om daar het toerisme een beetje omheen te doen. Rondom het meer wil ik het wat groter doen qua toerisme. Zit eraan te denken om op dat eilandie rechts van 'small tourism' een stadion te plaatsen, met Rush Hour en de Matchday DLC heeft dat eindelijk nog een functie ook. Trainingsaccommodatie ernaast met verschillende velden. 6 mei 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 (bewerkt) Mooi, inderdaad echt een goed spel, zou wel aanraden om een beetje meer vooruit te plannen, want uiteindelijk zal blijken dat je plaatsen toch krap zijn, en dan moet je goed nadenken over wat je waar wilt hebben. Al zie ik ook dat je dat een beetje doet. De nieuwe uitbreiding Parklife zal ook leuk zijn! 10 mei 2018 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 GyELRMrnc-I Lekker man :< Vooral die nature reserves zijn perfect voor wat ik nu wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Mooi, inderdaad echt een goed spel, zou wel aanraden om een beetje meer vooruit te plannen, want uiteindelijk zal blijken dat je plaatsen toch krap zijn, en dan moet je goed nadenken over wat je waar wilt hebben. Al zie ik ook dat je dat een beetje doet. De nieuwe uitbreiding Parklife zal ook leuk zijn! M'n plannen qua leisure en downtown zijn wat veranderd inderdaad. Was te weinig ruimte voor, dus wil nu dat Meadow Park (wat ik eerst als een soort suburb wilde, maar dat verplaats ik naar boven) platleggen en daar downtown doortrekken. Daar high dens residential, aan de overkant (Prospect) de offices bij het park en wat verder naar beneden, naast dat eilandje waar het stadion komt, commercial. Vlakbij de snelweg, zodat die trucks niet de hele stad door moeten en in de weg rijden van mn andere verkeer. Ben nu vooral bezig met de kleine dorpjes, en ga zo eens aan de campus beginnen. Ook de golfclub even doen. Dorpsstraatje met de kerk op de achtergrond, jammer van de felle kleuren dus ff ploppable RICO gebruiken om wat meer dorpsere dingetjes te krijgen. Voetbalclubje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Er zal ook wel een mod komen waarbij je T-Rex'en en andere dino's in je park kan zetten :mrgy: haha. Ik hoop sowieso dat er wel leuke dieren in de expansion zitten. Flamingo's, olifanten en neushoorns zitten er al zeker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Ziet er goed uit Matthew. Zou je je mod list eens kunnen delen? Zit er aan te denken deze game ook weer eens op te starten binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 (bewerkt) Gaan we: Traffic Manager: PE Move it Auto bulldoze Extra landscaping tools Network Extensions 2 Extended Road upgrade Prop Line Tool More Beautification City Vitals Watch Random Tree Rotation Fine Road Anarchy Advanced Vehicle options Unlimited Trees Prop & Tree Anarchy Surface Painter Tree Brush Daylight Classic Find it Improved Public Transport 2 Automatic Emptying 81 Tiles (Fixed for 1.2+) Precision Engineering Painter Rush Hour Prop it Up Building Themes Airport Roads First Person Camera Metro Overhaul Ploppable Asphalt Loading Screen Mod Prop Snapping En dan nog een aantal die benodigd zijn voor wat mods die ik genoemd heb, staat op de steampagina erbij Ploppable RICO is ook een mod volgens mij maar die staat er niet tussen zie ik nu 12 mei 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Alight, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Ik heb bij dit soort spellen nooit het geduld om alles in detail af te werken. Als het functioneel loopt, is het prima. De afwerking is niet echt mijn ding. Maar ik kan wel genieten van jullie screentjes :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 (bewerkt) Zo een lekkere foute collectie Amerikaanse ketens op een stuk beton. Nog ff een Better Call Saul kantoortje downloaden en dan kan ik hem helemaal afmaken ;c Campusje. Had geen geld meer om de rest van de gebouwen neer te zetten :D Wel lekker die zoneable pedestrian paths. Liever iets van bakstenen maar dat is teveel gedoe, zijn volgens mij geen goede assets voor. Eigen treinstation ook, met een tram- en bushalte. 14 mei 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 De game is een paar dagen gratis op steam. Waarschijnlijk wel alleen de base game. Toch eens kijken of ik tijd heb om er mee te klooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 mei 2018 Share Geplaatst 27 mei 2018 Blijkbaar vindt mijn laptop de game niet heel erg leuk. Volgens canyourunit voldoet de CPU ook niet. Minimale vereiste is een CPU van 3,2 Ghz. Die van mij heeft er blijkbaar maar 2 GHz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 mei 2018 Share Geplaatst 29 mei 2018 Zag dat het een tientje was, dus ook gekocht. Maar eens vanavond er lekker rustig aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten