Stefan Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 http://www.haxball.com/?roomid=~254ffba3cde8f944822049ed76fc80e2c4d866e6a53109570fcce4dc2bf77eb27&pass=1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Wat is het password? Hoogstwaarschijnlijk is het mu. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Het is ook leuker als je wint :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Sjezus ik had 1600 ping net en Erik gaat dan nog zeggen dat ik er niks van kan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2014 [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; doe je nog mee? Anders hebben we nog een extra deelnemer nodig, tenzij er twee buiten de boot willen vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Of [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; ? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; doe je nog mee? Anders hebben we nog een extra deelnemer nodig, tenzij er twee buiten de boot willen vallen. Ik zou niet weten waarom ik niet mee doe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Sjezus ik had 1600 ping net en Erik gaat dan nog zeggen dat ik er niks van kan :D Ik weet mijn ping vanmiddag niet, maar ik zag de tijd echt iedere keer +2 seconden en dan een shot... En daarmee moest ik spelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 http://www.haxmaps.com voor al uw vertier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ik zou niet weten waarom ik niet mee doe. Zoiets dacht ik Gio gezegd te zien hebben, ze hebben je iig wel uit het team gekickt merkte ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Zoiets dacht ik Gio gezegd te zien hebben, ze hebben je iig wel uit het team gekickt merkte ik. Oh dat wat Dennis in een baldadige bui zei? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Zoiets dacht ik Gio gezegd te zien hebben, ze hebben je iig wel uit het team gekickt merkte ik. Mogen wij trouwens niet met 4 man in een team, zodat we een wissel hebben? ;c En dan niet in-game wisselen, maar gewoon voor het potje. Willen namelijk alle vier (Matthew, Dennis, Ivo en ik) gewoon in een team, maar aangezien we 3 vs 3 spelen vroegen we ons af of we ook een sub konden gebruiken. Als het niet kan is het ook geen probleem, kijken we even wie in ons team komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ja hoor mag wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Join da server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ja hoor mag wel. Nice :) Maak er dan maar Dennis, Matthew, Ivo en Gio van ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ik weet mijn ping vanmiddag niet, maar ik zag de tijd echt iedere keer +2 seconden en dan een shot... En daarmee moest ik spelen... Dat was wel lachen ja. We vroegen ons echt af waarom je constant wegrende voor de bal. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Dat was wel lachen ja. We vroegen ons echt af waarom je constant wegrende voor de bal. :huhu: Nou ja, soms bewoog ik ook gewoon, zonder dat ik dat wilde enzo.... Maar we wonnen dat potje wel :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Nou ja, soms bewoog ik ook gewoon, zonder dat ik dat wilde enzo.... Maar we wonnen dat potje wel :lol: Ja, je wint al gauw als je zo'n topscorer in je team hebt hè. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ja, je wint al gauw als je zo'n topscorer in je team hebt hè. ;c Ja, ik weet dat ik goed ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ja, ik weet dat ik goed ben. Ik zei topspits. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ik zei topspits. ;e Ik las het woord topscorer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ik las het woord topscorer.... Oh foutje van mij. :-D Maar alsnog was jij dat niet. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Oh foutje van mij. :-D Maar alsnog was jij dat niet. ;) Ik dacht dat ik tijdens de lag met alleen jou samen speelde.... Maar blijkbaar deed er dus nog een derde persoon mee? Ik heb geen idee wie dat dan was .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Wanneer gaan we beginnen met die competitie? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 word er vanavond nog een room opgestart? ben met een 10 minuten beschikbaar tot 23:45 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten