007mark Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Op 7-10-2019 om 12:33 zei Dysproz: Vond dit een van de betere seizoenen. Wel jammer dat het maar 6 afleveringen is Toon verborgen inhoud Goed dat de finale deze keer niet in het voordeel van de peaky blinders uitpakte. Wel vind ik de dood(?) van Aberama Gold jammer, zeker omdat hij die McCavern niet terug heeft kunnen pakken. Mosley is echt een heel tof personage. Die scene met die speech van hem was fantastisch. De terugkeer van Alfie vond ik wat onrealistisch, maar dat blijft een grote baas natuurlijk. Michael en zijn vrouwtje heb ik echt een hekel aan. Die Michael ziet er ook gewoon uit als een kind en niet als iemand die het tegen Thomas Shelby op kan nemen. Vond ook weer zeer goed. Spoiler Eens betreft Michael en die vrouw. Dacht eigenlijk wel hele tijd dat ze een soort verborgen agenda had en dat de Amerikanen de Shelby's zou naaien. Ook wel mooi inderdaad dat het eens niet lukt wat Thomas wil. Benieuwd of hij zichzelc nu echt in zijn kop heeft geschoten, of toch niet. Ben wel benieuwd eigenlijk wie de machtstrijd gaat winnen als hij weg is. Finn uiteindelijk de oorzaak denk ik dat het plan mislukte. Die voetbal fixer heeft denk ik de tip doorgebeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Op 7-10-2019 om 12:33 zei Dysproz: Die Michael ziet er ook gewoon uit als een kind. Doet mij heel erg denken aan Julian Draxler, echt een kopie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Was wel teleurgesteld dat het stopt bij een cliffhanger. Nu moeten we weer heel lang wachten Ik denk dat seizoen 6 wel eens de laatste zou kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 1 uur geleden zei sennid: Was wel teleurgesteld dat het stopt bij een cliffhanger. Nu moeten we weer heel lang wachten Ik denk dat seizoen 6 wel eens de laatste zou kunnen zijn. Nee er gaat een seizoen 7 komen. Dit is al bekend gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Makers hebben ook al gezegd wanneer de serie stopt, dus qua tijdspanne duurt dat nog wel even. Spoiler serie eindigt met sirenes die het begin van de tweede wereldoorlog inluiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) Op 11-10-2019 om 21:07 zei 007mark: Vond ook weer zeer goed. Toon verborgen inhoud Eens betreft Michael en die vrouw. Dacht eigenlijk wel hele tijd dat ze een soort verborgen agenda had en dat de Amerikanen de Shelby's zou naaien. Ook wel mooi inderdaad dat het eens niet lukt wat Thomas wil. Benieuwd of hij zichzelc nu echt in zijn kop heeft geschoten, of toch niet. Ben wel benieuwd eigenlijk wie de machtstrijd gaat winnen als hij weg is. Finn uiteindelijk de oorzaak denk ik dat het plan mislukte. Die voetbal fixer heeft denk ik de tip doorgebeld. Spoiler Nee joh, die schiet zichzelf niet door zijn kop. Is hij (nog) te belangrijk voor. Vind het zelf overigens ook erg jammer dat Mr. Gold zijn wraakactie niet gelukt is. Had voor het goede gevoel van de kijker prima gekund, om hem dan vervolgens alsnog dood te laten steken. Al is dit ergens ook wel lekker hoor, ze weten je goed te fucken met deze serie. Zou wel echt heel matig zijn als hij dit overleefd heeft, dat vond ik van Alfie ook al. Tom Hardy is een van mijn favoriete acteurs en ook deze rol vervulde hij weer heel goed, maar Mr. Solomons had niet meer moeten leven. Verder is ook de rol van Mosley weer heerlijk weggezet hè. Personage en acteur zijn echt top. Ben heel benieuwd hoe die situatie zich nu verder gaat ontwikkelen. Zou de fixer kunnen zijn die ze genaaid heeft, maar dacht zelf gelijk aan Michael. Dat Amerikaanse wijf van hem had het over een plan B toen Thomas eindelijk klaar was met dat kind (iemand zei het hier ook al) en daar is verder niks meer van gezegd of getoond, dus ik heb zomaar een vermoeden dat zij er iets mee te maken hebben. Verder vermoed ik ook dat komend seizoen zeker twee (vrij) prominente rollen van de Shelby/Gray-kant klaar zijn. Hoop wel dat Arthur erin blijft tot het eind, dat is echt veruit mijn favoriete personage. Soms misschien iets over the top, maar die acteur is een hele grote hoor. Weet het heel goed over te brengen. Echt een steengoede serie dit verder. Heb moeite gehad met de eerste aflevering (drie sessies over gedaan ), maar daarna ging het vrij snel. Na een tijdje weer een klein dipje gehad, maar daarna aan een stuk door gekeken. Heel jammer dat we nu waarschijnlijk weer een hele poos moeten wachten. 18 oktober 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 @JanVertonghen ik kom er ook niet echt lekker doorheen moet ik zeggen. Zit nu bij aflevering 5, geloof ik, maar heb niet echt de drang om verder te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Ik zit nu bij aflevering 3, maar moet er ook nog even goed inkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Eindelijk maar eens een begin mee gemaakt gister. Ben er ooit al eens mee begonnen maar toen vanwege het gebrek aan ondertiteling, wat soms best handig is bij deze serie kwamen we er toen niet helemaal in.. ? Nu maar begonnen op Netflix omdat we niet konden kiezen wat we wilden kijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Er komt nog één seizoen van de Peaky Blinders en dan stopt de serie, maar wees niet getreurd. Er gaat een film komen. In order of the ....... Blinders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Zesde seizoen laat nog even op zich wachten helaas, de film lijkt me ook wel interessant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Zonet seizoen 6 afgezien van Peaky Blinders. Wat een heerlijke serie blijft het. Nu ben ik helemaal benieuwd naar de film. Aangezien dat echt het laatste is van de Peaky Blinders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Ik heb me voorgenomen om de hele serie nog eens te gaan bekijken de komende tijd. Nog één keer optimaal genieten van deze topserie. Ben heel benieuwd naar seizoen 6 ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Op 12-6-2022 om 22:44 zei Urbeto: Ik heb me voorgenomen om de hele serie nog eens te gaan bekijken de komende tijd. Haha ben het ook aan het overwegen. Normaal keek ik het altijd gewoon live, maar afgelopen najaar niet van gekomen. Nu zijn de vorige seizoen zo weggezakt, dat wat terug lezen niet voldoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 22 uur geleden zei Sophomore: Haha ben het ook aan het overwegen. Normaal keek ik het altijd gewoon live, maar afgelopen najaar niet van gekomen. Nu zijn de vorige seizoen zo weggezakt, dat wat terug lezen niet voldoet. In dat geval zou ik het je aanraden om wel te doen. Wij hebben dat niet gedaan en toch zaten er stukken in dat je dacht 'hoe zat dat ook alweer'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Seizoen 6 ook uit. Zeker weer van genoten met een mooi slotakkoord. Geeft wel een bruggetje naar de film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Ook eindelijk seizoen 6 helemaal gekeken. Lang over gedaan voordat ik er eens aan was begonnen. Wist dus echt niet meer alles van eerdere seizoenen, maar deerde mij niet. Mooie plottwist ook aan het einde moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten