Geplaatst 19 november 201410 jr. Ik heb een vraag over mijn graphics in Football Manager 2015. Ik heb bij mijn opstelling een zwart vlak om de shirts heen (Zie bijlage) en vind dit niet mooi. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt, Shane
Geplaatst 19 november 201410 jr. Auteur Ik heb een vraag over mijn graphics in Football Manager 2015. Ik heb bij mijn opstelling een zwart vlak om de shirts heen (Zie bijlage) en vind dit niet mooi. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt, Shane
Geplaatst 19 november 201410 jr. Veel macbooks hebben dat probleem, ik weet alleen niet precies waarom. Je zou kunnen proberen om een andere skin te installeren. Deze is precies hetzelfde maar dan in het wit. Hij staat hier: http://forum.manutd.nl/showthread.php?55921-SKIN-HelveticaLite-Skin
Geplaatst 19 november 201410 jr. Instellingen -> Interface -> Rendering -> die op Software zetten. Schijnt te helpen.
Geplaatst 19 november 201410 jr. Auteur de tip van Neva heeft geholpen en het probleem is opgelost. Ziet er nu weer vertrouwd uit. Bedankt voor de hulp!
Geplaatst 19 november 201410 jr. Instellingen -> Interface -> Rendering -> die op Software zetten. Schijnt te helpen. [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION];