Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Pino:

Maar ze hebben dus eigenlijk een lading spelers gehaald die ze niet konden betalen, maar daardoor wel kampioen zijn geworden. 

En niet zoals Roda bv vol op eigen jeugd gaan concentreren. Helemaal eerlijk lijkt me dat niet bepaald.

Je weet dat de ellende pas na dat kampioenschap begon? Joop wilde meer en meer en liet door niemand tegen houden (kon ook niet want hij had meerdere petten op)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Elano:

Je weet dat de ellende pas na dat kampioenschap begon? Joop wilde meer en meer en liet door niemand tegen houden (kon ook niet want hij had meerdere petten op)

Ja maar die spelers die nu na de degradatie zijn gekomen zijn ook niet voor een appel en een ei gekomen. Roda kon dat soort spelers niet halen, vanwege hun financiën. Nu blijkt dat Twente dat dus eigenlijk ook niet kon. Lekker dan. Geen wonder dat heel Nederland het een kutclub vindt.

Edit: Ik doel dus op het komende kampioenschap.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mierenneuken: het gaat om overheidssteun, niet om staatssteun.

Verder is het hoog tijd dat de KNVB hier regels voor opstelt. Ik denk bv aan puntenaftrek voor dergelijke reddingsoperaties door gemeentes/overheden. Zullen we zeggen drie punten voor zo'n redding plus een punt per miljoen euro dat ermee gemoeid is.

Voor gemeentes is het natuurlijk ook lastig. De club leeft daar, vervult een sociaal-maatschappelijke rol, biedt werkgelegenheid, en bespeelt een anderszins waardeloos stadion. Gooi je dat allemaal zomaar weg?

In elk geval heeft Twente gelijk gehad dat ze een degradatie niet zouden overleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elano:

Wanneer komt die Korotaev van jullie weer in Kerkrade? Kan hij ook wat succes kopen ;) 

Dan gaan we zijn geld opmaken, niet geld dat er eigenlijk niet is, zoals Twente nu heeft gedaan.

Dure spelers gehaald en nu 7M moeten lenen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rossi:

Triest hoor die Halsema

Wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren? Twente dient een verzoek in mbt JCA. Prima, niet naar geluisterd dus gewoon op de toekomst. In het verleden is er vaker geswitcht, maargoed dat maakt verder niet uit.

nou komt er zaterdag 4000 man (en de rest) richting Amsterdam, wil jij het voor het woord hebben als dat uit de hand gaat lopen? Ondanks dat “hoge heren” binnen de supportersvereniging van Ajax en Twente betere banden hebben is het nooit geheel risicoloos..

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thomassje123:

Misschien toch wel de beste oplossing. Ik ben helemaal blij want ik zou vrijdagnacht nachtdienst hebben. Nu maandag lekker in eigen huis kampioen worden, heerlijk

Kan er alleen ivm werk dinsdag niet zoveel drinken als ik normaal doe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren? Twente dient een verzoek in mbt JCA. Prima, niet naar geluisterd dus gewoon op de toekomst. In het verleden is er vaker geswitcht, maargoed dat maakt verder niet uit.

nou komt er zaterdag 4000 man (en de rest) richting Amsterdam, wil jij het voor het woord hebben als dat uit de hand gaat lopen? Ondanks dat “hoge heren” binnen de supportersvereniging van Ajax en Twente betere banden hebben is het nooit geheel risicoloos..
Dit is gewoon een waardeloos beleid en een punt wat al veel eerder op de agenda moest staan vanwege de mogelijkheid. Gewoon op de toekomst laten spelen en regel voor die lui een locatie. Fanzones bij Europees voetbal kunnen ook dus waarom kan er nu niers geregeld worden.

Hoewel mijn mening over twente duidelijk is vind ik dit triest tegenover de supporters. Maar goed dan moeten ze het feestje maar in eigen huis vieren.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rossi:

Dit is gewoon een waardeloos beleid en een punt wat al veel eerder op de agenda moest staan vanwege de mogelijkheid. Gewoon op de toekomst laten spelen en regel voor die lui een locatie. Fanzones bij Europees voetbal kunnen ook dus waarom kan er nu niers geregeld worden.

Hoewel mijn mening over twente duidelijk is vind ik dit triest tegenover de supporters. Maar goed dan moeten ze het feestje maar in eigen huis vieren.

Is het niet zo dat Twente en Enschede zelf niets kunnen/willen regelen?

Dacht dat er zelfs geen mogelijkheid is met een scherm in het stadion of midden in de stad.

Zelf ben ik van mening dat je in de kkd speelt en je dus aan die regels dient te houden. Stel ze hadden nu tegen Sparta gemoeten, hadden ze dan ook een verzoek gedaan om in de kuip te mogen spelen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Pino:

Waarom moet Ajax/Amsterdam wat regelen voor fans van Twente. De club die het KKD kampioenschap gekocht heeft met geld dat ze niet konden uitgeven? 

Dit is precies zo’n reactie waar elke Twente supporter om lacht. Maak je druk om je eigen club, en trek alleen je mond open als je kennis van zaken hebt. Aan jouw reactie te zien heb jij die in ieder geval niet :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites