Jump to content
Sign in to follow this  
Chris.tiaan

NFL Fantasy

Recommended Posts

Boys,

Vorig seizoen hebben we een NFL Fantasy gedaan met 10 teams. Helaas was toen niet iedereen even actief maar zou ik het toch graag nog een keer willen proberen om mijn titel te verdedigen.

Is hier animo voor? Zelf vind ik het namelijk altijd heel vet om te doen want dat maakt het seizoen nog spannender.

Zit op dit moment nog in Kroatie waardoor ik niemand kan mentionen. Maar dan kan ik een league starten zodra ik terug ben (woensdag) en kunnen we een datum prikken.

Boys,

Vorig seizoen hebben we een NFL Fantasy gedaan met 10 teams. Helaas was toen niet iedereen even actief maar zou ik het toch graag nog een keer willen proberen om mijn titel te verdedigen.

Is hier animo voor? Zelf vind ik het namelijk altijd heel vet om te doen want dat maakt het seizoen nog spannender.

Zit op dit moment nog in Kroatie waardoor ik niemand kan mentionen. Maar dan kan ik een league starten zodra ik terug ben (woensdag) en kunnen we een datum prikken.

Na mijn eerste plek in het reguliere seizoen ga ik dit jaar proberen om het helemaal te winnen, ben dus van de partij. Maar denk dat we dit jaar beter een League kunnen doen met acht teams, dan heb je wel alleen maar actieve deelnemers denk ik.

8 lijkt mij inderdaad ook de max. is ook leuker met spelers draften. Tenzij het natuurlijk stormloopt.

[MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=7042]Kah[/MENTION]; [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; [MENTION=28259]Jebus4life[/MENTION]; [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; [MENTION=15634]iSimic[/MENTION]; [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [MENTION=1408]Vdb.[/MENTION];

Maar even wat mensen getagged die de afgelopen tijd hebben gereageerd in het NFL topic. Het mooie is dat je tegenwoordig niet kan zeggen dat je het druk hebt want iedereen heeft wel een smartphone. ;c

Actieve deelname is verplicht.

Edited by Chris.tiaan

Ik weet echt niks van NFL :cab:

Ken je Petertje nog wel?

adasevaq.jpg

Waarom mention je mij ? :cab:

Omdat je mij hier het idee gaf dat je het vaker keek, maar dat schijnt dus onzin te zijn.

Wtf Seahawks met 29 - 0 voor ;e

Ik snap het spelletje wel, maar ken alleen Joe Flacco zo ongeveer ;c Superbowl ben ik wel weer bij. Is dit ook met een live draft?

Ik snap het spelletje wel, maar ken alleen Joe Flacco zo ongeveer ;c Superbowl ben ik wel weer bij. Is dit ook met een live draft?

Jaa, precies hetzelfde als de NBA draft.

Ik vind er geen klote aan, want gay rugby met pakjes aan, maar een draft is altijd wel leuk

Ik vind er geen klote aan, want gay rugby met pakjes aan, maar een draft is altijd wel leuk

Wat Rik hierboven dus zegt, als je er geen klote aan vind waarom wil je dan mee doen met de draft? Neem dan ook aan dat je niet veel mensen kent en dus ook geen enkel idee hebt wie je draft.

Als ik het topic doorlees, mogen er dus maar drie man meedoen? Ik ken de teams, de meeste regels en flink wat namen, ik vind de NFL alleen niks aan om naar te kijken.

Als ik het topic doorlees, mogen er dus maar drie man meedoen? Ik ken de teams, de meeste regels en flink wat namen, ik vind de NFL alleen niks aan om naar te kijken.

Hoe bedoel je mogen er maar 3 man mee doen? Met jou zitten we op 6 en we moeten een even getal hebben om te kunnen draften, dus dat zou ideaal zijn maar dan moeten we wel zeker weten dat je actief bent. ;)

Ik doelde op 'weet je wel genoeg'. Maar ik doe actief mee, de mentions helpen natuurlijk ook.

Mooizo, dan zijn we nu met zes. Op zich een mooi aantal, laten we het aankijken tot donderdag. Intussen zal ik even een datumprikker openen voor de draft. Als jullie even jullie mail kunnen doorgeven met een PM.

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=1408]Vdb.[/MENTION];

Heb het gestuurd, ben inmiddels alweer met wat mock drafts begonnen om te kijken hoe de ranking dit jaar is veranderd. Andy 'the Red Rifle' Dalton heeft vandaag een enorm nieuw contract getekend bij de Bengals, dat moet ze haast wel gaan opbreken want zo bijster goed is hij nu ook weer niet.