Arsène Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 (bewerkt) Plot Door een pandemie komt 80% van de wereldwijde populatie om door een onbekend virus. De bemanning van de Amerikaanse torpedobootjager USS Nathan James, met aan boord 217 niet-besmette mannen en vrouwen, probeert een vaccin te vinden tegen het virus, teneinde de nog resterende bevolking te kunnen redden. Trailer 4gZ6bpIjeLs Executive producer Michael Bay Enkele hoofdrolspelers Commander Tom Chandler Dr. Rachel Scott Executive officer Mike Slattery Luitenant Danny Green Tex Links Officiële website IMDB Wikipedia Goed nieuws De serie The Last Ship van uitvoerend producent Michael Bay en netwerk TNT krijgt een tweede seizoen. Dit zal ongetwijfeld komen door de goede kijkcijfers, er kijken gemiddeld 7,2 miljoen mensen naar een aflevering in de Verenigde Staten. Volgens uitvoerend producent Steven Kane zal de serie in seizoen 2 een geheel nieuwe richting opgaan met een hele nieuwe reeks van problemen en avonturen. 15 november 2014 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 november 2014 Auteur Share Geplaatst 15 november 2014 (bewerkt) Plot Door een pandemie komt 80% van de wereldwijde populatie om door een onbekend virus. De bemanning van de Amerikaanse torpedobootjager USS Nathan James, met aan boord 217 niet-besmette mannen en vrouwen, probeert een vaccin te vinden tegen het virus, teneinde de nog resterende bevolking te kunnen redden. Trailer 4gZ6bpIjeLs Executive producer Michael Bay Enkele hoofdrolspelers Commander Tom Chandler Dr. Rachel Scott Executive officer Mike Slattery Luitenant Danny Green Tex Links Officiële website IMDB Wikipedia Goed nieuws De serie The Last Ship van uitvoerend producent Michael Bay en netwerk TNT krijgt een tweede seizoen. Dit zal ongetwijfeld komen door de goede kijkcijfers, er kijken gemiddeld 7,2 miljoen mensen naar een aflevering in de Verenigde Staten. Volgens uitvoerend producent Steven Kane zal de serie in seizoen 2 een geheel nieuwe richting opgaan met een hele nieuwe reeks van problemen en avonturen. 15 november 2014 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 november 2014 Auteur Share Geplaatst 15 november 2014 Deze serie :< Heb de afgelopen dagen seizoen 1 gekeken. Het enige vervelende is dat seizoen 2 nog niet uit is. Als je het geweldige seizoenseinde van seizoen 1 heb gezien dan zal je dat ook jammer vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 Bay is helaas executive producer en niet de regisseur. Anders had ik het zeker om m'n kijklijst gezet, nu ziet het er ook oké uit maar heb nog zoveel te zien dat het geen prioriteit heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 november 2014 Auteur Share Geplaatst 15 november 2014 Excuus, ik heb het aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 Rhona Mitra is wel pluspunten natuurlijk. Zij was in Strike Back al fijn :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 november 2014 Auteur Share Geplaatst 16 november 2014 Ja nou en of. Hier ook in dr tanktop : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 Goede vrouw is dat ja. Kan het tippen aan The Unit [MENTION=55]Arsène[/MENTION];? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 november 2014 Auteur Share Geplaatst 16 november 2014 Zover wil ik nou ook weer niet gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2015 Seizoen 2 is aangevangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2015 Hehe met die Wolf hebben ze er wel weer een sloper bij, mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2015 Zieke gasten in die [tekst]Onderzeeër[/tekst]. Toont wel weer hoe walgelijk de wereld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2016 Seizoen 3 is begonnen _O_ Heb ze al gedownload maar moet ze nog kijken dus geen spoilers aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2016 Nou nou nou ik had eerst mijn bedenkingen bij nog een seizoen maar wat een spanning :< gelukkig was de eerste dag meteen een dubbele aflevering. Meteen al een paar zieke dingen gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Aangezien [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; mij eerder ook al aan The Unit wist te krijgen, ben ik gisteren ook maar eens begonnen. Gelijk maar de eerste 3 afleveringen gekeken, kijkt lekker weg zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2016 Ja precies! Ben nu met seizoen 3 bezig, maar ik ben een beetje druk dus heb alleen nog maar de 1e 3 afleveringen gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathijsloo Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Ik heb afgelopen weken eerst de eerste twee seizoenen zitten kijken. Ik wil nog even wachten met seizoen 3, ff afleveringen opsparen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2016 Dat laatste doe ik nu ook, vandaar dat ik niet zoveel meer post in dit topic. Maar wel leuke serie he [MENTION=15135]mathijsloo[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Toevallig een aantal afleveringen op de Belg gezien. Spannende serie! Na de vak maar even downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten