Bogatyr Gepost December 29, 2024 Share Gepost December 29, 2024 We zijn al met 6 users van dit forum in onze eigen competitie in de eredivisie. Kom je meedoen? https://osm-userinvite.onelink.me/kbAA/7n5zar9b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost January 3 Share Gepost January 3 Op 29-12-2024 om 20:32 zei Bogatyr: We zijn al met 6 users van dit forum in onze eigen competitie in de eredivisie. Kom je meedoen? https://osm-userinvite.onelink.me/kbAA/7n5zar9b Ik speel vanaf nu ook mee met NAC! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost January 10 Share Gepost January 10 Ik heb gezien dat ze enkele nieuwe en terugkerende competities hebben geadd. Dus naast in elke competitie de dubbel pakken heb ik ook weer wat uitdaging eindelijk om terug voor een vol kaartje te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 14 Share Gepost January 14 Hier spelen we het ook altijd met vrienden. Meestal met een man of 6/7 in de competitie. Blijft toch geinig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 14 Share Gepost January 14 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hier spelen we het ook altijd met vrienden. Meestal met een man of 6/7 in de competitie. Blijft toch geinig. Zal ik je bij onze volgende competitie ook meteen uitnodigen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 9 Share Gepost February 9 Aardig reeksje wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost February 9 Share Gepost February 9 Helaas te vaak dagen lang vergeten te kijken en nu op doelsaldo de doelstelling niet gehaald met NAC… gaan we een nieuw seizoen spelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 9 Share Gepost February 9 8 minuten geleden zei Brozai: Helaas te vaak dagen lang vergeten te kijken en nu op doelsaldo de doelstelling niet gehaald met NAC… gaan we een nieuw seizoen spelen? Dan moet je bij @Bogatyr zijn. Wat mij betreft wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 9 Share Gepost February 9 @Brozai @Fantasy en de rest. Volgend seizoen staat ingesteld op België. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 9 Share Gepost February 9 7 minuten geleden zei Bogatyr: @Brozai @Fantasy en de rest. Volgend seizoen staat ingesteld op België. Helemaal leuk! Deel je hier het linkje weer om de competitie te joinen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 9 Share Gepost February 9 (edited) 3 minuten geleden zei Fantasy: Helemaal leuk! Deel je hier het linkje weer om de competitie te joinen? Dat zal ik pas morgen kunnen doen vrees ik. Heb het net pas ingesteld. Laatste dagen niet op OSM geweest wegens nieuwe telefoon en uit het oog verloren. Edited February 9 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 12 Share Gepost February 12 @Brozai https://osm-userinvite.onelink.me/kbAA/qex0hsxl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost February 13 Share Gepost February 13 Ik vind het echt leuk, maar zit dus echt vaak dagen erop te slapen… we gaan het zien ik speel met Kortrijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost March 6 Share Gepost March 6 Vandaag de kaap van 10.000 wedstrijden gehaald, begint al te tellen zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts