Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Hey heren ! Was zelf al heel lang gestopt met osm , maar nu was k net op t vak en na de wedstrijd hadden ze t er ook over om met zn allen is weer een keer in een competitie te gaan met osm. Nou is het van mij al zolang geleden en k deed net 3 oefenwedstrijden en echtwaar allemaal ruk met mij taktiek van 'vroeger' na lang zoekwerk ben ik deze site tegengekomen en heb ik heel wat reacties gelezen van jullie haha ! Mij vraag is heeft er iemand een goede taktiek voor liverpool? Taken van elke linie, bsv aan of uit, zone of man, hoeveel % bij pressie balbezit etc... , als iemand mij daar mee zou kunnen helpen zou echt top zijn, want jullie weten uiteraard ook hoe mooi t is om je maatjes is lekker te pesten als je ze weer verslagen hebt haha ! Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was en ben er helemaal klaar mee. En het was me al met al VEEL en veels te duur geworden, dus geen zin meer.

Ahja zo, ik kan je inderdaad geen ongelijk geven ik heb nu (met de nog te komen achievements) 10.000 van die coins. Maar die zijn ook allemaal nog van vroeger en van achievements. Zelf scout ik nietmeer of dergelijke maar mochten ze ooit op zijn kap ik er ook mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 3 3 A goeie tacktiek voor Liverpool? Of andere betere opties?

Hangt er vanaf hoe je wil spelen. Zelf ben ik voorstander van een zeer aanvallende tactiek. Vaak 4-3-3 of 3-4-3, maar als je dit topic doorleest kun je ook goede resultaten boeken met 5-4-1 en een behoudende speelstijl. Het hangt er ook vanaf hoe goed de andere managers zijn en de bereidheid om bosscoins te investeren :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het ook @Netzwerk zou fijn zijn ja!

Dit is momenteel mijn beste team. Even wat context. Dit is de Kanari Centrifuge League KL4A. Ik ben Sabadell mijn doelstelling is 17e en ik sta 8e nu op speeldag 32/47. Kanari is een ladder competitie. Je hebt divisie 4,3,2 en 1. Hoe hoger je komt hoe hoger het niveau. Je kan zowel promoveren als degraderen in een divisie of gewoon handhaving. Verder zit ik in een crew met 24 leden Rise Up en daar heb ik het heel erg naar mijn zin iedere dag op Discord. Wat tips die ik mee kan geven. KOOP EN VERKOOP alles waar je ook maar beetje winst op kan maken. Bijna iedereen in Crew gamen van OSM gaat voor eerst stadion voordeel upgraden maar ik begon hier met trainingsvelden. Mijn keeper Radu begon ooit in het begin met 74 en heeft nu 118 omdat ik vrijwel geen andere keepers train. Morelos begon met 80 en heeft nu 110. En koop echt alles door waar ook maar miljoen of meer op te verdienen valt. Qua taktieken speel ik veelal 433B met aanvallers help middenveld(omdat bijna iedereen 4231/451 schiet van afstand speelt op niveau/top niveau) dus als mijn 3 aanvallers maar mijn middenvelders helpen, heb ik daar een overwicht. Meestal doe ik pressie rond de 70 op afjagen,  stijl alles op de aanval rond 80 de balkje daar en tempo hoog baltempo rond de 70-85. Maar ik heb nu minder goede tegenstander vanavond en me spelers raken vermoeid dus dan maak ik er van; afwachtende pressie, aanvallend en op balbezit spelen.  Ik heb dus zoals gezegd doelstelling 17e maar van de 22 actieve mangers staat mijn team nu 4e in de lijst van selectie waardes. En ik heb nu 4 zeges op rij de laatste 4 duels.  Ik kan iedereen aanraden als je echt beter wilt worden met osm en tegen goede tegenstanders spelen ipv een competitie met 20 teams waarvan 7-9 teams door de computer gespeeld te worden om een crew te joinen. Is veel gezelliger en je speelt crewcomeptitie, misschien crewcup als je gelukt hebt en crewbattle's. Ik ben nu namens Rise Up Juventus in een crew battle tegen Goodfellas dat is een van beste crews allertijden op OSM. 1e duel begon ik 0-0 thuis tegen Inter en stond mijn taktiek op 433B en heb ik 18:59(simulatie begint om 19:00) mijn taktiek om gezet naar 451 schiet van afstand. Erna gisteren moest ik uit bij AC Milan speelde ik 442 opbouw van achteruit en hij 451 schiet van afstand 1-1. Oh ja dat kan ik ook als tip meegeven naast besloten trainingen verander zoveel mogelijk van formatie/opstelling zodat de tegenstander niet weet wat je gaat spelen. Op niveau past iedereen nu contineu aan op zijn tegenstander....

Screenshot_20201124_101248_com.gamebasics.osm.jpg

Screenshot_20201124_101242_com.gamebasics.osm.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel sinds kort ook weer. Ben begonnen met Real Sociedad, sta nu eerste met 5 punten los in speelronde 27. Sta ook in de finale van de beker. Speel vanavond tegen de nummer 2 Real Betis alle grote teams laten het afweten.

Het schijnt als je 6 spelers uit het zelfde land opstelt dat je een bonus krijgt. Heb nu 7 Spanjaarden erin staan.

Was begonnen met een 3-5-2 en daarna overgeschakeld naar een 3-4-3 werkt best goed. Heb nu 20 overwinningen op een rij. 

Het is wel wat @Kyrill aangeeft weinig uitdaging als je random een competitie joint. Misschien maar eens verdiepen in het Crew gebeuren. 

image.thumb.png.c3d0d5f2de452c3b7bf6d45fde2608dd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi team man @cairo :)

Voor wie osm wil spelen met echte uitdaging:

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/58862/inschrijftopic-kanarifuglene-seizoen-1-2020-2021/21?_=1606560416400

Kanarifuglene League inschrijving is geopend ook voor deelnemers die nieuw zijn en voor het eerst doen. Je krijgt een team dmv loting en er is ladder systeem met promotie/degradatie. Er is divisie 4,3,2 en 1. Trainingskampen zijn uitgeschakeld en oefen duels is veboden maar je kan wel 6x besloten trainingskamp doen. Ik doe het nu weer en jaren geleden ook al gedaan. Ik sta tot dusver 6e met doelstelling 17 en nu 7 zeges op rij. Maar als ik in KL3 ga komen, gaat nog veel moeilijker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites