Kelvin Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Ik ben heel benieuwd naar de transferperiode, ik zie weinig potentiele backs in de eredivisie die niet gaan stoppen die ik als aanwinst zie Van Rooij, Zagre, van der Kust Buiten de eredivisie: Ehizibue, Zeefuik, Ouwejan, Sinkgraven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 2 uur geleden zei Kelvin: Ik ben heel benieuwd naar de transferperiode, ik zie weinig potentiele backs in de eredivisie die niet gaan stoppen die ik als aanwinst zie Van Rooij, Zagre, van der Kust Buiten de eredivisie: Ehizibue, Zeefuik, Ouwejan, Sinkgraven Fosu Mensah is misschien ook wel een leuke optie voor Twente aangezien die uit zijn contract loopt. Bij Eagles heb je misschien Deijl en Kuipers die het leuk doen, maar die gaan Twente niet een stapje verder helpen denk ik zo. Wel als back up. Die rechtsback van PSV, Sambo dacht ik?, die vorig jaar het leuk deed bij Sparta kan ook een goede zijn voor Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 40 minuten geleden zei bas huijsmans: Fosu Mensah is misschien ook wel een leuke optie voor Twente aangezien die uit zijn contract loopt. Bij Eagles heb je misschien Deijl en Kuipers die het leuk doen, maar die gaan Twente niet een stapje verder helpen denk ik zo. Wel als back up. Die rechtsback van PSV, Sambo dacht ik?, die vorig jaar het leuk deed bij Sparta kan ook een goede zijn voor Twente Sambo gaat naar Burnley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 15 minuten geleden zei Kelvin: Sambo gaat naar Burnley Oh zo die had ik even helemaal gemist. Vraag me erg af of dat wel een verstandige stap voor hem is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Oh zo die had ik even helemaal gemist. Vraag me erg af of dat wel een verstandige stap voor hem is Hij kon in augustus al naar Twente, clubs waren al rond. Maar op basis van 20 min in de vCL wou hij voor zijn kans gaan bij PSV. Het waren 94 prachtige minuten tot dusver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 4 minuten geleden zei Kelvin: Hij kon in augustus al naar Twente, clubs waren al rond. Maar op basis van 20 min in de vCL wou hij voor zijn kans gaan bij PSV. Het waren 94 prachtige minuten tot dusver. Het hád minder gekund haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 14 jaar geleden alweer! Volksfeestje op de A1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 50 minuten geleden zei Kelvin: 14 jaar geleden alweer! Volksfeestje op de A1! 2 magistrale dagen waren dat, 3 dagen ral geweest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar... Van Bergen en Eiting graag retour afzender! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 2 uur geleden zei Thomassje123: Hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar... Van Bergen en Eiting graag retour afzender! Maar het uit-syndroom bestond niet meer, hé. Uit verliezen bij AZ kan gebeuren, maar de manier is zo exemplarisch. Elke keer laat je de wedstrijd uit handen glippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 55 minuten geleden zei Kelvin: Maar het uit-syndroom bestond niet meer, hé. Uit verliezen bij AZ kan gebeuren, maar de manier is zo exemplarisch. Elke keer laat je de wedstrijd uit handen glippen. Die was heel even weg. We dachten dat ze eindelijk van hun fouten hadden geleerd. Waarschijnlijk alsnog een zeer late 1 april grap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Nog steeds geen 3e :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Oooooooooh Eleonora Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Wat een dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei (bewerkt) Vandaag eerste aankoop die bekend wordt gemaakt, spannend. Ouwejan waarschijnlijk. Er lekt weinig uit, dus ik vrees ook nog een beetje dat de definitieve deal met Van Hoorenbeeck is. Het zou gaan om Sayfallah Ltaief, linksbuiten van Winterthur (die hem huurde van Basel). Qua rendement zien de cijfers van afgelopen seizoen er goed uit. KWW! 17 mei bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Overigens is het ook de Tunesische Remco Balk. 8 gele kaarten, waarvan slechts 1 voor een overtreding. De rest voor shirt uittrekken, opstootje en veel voor protesteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Ouwejan deed het destijds bij AZ best aardig en in Italie bij Udinese ook een aardige periode gehad meen ik toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 9 uur geleden zei Kelvin: Vandaag eerste aankoop die bekend wordt gemaakt, spannend. Ouwejan waarschijnlijk. Er lekt weinig uit, dus ik vrees ook nog een beetje dat de definitieve deal met Van Hoorenbeeck is. Het zou gaan om Sayfallah Ltaief, linksbuiten van Winterthur (die hem huurde van Basel). Qua rendement zien de cijfers van afgelopen seizoen er goed uit. KWW! Die is ergens in maart dit jaar al definitief overgenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 12 minuten geleden zei Jotew: Die is ergens in maart dit jaar al definitief overgenomen Dan was dat een uitglijder van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 8 uur geleden zei Kelvin: Overigens is het ook de Tunesische Remco Balk. 8 gele kaarten, waarvan slechts 1 voor een overtreding. De rest voor shirt uittrekken, opstootje en veel voor protesteren. Zo'n speler die gele kaarten pakt is juist een type die we nodig hebben. Het is soms te braaf nog bij ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 2 minuten geleden zei Kelvin: Dan was dat een uitglijder van mij. Nee van hem. Laatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 44 minuten geleden zei Arezo: Nee van hem. Laatst. FIjn dat je de woordspeling even uitlegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Ondertussen lopen Hilgers, Unuvar en Salah-Eddine nog schaamteloos rond op Freshtival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 16 minuten geleden zei Jotew: Ondertussen lopen Hilgers, Unuvar en Salah-Eddine nog schaamteloos rond op Freshtival. Prima toch, er is ook helemaal geen belangrijke pot morgen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 2 minuten geleden zei Rogier.: Prima toch, er is ook helemaal geen belangrijke pot morgen.. Daarom ook! En het verleden heeft ook uitgewezen dat we alle wedstrijden uit biJ Zwolle altijd eenvoudig winnen! Sommige voetballers zijn toch ook zo godvergeten dom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten