PJHoutman Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 huhu die openingspost [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Laat je creatieve brein eens te loop [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Cimtomcutioneel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Teamen? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 hoe werkt t eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Ik was eerder bij @mvdw1995; :@ hoe werkt t eigenlijk? Je loopt met een cirkelvormig poppetje tegen de bal aan en je moet bij de tegenstander scoren. Lopen doe je met de pijltjes, schieten doe je met x/spatie/shift/ctrl. MU rooms zijn er zowel dag en nacht en het wachtwoord is altijd mu. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 hoe werkt t eigenlijk? Je moet met een rondje tegen een ander rondje aanschieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Teamen? :huhu: Prima naam vv katwijk dan maar huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Cimtomcutioneel Bij deze :-D [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Prima naam vv katwijk dan maar huhu Ja [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; je bent gedwongen om ons te joinen :LO: VV Katwijk. Lennie bernard Mvdw1995 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 ik ga eerst wel eens een keer oefenen voordat ik weer eens meedoe ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Onder dwang nog wel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Onder dwang nog wel :D Ja er gebeuren nog wel ergere praktijken bij VV Katwijk, zou jij wel moeten weten Len :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; Ik zou dit niet doen. Laat je niet dwingen om ergens te spelen joh! Kom lekker naar team Ivo & Nick dan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2014 Ook in de haxball wereld is het komkommertijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Ja er gebeuren nog wel ergere praktijken bij VV Katwijk, zou jij wel moeten weten Len :huhu: Ik denk dat je Quick Boys bedoelt :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Die Bart is me toch een / zeg. Als die man host kan je beter niet joinen, pakt de beste spelers en zet die bij hem en de in zijn ogen 'kneusjes' in het andere team. Iemand anders die wil hosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Ja [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; je bent gedwongen om ons te joinen :LO: VV Katwijk. Lennie bernard Mvdw1995 Logo niet vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Die Bart is me toch een / zeg. Als die man host kan je beter niet joinen, pakt de beste spelers en zet die bij hem en de in zijn ogen 'kneusjes' in het andere team. Iemand anders die wil hosten? Hè maar Gio, gelukkig ben jij één van de normaalste personen hier dus komt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Heb zelf even een room gemaakt. Managers United, wachtwoord mu. Doe wel gewoon auto teams, is het eerlijkst en het leukst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Net een paar potjes gedaan en ik merk dat Stefan. en ik nogal dezelfde soort speler zijn. Hij stond constant waar ik eigenlijk wilde staan... Volgens mij zijn we beiden verdedigend ingesteld en vinden we het prima als de rest aanvalt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Iemand die zo met zijn team wil oefenen tegen ons team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Net een paar potjes gedaan en ik merk dat Stefan. en ik nogal dezelfde soort speler zijn. Hij stond constant waar ik eigenlijk wilde staan... Volgens mij zijn we beiden verdedigend ingesteld en vinden we het prima als de rest aanvalt... Hehe ja, zelfde met Rens. Verdedigen is veel leuker, scoren kan ik echt niet. Team BDS (?) - Bart - Dans - Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Er zal toch iemand de 1e paal moeten dekken als iedereen naar voren gaat :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 We hebben nu 6 teams dus? Nog 2 te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten