Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..? #22

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die vergat ik ja, heerlijke productie, zo heb ik King Crimson leren kennen. :D

5269458.jpg

Nieuwe Ty Segall, veel goede dingen over gelezen en tot nu toe zeker alle positieve commentaren waard, begint zeer sterk, als het dit volhoudt dan komt ie wel in mijn top 10 gok ik (. @Tijn.; vond Ty Segall toch ook nice? Kan me herinneren dat je toen Fuzz aanraadde hier, plaat die ik altijd al sterk vond, maar pas recent écht ben gaan waarderen.)

Fuzz ligt meer in mijn straatje dan de platen van Ty Segall/Ty Segall Band, heb een beetje een haat/liefde verhouding met al die garagerock bandjes.

Beck - Odelay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die vergat ik ja, heerlijke productie, zo heb ik King Crimson leren kennen. :d

5269458.jpg

Nieuwe Ty Segall, veel goede dingen over gelezen en tot nu toe zeker alle positieve commentaren waard, begint zeer sterk, als het dit volhoudt dan komt ie wel in mijn top 10 gok ik (. @Tijn.; vond Ty Segall toch ook nice? Kan me herinneren dat je toen Fuzz aanraadde hier, plaat die ik altijd al sterk vond, maar pas recent écht ben gaan waarderen.)

GEWOON WEER JONGUH

echt een van de beste platen dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aphex Twin _O_

This is the stream of 'minipops 67 [120.2][source field mix]' from Aphex Twin's 'Syro', available from Bleep - smarturl.it/syro?IQparams=IQid%…d=warp%20soundcloud

This is the first Aphex Twin dong fore 13 years between the publication of the first a formal music.

If you have preordered Syro on iTunes or Bleep, log in to your account to download 'minipops 67 [120.2][source field mix]' immediately. The song is also available for individual sale.

[MENTION=7785]Yitushita[/MENTION];

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites