Jump to content

Online Soccer Manager

Tomasson
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Ik ben met 2 vingers in neus kampioen geworden met fantasy. Alleen 1 TK gebruikt , had 16 winst 1 gelijk 1 verlies.

Had voorhoede met Messi , Neymar en Sane.

Dit is mijn team in mijn crewcompetitie in Noorwegen speeldag 26/34:

Batsuhayi is normaal geen basisspeler. Maar ik speel thuis tegen niet onwijs goed team, train ik Chiesa en krijgt ie rust. Spelers als Brozovic met 93 zijn voor de doorverkoop. En ik train al tijdje alleen spelers met 90 en 100+

Team is nu om en nabij 700 miljoen waard.

IMG_20201221_182136.jpg

IMG_20201221_182156.jpg

IMG_20201221_182149.jpg

9 minuten geleden zei Zeus:

Nu ja, enkel Ederson en Sergio Ramos staan op een positie waar ze horen. Hernandez en Messi kan ook nog. Maar de rest staat allemaal verkeerd.

Dat maakt in OSM niet zoveel uit. Had gaat om de kwaliteit die de speler bezit. Keeper = Keepen, Verdediger = verdedigen, middenveld = het gemiddelde van verdedigen en aanvallen en aanvaller = aanvallen. 

Dus je kunt makkelijk een linksback met een lengte van 150 cm en gewicht van 10 kilo als rechtercentrale verdediger neerzetten. Het gaat gewoon om die score. 

• 1 month later...

Iemand interesse om een competitie in spanje te spelen. Net gestart, geen traningskampen en je kunt clubkas niet aanvullen met bosscoins. Zijn nu met 10 managers mocht je interesse hebben laat effe weten met je managersnaam zodat ik je kan uitnodigen. 

11 uur geleden zei cairo:

Iemand interesse om een competitie in spanje te spelen. Net gestart, geen traningskampen en je kunt clubkas niet aanvullen met bosscoins. Zijn nu met 10 managers mocht je interesse hebben laat effe weten met je managersnaam zodat ik je kan uitnodigen. 

Helaas zijn mijn vier slots bezet, anders graag!

15 uur geleden zei cairo:

Bedankt voor suggestie maar heb geen slots vrij en ga binnenkort verder met wat al deed KL bijvoorbeeld :)

Op 21-12-2020 om 19:40 zei Zeus:

Nu ja, enkel Ederson en Sergio Ramos staan op een positie waar ze horen. Hernandez en Messi kan ook nog. Maar de rest staat allemaal verkeerd.

@FMNOOB

Er is een update uit waarbij dit is aangepast. Bijvoorbeeld Ramos is een CV en zal minder presteren op linksback. 

• 4 months later...
  • 2 months later...