Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Haxball

Sick Blik

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gaat lekkeeerrrrr

Vriend, jij hebt:

a) De openingspost gemist

b) De openingspost gezien, maar gedacht dat je alles beter dan mij kon verwerken :evil:

In ieder geval: Laa Maa Komme FC - Kazim Kazim 2-1 (3-5, 5-1, 3-2) is de enige die ik heb die jij niet hebt.

Verder:

Ik hoop ik dat iemand de uitslagen van onze terugwedstrijd nog weet [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION];

En Jan, wie speelde er hier thuis?

2 potten gespeeld tegen Cim, Rens en Tom, 5-2 en 4-3 gewonnen. Ging niet heel soepel vandaag, maar komt wel goed.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend, jij hebt:

a) De openingspost gemist

b) De openingspost gezien, maar gedacht dat je alles beter dan mij kon verwerken :evil:

In ieder geval: Laa Maa Komme FC - Kazim Kazim 2-1 (3-5, 5-1, 3-2) is de enige die ik heb die jij niet hebt.

Verder:

Ik hoop ik dat iemand de uitslagen van onze terugwedstrijd nog weet [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION];

En Jan, wie speelde er hier thuis?

Als iedereen het kan aanpassen gaat het 500x zo snel, niks persoonlijks hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij speelden thuis tegen Cim, Rens en Tom.

De uitslag van onze terugwedstrijd weet ik helaas ook niet. Staat die niet ergens in het topic?

Volgens mij niet. De heenwedstrijden had Stefan opgenomen, maar de terugwedstrijden niet. Was volgens mij wel twee keer een hoge score, 5-1, 5-1 ofzo.

Als iedereen het kan aanpassen gaat het 500x zo snel, niks persoonlijks hoor.

Je hebt uiteraard gelijk hoor, was niet heel serieus bedoeld. Alleen beetje frusti dat ik net heel het topic had uitgespit en ik zag dat jij alles al had :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij niet. De heenwedstrijden had Stefan opgenomen, maar de terugwedstrijden niet. Was volgens mij wel twee keer een hoge score, 5-1, 5-1 ofzo.

Je hebt uiteraard gelijk hoor, was niet heel serieus bedoeld. Alleen beetje frusti dat ik net heel het topic had uitgespit en ik zag dat jij alles al had :huhu:

Ik heb vooral Dream Team gedaan, dat is de kracht :huhu:

Hier zijn die wedstrijden van net, Team met Schone enzo http://www.mediafire.com/download/9usooy7zg5y613b/e.zip
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Ja, dat zijn dus maar drie bestanden ;) De drie potjes van de heenwedstrijd. Daarna hebben we ook meteen de terugwedstrijd gedaan.

[MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Daar zal Kerft uitsluitsel over moeten geven, maar omdat er geen gelijkspel mogelijk is dacht ik gewoon aan een Win/Loss-ranking. Winst zou dan gewoon winst zijn, ongeacht verlengingen of niet. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We missen nog een goeie stand met gespeeld - gewonnen - gelijkspel - verloren -punten - doelsaldo. ;) Als je dan toch aan de slag bent ermee.

Edit: Nou hij doet dus automatisch verlengingen dus gelijkspel kan niet zie ik. Gespeeld, gewonnen, verloren, punten en doelsaldo zou alsnog wel mooi zijn dan. :D

U vraagt, wij draaien. Heb er zelfs nog wedstrijdsaldo aan toegevoegd, ik was toch bezig.

157162o.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites