Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iemand ervaring met de camera's van GoPro. Ik ben van plan om de GoPro Hero 4 Silver te kopen ivm een reis naar Amerika en tripje naar Caribisch gebield, nu bij MediaMarkt met extra korting dus wel interessant.

Film kwaliteit zal vast prima zijn maar hoe is de kwaliteit van de foto's, dit vind ik toch wel belangrijk.

Of zijn er wellicht betere opties?

Geplaatst
  • Auteur

Iemand ervaring met de camera's van GoPro. Ik ben van plan om de GoPro Hero 4 Silver te kopen ivm een reis naar Amerika en tripje naar Caribisch gebield, nu bij MediaMarkt met extra korting dus wel interessant.

Film kwaliteit zal vast prima zijn maar hoe is de kwaliteit van de foto's, dit vind ik toch wel belangrijk.

Of zijn er wellicht betere opties?

Geplaatst

Ik heb zelf al een jaar de GO Pro Hero 3, qua Filmkwaliteiten ben ik er echt heel erg tevreden over, je kan ook mooie video's zelf monteren met de software van Go Pro en echt helemaal top.

Wil je een video van mij zien als voorbeeld voor de kwaliteit

en wat je met de GoPro studio kan doen als echte amateur!

Qua Foto's en dergelijke vind ik het toch wel matig, alleen als het licht echt goed is krijg je mooie foto's, wordt het al een beetje schemerig zullen je foto's niet echt goed zijn.

Weet niet of er op de GoPro Hero 4 een flits zit? Die van mij niet en de foto's blijven toch wel achter in kwaliteit! Maar ik heb hem meer gekocht voor de video's

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.