Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Dit seizoen helaas 2e doelstelling was weliswaar 12e. Op de essentiële momenten vergeten trainingskampen in te zetten.

31456l5.png

33eog1w.png

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; hoe ga jij met je huidige 5-2-3 tactiek? Ik wil hem eventueel ook wel voor je testen met een lagere doelstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh, op mijn hoofdaccount ben ik ineens manager van Galatasary en moderator van een competitie. Hoe kan dit?

Dan is de andere premium member vertrokken en was er geen nieuw land ingesteld waardoor je nu weer in Turkije zit ;)?

Dat denk ik tenminste...

Als 1 ieamnd met Premium weggaat wordt de ander die Premium is automatisch nieuwe moderator...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is de andere premium member vertrokken en was er geen nieuw land ingesteld waardoor je nu weer in Turkije zit ;)?

Dat denk ik tenminste...

Als 1 ieamnd met Premium weggaat wordt de ander die Premium is automatisch nieuwe moderator...

Thanks, mooi kut. Zit ik hier met mijn doelstelling 1 Galatasaray. Krijg ik die dan ook automatisch toegewezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, mooi kut. Zit ik hier met mijn doelstelling 1 Galatasaray. Krijg ik die dan ook automatisch toegewezen?

Ja. Je kan beste een judge vragen om je te kicken...Maar je moet daarvoor eerst competitie opengooien hopen dat iig 1 iemand joint of meerdere een van hun mod maken en dan vragen of een judge jouw kan verwijderen. 1 judge die ik ken die dat kan doen is Frank de Manager.

My pleasure :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Je kan beste een judge vragen om je te kicken...Maar je moet daarvoor eerst competitie opengooien hopen dat iig 1 iemand joint of meerdere een van hun mod maken en dan vragen of een judge jouw kan verwijderen. 1 judge die ik ken die dat kan doen is Frank de Manager.

My pleasure :)

Nja, speel anders dit seizoen wel even uit. Geen probleem, even kijken of ik met DS1 ook kan domineren. Hoe kan ik dit het beste aanpakken aan het einde van het seizoen, dat ik geen eigen competitie meer heb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Busquets nu voor 18.3 miljoen te koop das maar liefst 1.8 miljoen onder zijn waarde!! Wees er snel bij OP=OP [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vd3SicP.jpg[/img]

Kanari Centrifuge League 4B was 9e geworden met DS10 en gewoon 5 TK tegen gekregen :r Alleen Sunderland, Swansea en Chelsea hadden meer tegen...

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Hoeveel managerpunten heeft het je opgeleverd? Wel jammer zo weinig manager bestuurde teams ;) :(

Vandaag ook maar weer is een accountje gemaakt nadat ik jaren geleden dit gespeeld heb! Iemand nog een leuke tactiek voor DS 1 club? Ben chelsea namelijk.

4-3-3 A/B of 3-4-3 A/B zoek de vleugels/hoog baltempo/hoge pressie etc

Wat zijn jullie ervaringen met het spelen op 'extreem'? Ik speel deze speelronde uit bij een directe concurrent, scheidsrechter is een 2. Mijn tegenstander gaat hoogstwaarschijnlijk agressief spelen.

Is het verstandig om op extreem te spelen?

Dat je veel blessures oploopt. Maar als je dat kan opvangen zou ik het gewoon doen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites