Jump to content
Sign in to follow this  
Chris.tiaan

NFL Fantasy

Recommended Posts

Helaas heeft @Vdb. nog niet gereageerd op de datumprikker en heb ik helaas van [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; nooit zijn mail gekregen. Al heb ik die wel nodig op hem uit te nodigen voor de league. Op dit moment zijn er veel data beschikbaar. Vrijdag 22 augustus en zondag 24 augustus heb ik al een draft staan dus mij lijkt mij het weekend er op het beste. De week voordat het begint zondag avond 31 augustus om 21:00 lijkt mij een mooie tijd.

Is iedereen het hier mee eens?

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION];

Edited by Chris.tiaan

Klopt het dat Jeroen en Rikh vorig jaar San Francisco Destroyers en Tilburg Jets heten? Want heb namelijk de rest uit de league van vorig jaar gegooid (op één na maar dat moet omdat er minimaal 4 in moeten blijven, dus die gooi ik er later uit). De rest heb ik als het goed is een uitnodiging gestuurd.

Klopt het dat Jeroen en Rikh vorig jaar San Francisco Destroyers en Tilburg Jets heten? Want heb namelijk de rest uit de league van vorig jaar gegooid (op één na maar dat moet omdat er minimaal 4 in moeten blijven, dus die gooi ik er later uit). De rest heb ik als het goed is een uitnodiging gestuurd.

Ja dat ben ik.

Oh ik doe niet meer mee?

Oooh wow oeps perongeluk helemaal over je heen gekeken, excuses. Maar je kan nog gewoon mee doen, zal ik alleen nog even op zoek gaan naar een 8e want je moet een even aantal hebben.

[MENTION=7042]Kah[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; misschien geïnteresseerd?

Thanks voor de mention, maar ik doe ook niet mee, te weinig overall kennis van spelers buiten de topteams :)

Guest Vdb.
Helaas heeft @Vdb. nog niet gereageerd op de datumprikker en heb ik helaas van [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; nooit zijn mail gekregen. Al heb ik die wel nodig op hem uit te nodigen voor de league. Op dit moment zijn er veel data beschikbaar. Vrijdag 22 augustus en zondag 24 augustus heb ik al een draft staan dus mij lijkt mij het weekend er op het beste. De week voordat het begint zondag avond 31 augustus om 21:00 lijkt mij een mooie tijd.

Is iedereen het hier mee eens?

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION];

Moest je mij nu eens goed mentionen, zou ik misschien merken dat je iets van mij verwacht ;-) Pik maar een datum, enkel op donderdag kan ik sowieso niet. Voor de rest hangt het ervan af, week totweek.

Er staat bij mij dat de League vol is?

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION];

Edited by Satyr

Er staat bij mij dat de League vol is?

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION];

"Your league now has 8 teams." net even aangepast.

Erg onhandig, die league maar staat als het nu is helemaal goed.

En [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION]; zou ik jou e-mail mogen, kan ik je uitnodigen voor de league. EDIT: al gevonden in mijn priveberichten van vorig jaar.

En Tijn blijkt Cry me a Rivers te zijn dus die zit er nog steeds in haha.

Edited by Chris.tiaan

En ik mag ondertussen niet meer meedoen? :)

:cab:

Had iedereen al uitgenodigd, maar zal het voor de zekerheid nog maar een keer doen, hierbij het bewijs.

Edited by Chris.tiaan

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; ik zie nergens staan welke regels we gebruiken en ik heb nog een mooie noobvraag: Hoeveel spelers kies je per positie? Het verschilt nogal per draft merk ik.

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; ik zie nergens staan welke regels we gebruiken en ik heb nog een mooie noobvraag: Hoeveel spelers kies je per positie? Het verschilt nogal per draft merk ik.

Ik houd zelf de volgende aantallen aan: 2 Quarterbacks, 4 Running Backs, 4 Wide Receivers, 2 Tight Ends, 2 Defense en 1 Kicker.

Wat moet je met 2 defenses?

Zou dan eerder een extra RB of WR nemen en in die ene week dat je die tweede D nodig heb een extra toevoegen. Zelfde met kickers.

Ok, zit nu in een live draft, ff oefenen. Maar daar moet je dus 1 QB, 2 RB, 2 WR, 1 TE, 1 W/R, 1 K en een Def kiezen.