Jump to content
Sign in to follow this  
Chris.tiaan

NFL Fantasy

Recommended Posts

Ik weet niet tegen wie ik speel (purple pigeons), maar ik maak er gehakt van.

edit: Ik ga er met mijn noobverstand van uit dat hogere scores beter zijn :whistle:

Dramatische eerste week dit, Bryant die de hele tijd double coverage had, Brady die niks meer heeft gedaan na de eerste helft en Ben Tate en Eddie Lacey die allebei geblesseerd raken tijdens de wedstrijd. Wel ook gelijk de laatste wedstrijd dat ik Cordarelle Patterson heb laten banken, op het oog gunstigere match-ups die ik ook nodig heb tegen Jeroen.

Dramatische eerste week dit, Bryant die de hele tijd double coverage had, Brady die niks meer heeft gedaan na de eerste helft en Ben Tate en Eddie Lacey die allebei geblesseerd raken tijdens de wedstrijd. Wel ook gelijk de laatste wedstrijd dat ik Cordarelle Patterson heb laten banken, op het oog gunstigere match-ups die ik ook nodig heb tegen Jeroen.

Ik heb geen flauw idee wat dit betekend, maar dat kan best een voordeel zijn ;)

Prima eerste weekje. Moet enkel RB2 eens goed overdenken en kwa WR's zal het vooral van match-ups afhangen want ook al is deze week Jackson de minste in principe zou ook wel minimaal de 10 punten per week kunnen halen..

Ik zal er vast overheen kijken, maar wanneer is de deadline voor speelronde 2 in de fantasy?

Ik zal er vast overheen kijken, maar wanneer is de deadline voor speelronde 2 in de fantasy?

Spelers worden 'locked' in je line-up wanneer hun game begint, totdat ze spelen kun je dus nog alles veranderen.

Ik had de 49ers defense moeten houden ipv proberen slim te zijn ;e

Deze week ook echt een dramatisch week, hopelijk dat Josh Gordon zijn schorsing wordt ingekort vanwege de nieuwe regel, dan ga ik helemaal vlammen. :<

Spelers worden 'locked' in je line-up wanneer hun game begint, totdat ze spelen kun je dus nog alles veranderen.

Ik had de 49ers defense moeten houden ipv proberen slim te zijn ;e

Ik vond het al raar dat je ze gedropt add, leuk voor de waiver :<

Lions defense moeten het ook wel goed doen tegen de Giants, hun offense is nog een enorme puinhoop met hun nieuwe OC Ben McAdoo.

Guest Vdb.
Purple Pigeons 88.40

Fluisterwoud 97.44

Ibracadabra's Beasts 82.06

San Francisco Destroyers 107.76

Tilburg Jets 89.42

Rising Dirty Birds 111.64

Weddle's Beard Army 72.36

New Holland 94.00

F*ck, verloren tegen Fluisterwood :( En had eigenlijk makkelijk kunnen winnen, want de mijn QB stond op Cam Newton :wall: En ik had hem zondag vervangen (deed ik ook in andere FL), maar mijn back-up is R.Wilson, en die speelde al donderdagavond (en scoorde daar 18.54p)... Dus met een back-up QB die zondag speelde, had ik misschien wel gewonnen. Maar ja, dat is het spel :shhh: Volgende week beter :*)

Ik had ook een WR op de bench die meer punten had dan een starter. Maar ik wist dus niet wanneer ik kon wisselen.

Luxe-probleem nu: Kaepernick of Roetlisberger voor komende week.

Guest Vdb.

Vergeet jullie NFL Fantasy ploeg niet te zetten voor deze week!

Dit lijkt me echt by far de meest interessante sport om een fanrasy league mee te doen. Beetje jammer dat ik niemand ken in de NFL :mrgy:

M'n kicker heeft de meeste punten tot nu toe voor m'n team. Sta ook dik achter.

edit: Oh, ik heb ineens bijna 40 punten en m'n QB moet nog spelen

Volgens de projectie ga ik 113 punten halen, waar baseren ze dat op? Ik sta nu dik achter, maar ik heb nog (veel) meer spelers die morgen/dinsdag pas spelen.

Op verleden en puur gokken.

Kunnen spelers in de min komen? Zo nee, dan heb ik gewonnen, toch?

JoR2eSB.png

Ja kan, al is die kans minimaal, meetal hebben ze dan een paar plays en raken ze geblesseerd waardoor ze niet meer in de plus kunnen komen. Je zou ze voor de zekerheid op de bank kunnen zetten, doe ik wel eens met mijn defense als ik al gewonnen heb.

Ja kan, al is die kans minimaal, meetal hebben ze dan een paar plays en raken ze geblesseerd waardoor ze niet meer in de plus kunnen komen. Je zou ze voor de zekerheid op de bank kunnen zetten, doe ik wel eens met mijn defense als ik al gewonnen heb.

Ik kan niet meer ruilen, de rest heeft al gespeeld.

Bij de defenses komt het weleens voor, de Jaguars hadden bijvoorbeeld deze week 41 punten tegengehad en maar drie sacks wat heeft geresulteerd in -1 punt. Maar je beste speler moet nog spelen, dus waarschijnlijk loop je nog een stuk uit. Ik heb mijn eerste overwinning nu ook binnen, geweldige wedstrijden van Randall Cobb en Alfred Morris bezorgen mij de winst.