Jump to content
Sign in to follow this  
Chris.tiaan

NFL Fantasy

Recommended Posts

Ik heb een 2-12 projection. :cab:

Kan ik me haast niet voorstellen maar die projections zijn ook maar op wat onzin gebasseerd haha.

Je bent ook een prutser natuurlijk :mrgy:

11-3 als projection, kan ik me uiteraard volledig in vinden. Noemen Derrick Henry wel een reach, dus daar zit absoluut nog ruimte voor groei in een offense die vooral is gericht op de run.

Edited by Tijn

Je bent ook een prutser natuurlijk :mrgy:

Jaa maar ik heb gewoon spelers gedraft die een lagere projection positie hadden dan dat ik ze pakte, daardoor heb ik volgens hun een lage rating, 8e en 9e pick had ik bijv Lamar Miller en Allen Robinson, ze zijn 12e en 14e geproject volgens nfl.com. Maar grote kans dat ze gewoon gaan shinen.

Jaa maar ik heb gewoon spelers gedraft die een lagere projection positie hadden dan dat ik ze pakte, daardoor heb ik volgens hun een lage rating, 8e en 9e pick had ik bijv Lamar Miller en Allen Robinson, ze zijn 12e en 14e geproject volgens nfl.com. Maar grote kans dat ze gewoon gaan shinen.

Ik heb geen flauw idee, ik ken feitelijk niemand. Ik doe maar wat :). Maar het gepuzzel van zo'n Draft is altijd wel geinig, dan zit ik een paar avonden namen van bijv. sleepers te bewaren, waar ik dan uiteindelijk één of twee van Draft :mrgy:

Altijd fijn als je bank meer scoort dan je starters.

Of zelfs meer scoort dan je tegenstander.

Edited by Jeroen.

Na een mazzeltje vorige week tegen Satyr toch weer overtuigend mijn titel verdedigd met veruit de meeste punten voor dit seizoen.

Na een mazzeltje vorige week tegen Satyr toch weer overtuigend mijn titel verdedigd met veruit de meeste punten voor dit seizoen.

Echt een zieke score heb je neergezet deze week. Gefeliciteerd,