Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Mooie aanval vriend!! Alleen 6 is wel wat veel hehe 4/5 kan ook genoeg zijn zou nu iig Kane/Insigne richting 100 trainen en daarboven:)

Haha is het ook, gabbiadini staat nu op de transfer lijst. Kane train ik idd.

71b6a48dd4d625c319b0004a44a0a4af.jpg

Even laten zien wie de baas is, 3x higuain en 1x Suarez. Best lekker teampje staan zeg. De Bruyne staat ook de op de tl, die maar even halen. Dan een middenveld met de Bruyne hamsik eriksen/Gündogan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kampioensteam in Litouwen. Ook de beker gewonnen.

Doelstelling was 9e. Managerpunten: 5159

Zat met 6 managers/10 tegen het einde dus kan tevreden zijn.

YiCgwak.jpg

Ga nu in de ranking wordt gezegd van plek 4456 naar net geen top 2100 :*) (y)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigen competitie zelf Bournemouth gekozen ondertussen over de helft en we staan er toch wel goed voor :<. Alleen jammer dat die gozer die chelsea speelt nu een week afwezig blijkt te zijn die meteen maar ff gekickt na dat deze screen genomen is.

8e3e39b073564090e7fe7d4aeb3bc389.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar weer eens aan begonnen. Iemand nog een goede 4-5-1 tactiek voor Getafe? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; en de rest

4-2-3-1 doen..Hard/normaal/extreem afhankelijk van hoe streng scheidsrechter is bij 4/5 normaal/voorzichter 1/2 hard/extreem... Zonaal geen buitenspelval , schiet van afstand..Mentaliteit ultra verdedigend/verdedidgend of neutraal afhankelijk hoe goed je team is en hoe goed tegenstander tegen Barca zeer verdedigend tegen Las Palmas kan neutraal...Die laatste onderste twee moeten evenver/precies gelijk staan altijd.. Dus bv hoog baltempo met 67% pressie..Of laag en 43% pressie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4-2-3-1 doen..Hard/normaal/extreem afhankelijk van hoe streng scheidsrechter is bij 4/5 normaal/voorzichter 1/2 hard/extreem... Zonaal geen buitenspelval , schiet van afstand..Mentaliteit ultra verdedigend/verdedidgend of neutraal afhankelijk hoe goed je team is en hoe goed tegenstander tegen Barca zeer verdedigend tegen Las Palmas kan neutraal...Die laatste onderste twee moeten evenver/precies gelijk staan altijd.. Dus bv hoog baltempo met 67% pressie..Of laag en 43% pressie.

Hmm, zo heb ik het ook ongeveer alleen dan wel een redelijk hoog baltempo en 30% pressie. Ik kijk wel even aan hoe dat gaat. Bedankt in ieder geval :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gDN7G0Z.jpg

In de crew competitie van mijn nieuwe crew Imperium de nummer 10 crew van alle crews. 7 duels op rij ongeslagen en sta 2e met doelstelling 5e. Helaas is de nummer 1 nog vele malen beter maar dit is mijn 1e deelname dus voor als nog erg tevreden :) Is nu speeldag 13/22 en mijn team begon rond de 34 miljoen begin waarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren

Ik zit sinds vandaag met wat vrienden in een eigen competitie en heb Manchester City geloot als team. Hou zou ik gaan spelen?

Een 4-3-3, agressief, zoek de vleugels, spitsen die middenveld helpen, neutrale middenvelders en opkomende backs? En zone en buitenspelval?

Alvast bedankt!

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

bewerkt door Rossini'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren

Ik zit sinds vandaag met wat vrienden in een eigen competitie en heb Manchester City geloot als team. Hou zou ik gaan spelen?

Een 4-3-3, agressief, zoek de vleugels, spitsen die middenveld helpen, neutrale middenvelders en opkomende backs? En zone en buitenspelval?

Alvast bedankt!

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Geen opkomende backs, zond dekking ja en middenveld neutraal en aanval alleen aanvallen. Zou mentaliteit offensief/zeer offensief, hoge pressie rond 90% en baltempo hoog ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar staan Barca en Real? ;) :-) Screen van je selectie?

Kan ik niet meer zien, zit in een andere nu. Maar deden het super slecht. Spelers die ik gehaald heb waren: hart chiellini schar albiol David luiz thauvin kampl haller en nog wat minder bekenden. Haller was beest die was iets van 99 ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites