Jump to content

Recommended Posts

• Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voor de wat onbekendere zou ik gaan google naar tactieken en spelers die dit jaar een los gaan. En wat [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; doet, een mockdraft proberen.

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; ik zie nergens staan welke regels we gebruiken en ik heb nog een mooie noobvraag: Hoeveel spelers kies je per positie? Het verschilt nogal per draft merk ik.

Denk dat de standaard opties het beste zijn. Die gebruik ik in al mijn league's.

QB

RB

RB

WR

WR

Flex (WR/RB)

TE

Kicker

DEF

Bench (x6)

Receiving en rushing is 1 punt per 10 yards, elke TD is 6 punten.

Voor de quaterback is 1 punt 25 yards en een TD is 4 punten.

TD is 6 punten.

Wat moet je met 2 defenses?

Zou dan eerder een extra RB of WR nemen en in die ene week dat je die tweede D nodig heb een extra toevoegen. Zelfde met kickers.

Dit dus.

EDIT: Zie trouwens dat het iedereen gelukt is om zich aan te melden bij de league, mooi!

Edited by Chris.tiaan
Voor de wat onbekendere zou ik gaan google naar tactieken en spelers die dit jaar een los gaan.

Hoe krijg ik spelers op de bench? Moet ik dan gewoon een 4e en 5e RB kiezen? De 3e ging namelijk naar de W/R positie gisteren.

Ik had trouwens de 3e pick gisteren en heb maar Manning als QB gekozen. De rest hou ik nog geheim :p

Overigens loont het wel om de stats uit te pluizen, ik had gisteren een RB die rond plek 100 stond en die koos ik in mijn 3e beurt al. Twee andere deelnemers waren daar niet blij mee ;)

Hoe krijg ik spelers op de bench? Moet ik dan gewoon een 4e en 5e RB kiezen? De 3e ging namelijk naar de W/R positie gisteren.

Jaa, je 3e WR of RB gaat automatisch naar W/R positie. Daarna gaan ze op je bank, maar na de draft kan je natuurlijk gewoon je starters aanpassen.

Ik had trouwens de 3e pick gisteren en heb maar Manning als QB gekozen. De rest hou ik nog geheim :p

Overigens loont het wel om de stats uit te pluizen, ik had gisteren een RB die rond plek 100 stond en die koos ik in mijn 3e beurt al. Twee andere deelnemers waren daar niet blij mee ;)

Peyton of Eli?

qMor6dL0LfI

Net een 10 man draft gedaan (had 3e pick) waar er zoveel op autopick stonden dat we na een kwartier klaar waren ;e Hopelijk gaat dat bij ons wat anders (en ik ga ook enorm m'n best doen om erbij te kunnen zijn) ;c

Nogsteeds raar om meerdere QB's in de eerste ronde te zien gaan, dat kan ik dus echt niet over m'n hart verkrijgen.

Net een 10 man draft gedaan (had 3e pick) waar er zoveel op autopick stonden dat we na een kwartier klaar waren ;e Hopelijk gaat dat bij ons wat anders (en ik ga ook enorm m'n best doen om erbij te kunnen zijn) ;c

Nogsteeds raar om meerdere QB's in de eerste ronde te zien gaan, dat kan ik dus echt niet over m'n hart verkrijgen.

Inderdaad zonde om een QB in de eerste ronde te doen aangezien die er erg deep zijn.

Hoezo moet je je best doen om erbij te kunnen zijn, is er een mogelijkheid dat je het niet gaat halen?

Inderdaad zonde om een QB in de eerste ronde te doen aangezien die er erg deep zijn.

Hoezo moet je je best doen om erbij te kunnen zijn, is er een mogelijkheid dat je het niet gaat halen?

Nee ik zat met een andere datum om 00:00 in m'n hoofd, ik heb geen idee waarom. Het moet sowieso wel lukken om dit te halen.

• 2 weeks later...

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=1408]Vdb.[/MENTION]; [MENTION=12422]ReggieBush[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION];

REMINDER:

Waarschijnlijk heb jullie al een mailtje gehad maar vergeet morgen (inmiddels vandaag al) de draft om 21:00 niet,

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=1408]Vdb.[/MENTION]; [MENTION=12422]ReggieBush[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION];

,

I'll be there ;)

Zo, het zit erop. Succes voor volgende week alvast ;)

Ben wel eens benieuwd naar de Draft Recap. Mijn eerste Draft deze namiddag gaf mij een A-, 8-6 record en een 5de plaats (op 10). Ben benieuwd wat het hier gaat geven :mrgy:

DRAFT SUMMARY

When a bottom-half draft slot yields top-half results, that's the sign of an adept GM. Such was the case with Weddle's Beard Army, which flipped their sixth overall pick into a projected third-place finish in MU Fantasy League. They stocked up on pass-catching weapons early, using three of their first five selections to pick up wide receivers. At another spot in the lineup, Weddle's Beard Army was able to land a pair of quarterbacks with the most room for improvement.[/Quote]

B grade en een projected record van 8-6, met een onderschatte Tom Brady moet daar wel over heen te komen zijn.

Hier niet veel beter :(

Draft Grade

B

Proj Record

6-8

Proj Finish

5

DRAFT SUMMARY

After picking seventh overall, Purple Pigeons is projected to land in fifth place in MU Fantasy League. Let's hope that prediction serves as bulletin board material. They added some running backs early, using three of their first five picks on ball-carriers. At another spot in the lineup, Purple Pigeons was able to land the top foursome of wide receivers in the league.

Other NFL.com drafters felt that choosing Eric Decker in the 8th round was somewhat of a stretch (58th overall pick versus an ADP of 92.5).

Purple Pigeons got off to a sizzling start, amassing the most projected points in the league during the first half of the draft.

Cam Newton can deliver wins with his arm and his legs. With 534 projected rushing yards, he ranks second among QBs in that category.

Draft Grade

B-

Proj Record

5-9

Proj Finish

7

DRAFT SUMMARY

San Francisco Destroyers, who had the fourth overall pick, will be hoping to top modest projections. They didn't overload at any one position early on, instead focusing on balance by drafting a quarterback, running back, wide receiver, and tight end within their first five picks. By the time all the picks were made, San Francisco Destroyers secured the best combo of quarterbacks in the league.

Nick Foles may have been a steal in the 12th round, with an overall pick of 93rd compared to an ADP of 61.6).

According to ADP, it was a bit of a reach selecting Kelvin Benjamin in the 13th round (100th overall pick versus an ADP of 143.1 across all NFL.com leagues).

At three different roster spots, San Francisco Destroyers picked up projected top-2 players (Peyton Manning, Justin Tucker, and Rob Gronkowski).

En vooral de titel erboven:

WITH SOME RISKY PICKS, SAN FRANCISCO DESTROYERS WILL TRY TO MAKE A STRONG STATEMENT THIS SEASON

Ach heb wel wat gegokt maar als iedereen presteert zoals ik denk dat ze kunnen heb ik heerlijke team.

Edited by Jeroen.

WITH A FEW EARLY STEALS, IBRACADABRA'S BEASTS IS SET UP FOR LEAGUE DOMINATION

Draft Grade

A

Proj Record

9-5

Proj Finish

T1

DRAFT SUMMARY

Although they had the final pick of the first round, Ibracadabra's Beasts was able to orchestrate a masterful draft. They didn't overload at any one position early on, instead focusing on balance by drafting a quarterback, running back, wide receiver, and tight end in their first four picks. By the time the draft was completed, Ibracadabra's Beasts ended up with a trio of running backs with the best opportunity to improve.

Zo denk ik er ook over.

Led by an Amazing Bevy of Backs, Rising Dirty Birds is Set Up for a League Title

Draft Grade A

Proj Record 9-5

Proj Finish 1

Draft Summary

Picking fifth overall in the draft, Rising Dirty Birds came through with a quality performance that will make it tough on opponents. They added some running backs early, using three of their first five picks on ball-carriers. Going hand-in-hand with that early investment, Rising Dirty Birds secured one of the top foursomes of running backs in the league.

According to ADP, it was a bit of a reach selecting Danny Woodhead in the 11th round (85th overall pick versus an ADP of 111.5 across all NFL.com leagues).

Rising Dirty Birds had a strong finish, accumulating the most projected points in the league over the second half of the draft.

Hunting for deals throughout the draft, four ADP-based steals were snatched up (including Larry Fitzgerald, Matthew Stafford, and the 49ers Defense).

En 95% kans om de playoffs te halen ;c