Elsjorro1990 Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Mooie aanval vriend!! Alleen 6 is wel wat veel hehe 4/5 kan ook genoeg zijn zou nu iig Kane/Insigne richting 100 trainen en daarboven:) Haha is het ook, gabbiadini staat nu op de transfer lijst. Kane train ik idd. Even laten zien wie de baas is, 3x higuain en 1x Suarez. Best lekker teampje staan zeg. De Bruyne staat ook de op de tl, die maar even halen. Dan een middenveld met de Bruyne hamsik eriksen/Gündogan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Na jaren ook weer eens opgepakt; de volledige Premier League gevuld met vrienden. Ben zelf Chelsea, wat is daar een beetje een lekkere tactiek voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 'Park the bus' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Ik ben met vrienden in de competitie en ben Stuttgart. Ik neem aan dat de beste tactiek 4-5-1 schiet van afstand is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 (bewerkt) Zit zelf ook in een volledige gevulde premier league met vrienden. Nog 9 wedstrijden te gaan en sta 11e met Leicester. Ben inmiddels 10 wedstrijd ongeslagen. 26 februari 2016 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Ik heb een accountje vrij en zou graag met iemand van jullie in een competitie willen gaan. Iemand interesse? Liefst iemand met wat tegenstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Zo eerste seizoen zit er op:p Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Nice!! Hoeveel manager punten?? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 heel knap! hoeveel managers deden er mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 (bewerkt) Mijn kampioensteam in Litouwen. Ook de beker gewonnen. Doelstelling was 9e. Managerpunten: 5159 Zat met 6 managers/10 tegen het einde dus kan tevreden zijn. Ga nu in de ranking wordt gezegd van plek 4456 naar net geen top 2100 :*) (y) 29 februari 2016 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Speel het op mijn subaccounts ook af en toe weer. Op m'n HA niet, geen zin nog SK's te kopen. Zag dat ik inmiddels van plek 200 naar plek 30.000 ben gezakt dus vind het ook wel prima zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Ook maar weer eens aan begonnen. Iemand nog een goede 4-5-1 tactiek voor Getafe? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; en de rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Eigen competitie zelf Bournemouth gekozen ondertussen over de helft en we staan er toch wel goed voor :<. Alleen jammer dat die gozer die chelsea speelt nu een week afwezig blijkt te zijn die meteen maar ff gekickt na dat deze screen genomen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Makkie:p Ook al Valencia met 4-0 verslagen. Die staan eerste. Zelf 7e nu Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Ook maar weer eens aan begonnen. Iemand nog een goede 4-5-1 tactiek voor Getafe? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; en de rest 4-2-3-1 doen..Hard/normaal/extreem afhankelijk van hoe streng scheidsrechter is bij 4/5 normaal/voorzichter 1/2 hard/extreem... Zonaal geen buitenspelval , schiet van afstand..Mentaliteit ultra verdedigend/verdedidgend of neutraal afhankelijk hoe goed je team is en hoe goed tegenstander tegen Barca zeer verdedigend tegen Las Palmas kan neutraal...Die laatste onderste twee moeten evenver/precies gelijk staan altijd.. Dus bv hoog baltempo met 67% pressie..Of laag en 43% pressie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 4-2-3-1 doen..Hard/normaal/extreem afhankelijk van hoe streng scheidsrechter is bij 4/5 normaal/voorzichter 1/2 hard/extreem... Zonaal geen buitenspelval , schiet van afstand..Mentaliteit ultra verdedigend/verdedidgend of neutraal afhankelijk hoe goed je team is en hoe goed tegenstander tegen Barca zeer verdedigend tegen Las Palmas kan neutraal...Die laatste onderste twee moeten evenver/precies gelijk staan altijd.. Dus bv hoog baltempo met 67% pressie..Of laag en 43% pressie. Hmm, zo heb ik het ook ongeveer alleen dan wel een redelijk hoog baltempo en 30% pressie. Ik kijk wel even aan hoe dat gaat. Bedankt in ieder geval :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glennoldeman Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Iemand die nog competitie gaat beginnen in een leuk land, vanavond heb ik een account vrij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 In de crew competitie van mijn nieuwe crew Imperium de nummer 10 crew van alle crews. 7 duels op rij ongeslagen en sta 2e met doelstelling 5e. Helaas is de nummer 1 nog vele malen beter maar dit is mijn 1e deelname dus voor als nog erg tevreden :) Is nu speeldag 13/22 en mijn team begon rond de 34 miljoen begin waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glennoldeman Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 https://gyazo.com/344fe2f4f5b4f9b6d22bb85d832fc9e1 Litouwen, 2 ploegen bezet, rest vrij! Kom erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Zo vanavond laatste wedstrijd. Sta 2 punten achter op Valencia die eerste staan. Die moeten tegen de nr 3 ( villareal)die dan weer 2 punten achter mij staan. Hopen op een stuntje zodat ik eerste word met depor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 (bewerkt) Heren Ik zit sinds vandaag met wat vrienden in een eigen competitie en heb Manchester City geloot als team. Hou zou ik gaan spelen? Een 4-3-3, agressief, zoek de vleugels, spitsen die middenveld helpen, neutrale middenvelders en opkomende backs? En zone en buitenspelval? Alvast bedankt! [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; 13 april 2016 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Heren Ik zit sinds vandaag met wat vrienden in een eigen competitie en heb Manchester City geloot als team. Hou zou ik gaan spelen? Een 4-3-3, agressief, zoek de vleugels, spitsen die middenveld helpen, neutrale middenvelders en opkomende backs? En zone en buitenspelval? Alvast bedankt! [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Geen opkomende backs, zond dekking ja en middenveld neutraal en aanval alleen aanvallen. Zou mentaliteit offensief/zeer offensief, hoge pressie rond 90% en baltempo hoog ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Zo 2e seizoen en 2e keer mijn doelstelling gehaald. Lekker teampje ook hoor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Zo 2e seizoen en 2e keer mijn doelstelling gehaald. Lekker teampje ook hoor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Waar staan Barca en Real? ;) :-) Screen van je selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Waar staan Barca en Real? ;) :-) Screen van je selectie? Kan ik niet meer zien, zit in een andere nu. Maar deden het super slecht. Spelers die ik gehaald heb waren: hart chiellini schar albiol David luiz thauvin kampl haller en nog wat minder bekenden. Haller was beest die was iets van 99 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten