Sick Blik Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ik ben fan van muziek en ik ben fan van mooie plaatjes. Ik ben dus ook fan van album art, doe daarom maar een topic ervoor. Kunnen we met zijn allen lekker genieten. Album art kan een album nou net iets interessanter maken. Heb vaak dat ik een album ga luisteren door de coverart. Dus pomp ze hier lekker maar neer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ik ben fan van muziek en ik ben fan van mooie plaatjes. Ik ben dus ook fan van album art, doe daarom maar een topic ervoor. Kunnen we met zijn allen lekker genieten. Album art kan een album nou net iets interessanter maken. Heb vaak dat ik een album ga luisteren door de coverart. Dus pomp ze hier lekker maar neer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 (bewerkt) 8 augustus 2014 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Bij hele fraaie covers denk ik vooral aan deze twee platen van afgelopen jaar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cazimir. Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Dan denk ik vooral aan de covers van de Chris Robinson Brotherhood En dan hebben ze dat ontwerp meestal ook nog compleet doorgetrokken in de inner sleeve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 En Crack The Skye natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Dan mag 48:13 natuurlijk niet ontbreken in dit topic. Niet de mooiste cover, maar hij valt zeker op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Album met liedjes vanuit het perspectief van een kat met een kekke albumhoes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Nieuwe Foo Fighters. Alle 8 tracks opgenomen in een andere Amerikaanse stad. Cover is een compilatie van die steden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Kan ook genieten van een mooi stuk albumcover ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Nieuwe Foo Fighters. Alle 8 tracks opgenomen in een andere Amerikaanse stad. Cover is een compilatie van die steden. plaatje Nice one (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Wat is dit? Prachtige hoes zeg. ---------------------------------------------------- En all-time favoriete albumhoes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Deze vergeten: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Wat is dit? Prachtige hoes zeg. Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - Here Be Dragons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Oja, nog twee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Serieus? Die van alt-j. Vind die echt lelijk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Fantastisch ja, alleen de kwaliteit niet al te best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cazimir. Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten