Kyrill Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Bilbao is niet iemand van hier ;) Een oud crew lid van mij :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Valencia - Bilbao - Barcelona - Vilarreal in de competitie, lekker schema. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Dit seizoen helaas 2e doelstelling was weliswaar 12e. Op de essentiële momenten vergeten trainingskampen in te zetten. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; hoe ga jij met je huidige 5-2-3 tactiek? Ik wil hem eventueel ook wel voor je testen met een lagere doelstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Iemand nog een goed werkende tactiek voor een club die in de onderste regio van de competitie hoort te spelen? (doelstelling; 15) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Seizoen met Bursaspor op mijn hoofdaccount zit erop. Kampioen geworden en bekerfinale verloren door de onderstaande penaltyreeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Huh, op mijn hoofdaccount ben ik ineens manager van Galatasary en moderator van een competitie. Hoe kan dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Huh, op mijn hoofdaccount ben ik ineens manager van Galatasary en moderator van een competitie. Hoe kan dit? Dan is de andere premium member vertrokken en was er geen nieuw land ingesteld waardoor je nu weer in Turkije zit ;)? Dat denk ik tenminste... Als 1 ieamnd met Premium weggaat wordt de ander die Premium is automatisch nieuwe moderator... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Dan is de andere premium member vertrokken en was er geen nieuw land ingesteld waardoor je nu weer in Turkije zit ;)? Dat denk ik tenminste... Als 1 ieamnd met Premium weggaat wordt de ander die Premium is automatisch nieuwe moderator... Thanks, mooi kut. Zit ik hier met mijn doelstelling 1 Galatasaray. Krijg ik die dan ook automatisch toegewezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Thanks, mooi kut. Zit ik hier met mijn doelstelling 1 Galatasaray. Krijg ik die dan ook automatisch toegewezen? Ja. Je kan beste een judge vragen om je te kicken...Maar je moet daarvoor eerst competitie opengooien hopen dat iig 1 iemand joint of meerdere een van hun mod maken en dan vragen of een judge jouw kan verwijderen. 1 judge die ik ken die dat kan doen is Frank de Manager. My pleasure :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Ja. Je kan beste een judge vragen om je te kicken...Maar je moet daarvoor eerst competitie opengooien hopen dat iig 1 iemand joint of meerdere een van hun mod maken en dan vragen of een judge jouw kan verwijderen. 1 judge die ik ken die dat kan doen is Frank de Manager. My pleasure :) Nja, speel anders dit seizoen wel even uit. Geen probleem, even kijken of ik met DS1 ook kan domineren. Hoe kan ik dit het beste aanpakken aan het einde van het seizoen, dat ik geen eigen competitie meer heb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 In je instellingen geen volgend seizoen instellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Busquets nu voor 18.3 miljoen te koop das maar liefst 1.8 miljoen onder zijn waarde!! Wees er snel bij OP=OP [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 ...met nog acht wedstrijden plus de bekerfinale tegen QPR te gaan. :< Plus nog drie TK's over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glennoldeman Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Vandaag ook maar weer is een accountje gemaakt nadat ik jaren geleden dit gespeeld heb! Iemand nog een leuke tactiek voor DS 1 club? Ben chelsea namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Wat zijn jullie ervaringen met het spelen op 'extreem'? Ik speel deze speelronde uit bij een directe concurrent, scheidsrechter is een 2. Mijn tegenstander gaat hoogstwaarschijnlijk agressief spelen. Is het verstandig om op extreem te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 [/img] Kanari Centrifuge League 4B was 9e geworden met DS10 en gewoon 5 TK tegen gekregen :r Alleen Sunderland, Swansea en Chelsea hadden meer tegen... [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Hoeveel managerpunten heeft het je opgeleverd? Wel jammer zo weinig manager bestuurde teams ;) :( Vandaag ook maar weer is een accountje gemaakt nadat ik jaren geleden dit gespeeld heb! Iemand nog een leuke tactiek voor DS 1 club? Ben chelsea namelijk. 4-3-3 A/B of 3-4-3 A/B zoek de vleugels/hoog baltempo/hoge pressie etc Wat zijn jullie ervaringen met het spelen op 'extreem'? Ik speel deze speelronde uit bij een directe concurrent, scheidsrechter is een 2. Mijn tegenstander gaat hoogstwaarschijnlijk agressief spelen. Is het verstandig om op extreem te spelen? Dat je veel blessures oploopt. Maar als je dat kan opvangen zou ik het gewoon doen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Uiteindelijk toch maar voor hard gekozen en het heeft me een minimale 0-1 overwinning opgeleverd gelukkig haha. Erg mooi team bij elkaar gehaald met Palace (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Komt er bijna weer een nieuwe MU competitie? Ik heb nog 7 rondes te gaan op mijn account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Deze duurt nog twee weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Hoeveel managerpunten heeft het je opgeleverd? Wel jammer zo weinig manager bestuurde teams ;) :( Bizar weinig, inderdaad. Zonde. Zit nu op de 3501 punten met nog vier wedstrijden te gaan plus de bekerfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glennoldeman Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Net ook maar even premium gekocht, en oo m'n subs kleine clubs gekozen. Kan iemand me leuke tactieken pm'en voor Leicester, Werder Bremen en NEC. 451 ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Net ook maar even premium gekocht, en oo m'n subs kleine clubs gekozen. Kan iemand me leuke tactieken pm'en voor Leicester, Werder Bremen en NEC. 451 ofzo? Ik gebruik zelf dit: http://osminfo.weebly.com/4-2-3-1.html Succes!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Hoppa, ongeslagen kampioen met Athletic Bilbao :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Hoppa, ongeslagen kampioen met Athletic Bilbao :) Nice!! Hoeveel managers in je competitie op laatste speeldag, hoeveel managerpunten? En screentje van je team... :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glennoldeman Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Ik snap hier helemaal niks van, heb op mijn hoofdaccount en alle drie de subs de scout gebruikt. Met de info van de scoutlijst. Geen enkele scout komt terug met een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten