Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

Ik hoop op Rick, maar ik denk helaas ook dat het Margriet is. De meeste irritante trol van deze editie is de mol, jammer. Zou toch heerlijk zijn als iemand als Chris of Pieter de mol is, maakt de laatste aflevering ook wat lachwekkender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pieter? Dat vond ik in aflevering 1 echt de grijze muis van het gezelschap... Vond het prima dat hij er zo snel uit lag. Van margriet hoop ik ook allang dat zij eruit vliegt, vervelend mens. Ik vond Rik, Chris en marlijn de leukste kandidaten. Ik had die drie dan ook graag samen in de finale gezien en dan Chris of marlijn als mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen week seizoen 1 teruggekeken. Gave opdrachten hoor, en ik zat ook fout met de mol terwijl het zo makkelijk leek :D Toen zag je echt nog 7 mensen fucking hard hun best doen aangezien het normale arbeiders waren die per dag 15.000 gulden konden winnen. Uiteindelijke pot was 85.000 :*:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen week seizoen 1 teruggekeken. Gave opdrachten hoor, en ik zat ook fout met de mol terwijl het zo makkelijk leek :D Toen zag je echt nog 7 mensen fucking hard hun best doen aangezien het normale arbeiders waren die per dag 15.000 gulden konden winnen. Uiteindelijke pot was 85.000 :*:

Veel grotere bedragen enzo. En ook deelnemers waar het bedrag iets voor betekende. BN-ers hebben het geld niet nodig, dus ligt de nadruk meer op het verdacht worden. .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Half Nederland zit op Rik, plus die speech afgelopen aflevering op het eind die bijna volledig op Rik gericht was. Die zal het, de regie kennende, dus wel niet zijn. Ik denk dat hij gewoon een kandidaat was die kosten wat het kost de finale wilde bereiken.

Rik winnaar. Marlijn verliezer. Margriet de mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Half Nederland zit op Rik, plus die speech afgelopen aflevering op het eind die bijna volledig op Rik gericht was. Die zal het, de regie kennende, dus wel niet zijn. Ik denk dat hij gewoon een kandidaat was die kosten wat het kost de finale wilde bereiken.

Rik winnaar. Marlijn verliezer. Margriet de mol.

Kijk eens zijn filmpjes: https://www.youtube.com/user/Joerivb/videos

Ontelbaar veel hints naar Margiet. Veel meer dan andere kandidaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, nou, nou. Wat een streken zeg. :cab: Voor de kijkers is het op deze manier toch gewoon onmogelijk om de mol te ontmaskeren. Vind Margriet niet eens zo'n goede mol hoor, het ligt eerder aan de ''domheid'' van de kandidaten dan aan haar streken. Ook hier met dat euroteken bijvoorbeeld. Wat is haar aandeel daarin geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites