Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

Zaadaflevering zeg. Eerste opdracht weinig in beeld, tweede opdracht kun je niets mee en dan ook nog een anticlimax. Ik blijf vinden dat jokers en vrijstellingen een te belangrijk spelelement zijn geworden.

Ding ding ding. Klopt helemaal. En dat het hoeveelheid geld bedroevend laag is, gewoon wat je kan winnen. In Amerika wonnen ze gewoon $510.000. Daar deden mensen mee omdat het hun leven kon veranderen, dan gaan ze echt wel voor het geld hoor. Nu zijn het semi bekende aandachtstrekkers die de grootste lol hebben maar niks klaarspelen. Wwwwowwwww hij zei dat het €1500 euro kostte maar het was eigenlijk €750!!!!!111111

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat me opviel was dat Chris zei dat hij bij Benbota langs de envelop was gelopen, dit terwijl (mits dat hem later niet verteld is door iemand) hij dit niet 100% zeker wist, toch? Hij wist dat hij de envelop niet had gevonden, maar niet dat hij er daadwerkelijk langs is gelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten ook zo weinig zien. Ben bijvoorbeeld heel benieuwd waar dat geld nou eigenlijk lag in de eerste opdracht.

Lijkt me duidelijk dat dat in de koffers zat. Wie laat nou een envelop met geld achter in een coupe vol met mensen? Veel te grote risicofactor.

RE: Chris en Benbota: Wat je die mensen vertelt maakt niet uit, het gaat erom wat je je medekandidaten op de mouw wil spelden. Ik heb er dus het volste vertrouwen in dat Chris niet de mol is maar dit expres in zijn verhaaltje heeft verweven. Liet aan de ontbijttafel nog maar eens zien hoeveel beter hij dit spel speelt dan zijn voorgangers Daniel B en Tygo. Chris is een zelfde type energiemannetje maar speelt tot nu toe heel verfijnd. Grote kans dat hij de winnaar is.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matige aflevering. Wel weer behoorlijk moeten lachen op Chris, die lacht gewoon om alles wat er gebeurt. Qua mollen niks veranderd voor mij, blijf bij Rik met Margriet (wat een engerd bij de speech :mrg:) op twee. Poll komt straks of morgenmiddag.

Dat de groep het nog geloofde joh, 1500 euro voor 66% kans op groepsvrijstelling... Had dan gezegd dat je voor de 80% was gegaan ofzo. Want dat zou nu ongeveer de gehele pot hebben gepost ofzo. Ongeloofwaardig joh. Al is het wel mooie manier om zich eruit te lullen wat betreft de jokers die hij gekocht heeft...

Makkelijk praten met de beelden erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi stukje gisteren met Chris aan de ontbijttafel. Eerst Rik die met een vage vraag komt en daarna Magriet en Martine met toneelstukje. Mooi dat ie het allemaal gelijk door had, denk dat hij wel de winnaar gaat worden. Rik of Martine is de mol, denk ik.

Haha geweldig ja. Lag zelf ook helemaal stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites