Grote Ree Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Een nieuwe Nederlandse serie waarvan afgelopen zaterdag de eerste aflevering is geweest. Wat me direct opviel en beviel aan de eerste aflevering is de naargeestige, macabere sfeer die heerst in de serie. Ik ga niet te veel verklappen; de eerste aflevering kun je hier terugkijken: http://www.npo.nl/hollands-hoop/27-09-2014/VARA_101369374 Â De serie is elke zaterdag om 21:00 uur te zien op Nederland 2 (of voor de betweters onder ons: NPO 2) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost September 29, 2014 Author Share Gepost September 29, 2014 Een nieuwe Nederlandse serie waarvan afgelopen zaterdag de eerste aflevering is geweest. Wat me direct opviel en beviel aan de eerste aflevering is de naargeestige, macabere sfeer die heerst in de serie. Ik ga niet te veel verklappen; de eerste aflevering kun je hier terugkijken: http://www.npo.nl/hollands-hoop/27-09-2014/VARA_101369374 Â De serie is elke zaterdag om 21:00 uur te zien op Nederland 2 (of voor de betweters onder ons: NPO 2) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost October 2, 2014 Share Gepost October 2, 2014 Mijn broer(tje) was er redelijk enthousiast over, misschien maar eens gaan kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick Meister Gepost October 22, 2014 Share Gepost October 22, 2014 Nog meer mensen die deze kijken? Valt me echt 100% mee, die prins Pils uit Feuten zit er ook in, en de Vlaming Peter van den Begin speelt zeer overtuigend een psychopathische moordenaar. Aanrader wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost October 22, 2014 Share Gepost October 22, 2014 Twee afleveringen gekeken, voor een Nederlandse serie valt die me erg mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts