Jump to content
Sign in to follow this  
Vitesse88

Montass' transfergeruchten topic

Recommended Posts

Hij heeft een mooie voornaam;c. Maar schijnt wel een groot talent te zijn als ik het moet geloven. Zelf nog nooit van gehoord, dus wellicht wordt de Eredivisie weer met een Roemeense Cristian verrijkt.

- Aleksandar Kolarov is één van de kandidaten om City te verlaten. Inter Milan is de hoofd gegadigde, die voor weinig geld op te halen is. Probleem is echter zijn 5m jaarlijkse salaris.

NEE :( onderschatte speler is dat man. Beter gaat 'ie naar Roma ofzo, Inter is een kerkhof geworden.

In één versie/update toch wel, want ik had hem in mijn game met Chelsea. Maar ik zie dat er vorig jaar in september ook al een akkoord was over deze transfer.

Ik lees juist overal dat Manea een verdediger is.

[MENTION=12165]Justin[/MENTION];

Zo hoort het ook.

Kan ook hoor Cim. Van rechtsback naar rechtsbuiten is een dunne lijn. In het Spaans is het een extremo lateral, wat een buitenspeler betekent. Maar Guardado, Alba en Bernat waren ook linksbuiten en linksback in één.

- Aleksandar Kolarov is één van de kandidaten om City te verlaten. Inter Milan is de hoofd gegadigde, die voor weinig geld op te halen is. Probleem is echter zijn 5m jaarlijkse salaris.

- Liverpool heeft een bod van 30m afgewezen voor Sterling, afkomstig van City. Het ging om 25 direct en 5 aan variabelen. Liverpool wil minstens 50m.

- Kondogbia zal deze zomer vertrekken bij Monaco. Arsenal, City en nu ook Milan zijn geïnteresseerd.

Wat zijn je bronnen bij deze geruchten?

Verschillende Spaanse websites. Mundo Deportivo, Marca, AS, SuperDeporte, Sport, Fichajes en nog een paar. Maar die linken allemaal ook naar Engelse websites als Daily Mail en al die andere poepkranten.

Transfers die om Spaanse spelers gaan of Spaanse clubs kun je grotendeels wel vertrouwen, de rest is gewoon maar gissen.

Je mag me best mentionen bij transfergeruchten van Arsenal :< Heb zelf weinig, tot geen, tijd om dit op de voet te volgen.

Nou, weer een ronde;

- Gezien de goede vriendschap tussen Jorge Mendes en Peter Lim, hoopt Mendes dat Otamendi voor minder dan zijn ontsnappingsclausule mag vertrekken. Die is dus voor 100% zeker weg deze zomer.

- Carlos Tevez is dichtbij een rentree bij Los Xeneizes. De president van Boca heeft in La Serena een reünie gehad met "el jugador del pueblo" (de man van het volk).

- Imbula wordt genoemd bij Valencia, maar ook de Milanese clubs zijn geïnteresseerd in hem. Ook Kondogbia en Joao Miranda staan op de lijst om de Italiaanse competitie te versterken.

- Lukas Podolski gaat naar Galatasaray vertrekken voor een bedrag van 2m euro. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

- Bij Valencia een uitstekende verdediger, tot hij alles op alles zette om naar Milan te kunnen vertrekken. Monchi wil weer goede zaken doen door hem naar Sevilla te halen voor een laag bedrag.

- De transfer van David de Gea kan nog enkele weken op zich laten wachten, als we Cadena COPE moeten geloven.

- Marc Bartra heeft vermeend een clausule van 12m euro. Tottenham wil daardoor toeslaan, evenals Porto en Bayern Munchen. Barcelona wijst echter op een clausule van 25m.

- Volgens Tuttosport heeft Juventus met Atletico-spits Mandzukic een mondelinge overeenkomst. Alleen de clubs moeten er nog uit komen.

- Arsenal gaat het weer proberen met Julian Draxler. De Duitser die enkele seizoenen al zo goed als zeker over zou gaan naar Londen, maar op het laatste moment niet doorging.

- Pellegrini is sinds zijn komst bij City al bezig om Isco te halen. Nu James Rodriguez de voorkeur krijgt bij Real, gaat 'El Ingeniero' het weer proberen om de creatieveling te halen.

- Alvaro Morata werd de laatste tijd erg met een terugkeer naar Real in verband gebracht. Hijzelf heeft een einde gemaakt aan alle geruchten; "hij heeft geen trek in een terugkomst".

- Marc Bartra heeft vermeend een clausule van 12m euro. Tottenham wil daardoor toeslaan, evenals Porto en Bayern Munchen. Barcelona wijst echter op een clausule van 25m.

:r :cab:

Ja echt niet dus. Die gaat gewoon voor 12 weg.

- Alvaro Morata werd de laatste tijd erg met een terugkeer naar Real in verband gebracht. Hijzelf heeft een einde gemaakt aan alle geruchten; "hij heeft geen trek in een terugkomst".

Joepie. NIET terug naar Real, fijn _O_

- Bij Valencia een uitstekende verdediger, tot hij alles op alles zette om naar Milan te kunnen vertrekken. Monchi wil weer goede zaken doen door hem naar Sevilla te halen voor een laag bedrag.

Neem aan dat je hiermee Rami bedoelde? ;c

:r :cab:

Ja echt niet dus. Die gaat gewoon voor 12 weg.

Joepie. NIET terug naar Real, fijn _O_

Vanwaar die uitzinnige vreugde? :cab: Overigens maar goed ook. Te beperkt voor Real helaas.

Neem aan dat je hiermee Rami bedoelde? ;c

Ja :-D. Ik wist dat ik wat vergat. Was met teveel dingen bezig.

Die Mendes heeft het prima voor elkaar he :cab: Mister B van Milan is ook alweer ''van hem'' dat Jackson de eerste aanwinst moet worden is dan ook geen toeval.

Podolski is welkom maar geen idee wat vinden de rest van Podolski?

Ja klopt al zie ik wel dat hij qua cijfers het nog niet eens verkeerd deed bij Arsenal 20 goals in 60 wedstrijden 1 keer in de 3 games dus. Bij Bayern 15 goals in 75 wedstrijden dat valt tegen. Is natuurlijk ook een jongen onder de top. Maar ik blijf het verbazingwekkend vinden 125 interlands (?) 50 (?) goals :cab: Prima cijfers. Denk voor een Turkije en Gala een prima transfer als die komt, zag ook vorige week een geniaal balletje van hem bij Duitsland poeh linkerpoot heeft die wel hoor.

Nooit te vroeg denken dat je gewonnen hebt. Is voor Prins Poldi wel pijnlijk duidelijk geworden. Heeft overigens ook nooit de carriere gehad die men hem toedichtte. Bij het nationale elftal was het de teamgeist dat ervoor zorgde dat hij zoveel wedstrijden gespeeld heeft, maar bij de clubs buiten Koln was het gewoon niet goed genoeg.

Podolski naar Cim z'n club, uiteraard even wat redenen verzinnen waarom die wél goed zou zijn :r

Verzinnen? Als je naar de feiten kijkt haalt hij gewoon goede cijfers :cab: Verzinnen is dat het niet zo zou zijn en dat ik het uit mijn duim zuig dat is natuurlijk niet zo, hij komt gewoon te kort voor clubs als Arsenal maar gelukkig gaat het hier om Gala en niet om een topclub in een topcompetitie..